Diplomă în Hospitality - Managementul serviciilor hoteliere și de stațiune (Co-op)
Fanshawe College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 8.497 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 2.652,21 USD / termen: taxa totală pentru studenții canadieni. 8.617,94 USD / termen: taxa totală pentru studenții internaționali pe termen. Costurile reale pentru 2020/21 sunt încă stabilite
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Sunteți planificatorul, cel care își amintește fiecare detaliu, care se străduiește să facă fiecare experiență pozitivă pentru dvs. și pentru cei din jurul vostru. Aceste caracteristici personale, combinate cu experiența dvs. Fanshawe, vă vor face succes în industria ospitalității.
Cu un curriculum larg, dar relevant, programul nostru de management hotelier vă va învăța despre sistemele de administrare a oaspeților și a rezervărilor și va oferi experiență practică în operațiunile de servicii alimentare la restaurantul din Fanshawe din campus și facilitățile de bucătărie de ultimă generație. Veți obține nu numai o diplomă în management hotelier, ci și o înțelegere a ceea ce face o afacere de succes, cu cursuri în domeniul contabilității, managementul resurselor umane, management financiar și planificare evenimente.
În cele din urmă, plasarea noastră în cooperare vă va asigura că, până la absolvirea studenților, veți avea o combinație potrivită de învățare în clasă de la cursul nostru de management hotelier, precum și cunoștințe de afaceri și instruire practică pe care o caută angajatorii din industria serviciilor alimentare. . Vă puteți aștepta să găsiți un loc de muncă semnificativ într-o serie de poziții diferite în cadrul unui hotel, de la serviciile alimentare până la divizia de camere. Programul de management hotelier Fanshawe oferă, de asemenea, oportunitatea de a explora o carieră ca stagiar în management înainte de a trece la management.
Industria hotelieră nu este limitată doar la Canada - puteți merge practic oriunde după ce vă veți completa diploma de management hotelier. Puteți alege să vă continuați studiile cu programe postuniversitare sau să urmăriți o diplomă în International Hotel Management la Royal Roads University.
Unde te duci și ce faci e, desigur, până la tine.
Alte informații
Cerința de vârstă: Pentru a respecta reglementările de licențiere AGCO, studenții trebuie să aibă vârsta de cel puțin 18 ani până la începerea nivelului 1 al programului.
Educație cooperativă
Pentru a putea fi eligibili pentru cooperare, studenții trebuie să mențină un GPA 2.0 și să fie finalizați academic la începutul termenului de cooperare.
Acesta este un program de educație cooperativă de doi ani. Studenții care îndeplinesc atât cerințele academice, cât și cele de cooperare ale programului vor fi eligibili pentru a absolvi o diplomă de cooperare.
Rezultatele învățării
- Susțineți o industrie și o cultură a serviciilor la locul de muncă prin adoptarea unei atitudini pozitive și a decorului profesional, care să răspundă nevoilor diverse și speciale și contribuind ca membru al echipei.
- Furnizați servicii clienți și soluții care anticipează, îndeplinesc și / sau depășesc așteptările individuale, precum și așteptările organizaționale, standardele și obiectivele.
- Utilizați concepte de marketing, cercetare de piață, rețele sociale, strategii de gestionare a vânzărilor și a veniturilor, abilități de gestionare a relațiilor și cunoștințe de produs pentru a promova și vinde servicii de ospitalitate, produse și experiențe pentru oaspeți.
- Aplicați modele de afaceri și de venituri, precum și abilități de bază de contabilitate, bugetare, financiare și de administrare pentru a sprijini gestionarea eficientă și funcționarea unei varietăți de organizații care furnizează servicii și produse de ospitalitate.
- Respectă sistemele, procesele, politicile, standardele, obligațiile legale și reglementările relevante pentru organizare și locul de muncă și aplică principii de gestionare a riscurilor, pentru a sprijini și menține operațiuni de ospitalitate eficiente, sigure, sigure, accesibile și sănătoase.
- Utilizați tehnologii adecvate pentru a îmbunătăți calitatea și livrarea serviciilor, produselor și a experiențelor pentru ospitalitate și pentru a măsura eficiența operațiunilor de ospitalitate.
- Țineți-vă la curent cu tendințele și problemele de ospitalitate și relațiile interdependente în sectoarele mai largi ale industriei turistice * pentru a îmbunătăți performanța muncii și a ghida dezvoltarea carierei.
- Utilizați abilitățile și instrumentele de conducere, munca în echipă, conflictele și managementul relațiilor, precum și cunoașterea comportamentului organizațional, a relațiilor de muncă, a standardelor de angajare și a drepturilor omului pentru a contribui la un mediu de lucru pozitiv.
- Răspundeți la problemele și dilemele care apar în furnizarea serviciilor de ospitalitate, a produselor și a experiențelor oaspeților prin utilizarea și promovarea comportamentului etic și a celor mai bune practici de responsabilitate socială corporativă și sustenabilitate de mediu.
Cursuri
Nivelul 1
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- HOSP-1020 Operațiunile Hotel & Resort
- MATH-1210 Matematica pentru ospitalitate
- Relații cu clienții HOTL-1014
- BEVR-1026 Bere, vin și băuturi spirtoase
- DEVL-1049 Pregătirea carierei
- SFTY-1067 Siguranța alimentelor, servirea inteligentă și primul ajutor
- COOP-1020 Educație cooperativă Pregătirea forței de muncă
- FDMG-1115 Introducere service
- COMP-1517 Tehnologie pentru ospitalitate
- WRIT-1042 Motiv și scriere 1-turism / ospitalitate
Nivelul 2
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- Bazele de contabilitate ACCT-1104
- HOTL-1015 Birou frontal
- FDMG-1039 Mâncare pentru succes profesional
- FDMG-3048 Excelență în servicii
- MKTG-1059 Marketing pentru turism și ospitalitate
- COMM-3080 Comm pentru turism și ospitalitate
Nivelul 3
Educație generală - Urmați un curs de electivitate pentru educație generală de 3 credite
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- FDMG-5023 Conducere de servicii
- FINA-3048 Mgmt și analiză financiară
- HOSP-1021 Managementul Durabil al Instalațiilor
- MGMT-3081 Aptitudini de supraveghere
- HOTL-5002 Managementul veniturilor
- ENTP-3001 Spirit antreprenorial
Nivelul 4
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- HOTL-3012 Servicii de catering și evenimente
- ECON-3008 Economie globală
- MGMT-3082 Conducere globală hotelieră
- PLAN-5001 Evenimentul principal
- LAWS-3058 Legea și managementul riscului
- HOSP-5001 Managementul resurselor umane pentru ospitalitate
- HOTL-3013 Serviciu global și premium
Educație generală - electivi
- Ia 3 credite de educație generală - în mod normal luate la nivelul 3
Programul de rezidență
Studenții trebuie să completeze un minim de 22 de credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și să absolve acest program. Helena Lopes / Pexels
Cerințe de admitere
- OSSD cu cursuri de la Colegiul (C), Universitatea (U), Universitatea / Colegiul (M) sau fluxul Open (O) cu :
- Orice grad 12 Engleză (C) sau (U)
- Orice Matematică de gradul 11 * (C), (U) sau (M)
sau
- Certificat de admitere academică și de carieră (ACE)
sau
- Certificat de echivalență a liceului din Ontario (GED) și :
- Orice matematica de gradul 11 * (C), (U) sau (M)
sau
- Solicitant matur cu statut în cursurile solicitate menționate mai sus
Notă:
* Solicitanții cărora le lipsește Matematica necesară pot totuși să obțină eligibilitatea pentru admitere prin completarea adecvată înainte.
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este limba engleză vor fi obligați să demonstreze competența în limba engleză prin una dintre următoarele metode:
- Un credit de gradul 12 College Stream sau un credit de la Universitatea Stream de la o școală secundară Ontario sau echivalent, în funcție de cerințele de admitere ale programului
- Testul de limbă engleză ca limbă străină (TOEFL), cu un scor minim de 79 pentru testul bazat pe internet (iBT), cu rezultate ale testului în ultimii doi ani
- Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) Test academic cu un scor general de 6,0, cu un scor mai mic de 5,5 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate ale testului în ultimii doi ani
- Testul limbii engleze academice canadiene (CAEL) cu un scor global de 60, fără un scor mai mic de 50 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Test Pearson de limba engleză academică (PTE) cu un scor minim de 53, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Un test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) cu un scor global pe scara engleza Cambridge de 169, fara abilitati de limba mai putin de 162, cu rezultate de testare in ultimii doi ani
- O evaluare a limbii engleze (ELE) la Fanshawe College cu un scor minim de 70% în toate secțiunile testului, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Fanshawe College ESL4 / GAP5: Nivelul minim de 80% în ESL4 / GAP5 Nivelul 8, 75% în ESL4 / GAP5 Nivelul 9 sau 70% în ESL4 / GAP5 Nivelul 10
Pregătire academică recomandată
- Gradul 11 și gradul 12 Hospitality and Tourism (C)
- Orice antreprenoriat de grad 11 sau 12 (C) sau (O)
- Gradul 11 Tehnologia informației și comunicațiilor: mediul digital (O) sau gradul 12 Tehnologia informației și comunicațiilor: soluții multimedia (C)
- Gradul 11 Fundamentele contabilității financiare (M)
- Gradul 12 Principiile contabile financiare (M)
- Gradul 12 Comunicarea în afaceri și tehnologia (O)
- Gradul 12 Matematica (C), (U) sau (M)
- Limbile internaționale
- Certificat de admitere academică și de carieră (ACE): Curs de afaceri sau tehnic de matematică și cursuri de competențe informatice
Pregătire personală recomandată
- Explorați industria ospitalității prin experiențe de servicii pentru clienți în unitățile de cazare.
- Experimentați obiceiurile și culturile etichetelor de afaceri prin experiențe cu contacte personale, academice sau de afaceri.
- Dacă este posibil, căutați un loc de muncă sau experiență voluntară în industria ospitalității.
Criterii de selecție a solicitanților
În cazul în care numărul de solicitanți eligibili depășește spațiile disponibile în program, criteriile de selecție a candidatului vor fi:
- Preferința pentru rezidenții permanenți din Ontario.
- Primirea cererii până la 1 februarie (după această dată, Fanshawe College va lua în considerare candidații la prima venire, prima servire până la finalizarea programului).
- Realizarea cerințelor de admitere.
Oportunități de carieră
Absolvenții vor găsi oportunități de carieră în organizații de ospitalitate atât la nivel național, cât și internațional. Opțiunile de carieră includ hoteluri, stațiuni, facilități de divertisment, nave de croazieră, cazinouri, reședințe de pensionare și mâncare și băuturi. Studenții vor progresa pe parcursul carierei lor în posturi de supraveghere și management în toate domeniile industriei.
Galerie
Admitere
Curriculum
Oportunități de cooperare
Programul Hospitality – Hotel and Resort Services Management oferă o componentă de educație cooperativă, care oferă studenților posibilitatea de a dobândi o experiență de lucru directă neprețuită în domeniul ales. Iată câteva slujbe cooperative care au dat startul carierei unor studenți în Managementul Serviciilor Hoteliere și Resorturilor chiar înainte de absolvire!
Manager de servicii de sufragerie
Supravegheați, programați, instruiți și evaluați serverele în timp ce gestionați mesele și locurile, precum și curățenia și întreținerea sălii de mese.
Stagiar în conducerea casei
Câștigă experiență într-un brand global de hotel într-un complex de lux de 5 stele pe o insulă tropicală pitorească.
Agent de servicii pentru oaspeți
Menține funcțiile de vânzări și de servicii pentru clienți, respectând standardele de servicii pentru clienți pentru o linie de croazieră.
Cursuri
Nivelul 1
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- HOSP-1020 ---- Operațiuni de hoteluri și stațiuni
- MATH-1210 ---- Matematică pentru ospitalitate
- HOTL-1014 ---- Relații cu oaspeții
- COOP-1020 ---- Pregătirea angajării în învățământ cooperativ
- COMP-1517 ---- Tehnologie pentru ospitalitate
- WRIT-1042 ---- Motiv și Scriere 1-Turism/Ospitalitate
- FDMG-1144 ---- Operațiuni alimentare și băuturi
- ANTH-1012 ---- Antropologie culturală
Nivelul 2
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- ACCT-1104 ---- Fundamentele contabilității
- COMM-3080 ---- Comm pentru turism și ospitalitate
- HOSP-3009 ---- Operațiuni la hotel și stațiuni 2
- HOTL-3015 ---- Relații cu oaspeții 2
- FDMG-3055 ---- Operațiuni cu alimente și băuturi 2
- TOUR-1015 ---- Turism Recreere și agrement
- HOTL-1018 ---- Managementul cazărilor
Nivelul 3
Educație generală - Luați un curs opțional de Educație generală de 3 credite.
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- HOSP-1021 ---- Management sustenabil al facilitatilor
- HOTL-5002 ---- Managementul veniturilor
- MGMT-3103 ---- Management organizațional
- HOTL-3016 ---- Achiziții și control al costurilor
- HOTL-3017 ---- Managementul rezidenței
- MKTG-1113 ---- Marketing și social media
Nivelul 4
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- ECON-3008 ---- Economie globală
- LEGI-3058 ---- Drept și managementul riscurilor
- HOTL-3012 ---- Catering și Evenimente
- FINA-3048 ---- Gestiunea si analiza financiara
- DEVL-1062 ---- Dezvoltarea carierei
- HOTL-3018 ---- Management strategic hotelier
- MGMT-3104 ---- Resurse umane pentru hotel
Învățământ general - Opțiuni
Luați 3 credite de educație generală - luate în mod normal la nivelul 3
Program de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 22 de credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program
Rezultatul programului
- Sprijiniți o industrie și o cultură a serviciilor la locul de muncă adoptând o atitudine pozitivă și un decor profesional, adaptându-vă nevoilor diverse și speciale și contribuind ca membru al echipei.
- Oferiți servicii și soluții pentru clienți care anticipează, îndeplinesc și/sau depășesc așteptările individuale, precum și așteptările, standardele și obiectivele organizației.
- Utilizați concepte de marketing, cercetare de piață, rețele sociale, strategii de gestionare a vânzărilor și veniturilor, abilități de gestionare a relațiilor și cunoștințe despre produse pentru a promova și vinde servicii de ospitalitate, produse și experiențe pentru oaspeți.
- Aplicați modele de afaceri și venituri, precum și abilitățile de bază de contabilitate, bugetare, financiar și administrativ pentru a sprijini gestionarea și funcționarea eficientă a unei varietăți de organizații care furnizează servicii și produse de ospitalitate.
- Respectați sistemele, procesele, politicile, standardele, obligațiile legale și reglementările relevante ale organizației și la locul de muncă și aplicați principiile de gestionare a riscurilor, pentru a sprijini și menține operațiuni de ospitalitate eficiente, sigure, sigure, accesibile și sănătoase.
- Utilizați tehnologii adecvate pentru a îmbunătăți calitatea și livrarea serviciilor de ospitalitate, a produselor și a experiențelor oaspeților și pentru a măsura eficacitatea operațiunilor de ospitalitate.
- Fiți la curent cu tendințele și problemele din domeniul ospitalității și relațiile interdependente din sectoarele mai largi ale industriei turistice* pentru a îmbunătăți performanța în muncă și a ghida dezvoltarea carierei.
- Utilizați abilitățile și instrumentele de conducere, munca în echipă, conflictele și managementul relațiilor, precum și cunoștințele despre comportamentul organizațional, relațiile de muncă, standardele de angajare și drepturile omului pentru a contribui la un mediu de lucru pozitiv.
- Răspundeți la problemele și dilemele care apar în furnizarea de servicii de ospitalitate, produse și experiențe pentru oaspeți prin utilizarea și promovarea comportamentului etic și a celor mai bune practici de responsabilitate socială corporativă și durabilitate de mediu.
Oportunități de carieră
Absolvenții pasionați, muncitori, inovatori și orientați spre obiective ai programului Fanshawe Hospitality – Hotel and Resort Services Management (Co-op) vor găsi căi de carieră interesante în poziții de supraveghere și conducere care sprijină hoteluri, stațiuni, facilități de divertisment, vase de croazieră, cazinouri, și reședințe pentru pensionari din întreaga lume.
Iată câteva exemple de oportunități de carieră pentru absolvenții programului Fanshawe’s Hospitality – Hotel and Resort Services Management (Co-op):
Consultant operațiuni
Colaborați cu proprietari de hoteluri și companii de management de top pentru a experimenta diverse domenii funcționale din industria ospitalității.
Director de operațiuni Beach Resort
Dezvoltați strategii pentru a ajuta o echipă de conducere să maximizeze veniturile și profitabilitatea, asigurând în același timp servicii excelente pentru oaspeți într-o stațiune.
Asistent manager al stațiunii
Asistență cu operațiunile de zi cu zi, întreținerea și personalul unei stațiuni.
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diploma in Hospitality - Hotel & Restaurant Operations Management
- Ottawa, Canada
Asociat de științe aplicate în managementul alimentației și al ospitalității (Campus)
- Dallas, Statele Unite ale Americii
Diplomă în ospitalitate - Managementul operațiunilor hoteliere și de stațiune (HHRO)
- Barrie, Canada
- Collingwood, Canada + 1 Mai mult