Curs de management al afacerilor
European Summer School
Informatie cheie
Locația campusului
Prague, Republica Cehă
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
10 days
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 850 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
05 Aug 2024
Introducere
În acest curs veți învăța toate metodele, principiile, abordările și instrumentele necesare pentru a deveni un manager de succes al unei afaceri sau al unei echipe mici. Cu toate acestea, veți cunoaște nu numai aspectele teoretice ale unui manager, ci veți îmbunătăți și multe abilități practice, cum ar fi planificarea, organizarea, conducerea, controlul, gândirea analitică, luarea deciziilor, elaborarea de strategii și punerea sa în aplicare. resurse și multe altele.
Descriere
Managementul afacerilor se va concentra pe operarea unei afaceri mici. În timp ce teoriile de afaceri și studiile de caz vor fi utilizate, majoritatea acestui curs va fi un atelier adevărat în care studentul va învăța aplicații din viața reală cu privire la modul de gestionare a unei mici afaceri. Chestiuni legate de viața reală a finanțelor, a impozitelor, a personalului și a angajaților, a marketingului, a furnizorilor, a inventarului, a opțiunilor și a controlului calității vor fi utilizate pentru a oferi o viziune realistă posibilă pentru elevii să intre în lumea afacerilor.
Prin examinarea deciziilor strategice cheie luate la un număr de întreprinderi mici, reale și de succes, cursanții vor crea o bază solidă pentru studiile ulterioare în domeniul afacerilor sau vor putea aplica aceste cunoștințe direct întreprinderilor proprii de afaceri în devenire. Elevii vor fi învățați să scrie un plan de afaceri realist.
Program: luni - vineri, 9:00 - 14:00
Credite: Veți primi un certificat oficial de participare la finalizarea cursului. Vă rugăm să informați personalul organizator dacă aveți nevoie de suplimente suplimentare, cum ar fi Transcrierea înregistrărilor. Studentul este eligibil pentru a primi până la 5 credite ECTS, dar vă rugăm să urmați instrucțiunile de aici și să consultați procesul de recunoaștere cu universitatea dumneavoastră în avans.
Preț: Taxa de curs include taxa de înscriere, materialele de studiu și activitățile și evenimentele de după-amiază / seara, băutura de bun venit și la revedere. Alte cheltuieli, cum ar fi transportul, masa, cazare, asigurare, cheltuieli personale, activități suplimentare (excursii în afara orașului, taxe de intrare, unele activități sportive și închirieri) și echipamentele necesare pretul.
Cazare: Pentru opțiuni de cazare, vizitați pagina dedicată.
Aptitudini
După finalizarea cu succes a acestui curs, veți putea:
- să analizeze procesele prin care se evaluează ideile de afaceri
- să identifice caracteristicile afacerii de succes
- identificarea și descrierea strategiilor de susținere a unei afaceri
- distinge între ideile de afaceri și oportunitățile
- crearea unui plan de afaceri formalizat și îndeplinirea acestei sarcini
- creați un plan de marketing și efectuați această sarcină
- cunoștințe despre finanțarea afacerilor de afaceri
- cunoștințe despre conducerea și angajarea unei afaceri
- identifica și descrie dinamica teambuilding
Cerințe preliminare
B1 CEF minim minim, B2 și mai sus recomandat
Acest curs este destinat studenților înscriși într-un curs de licență relevant sau studenților care doresc să își înceapă propria afacere
Este recomandat un laptop (sau o tabletă)
Cursul de curs
Clasificarea
Fiecare întâlnire va avea sarcini și sarcini. Aceste sarcini zilnice vor fi un amestec de muncă în echipă și muncă individuală. Numai aceste sarcini vor determina gradul elevilor. Elevii vor primi feedback imediat în aceeași zi despre toate sarcinile. Se va atribui, de asemenea, un proiect final al unui plan de afaceri.
Toate sarcinile atelierului combinate vor cuprinde 75% din nota studenților, iar planul de afaceri va cuprinde restul de 25%.
Ziua 1
- Ce este o afacere mică / antreprenoriat?
- Abilitati in afaceri
- Proprietate strategică / Mijloace
- Franchisement
- Achiziționarea unei afaceri existente
Zilele 2, 3 și 4
- Elaborarea unui plan de afaceri (SWOT)
- Modelul BRIE
- Marketing / Guerrilla Mktg
- Crearea unui plan financiar solid
- Gestionarea CashFlow
Zilele 5 și 6
- Strategii Mkg de afaceri mici
- Tarifarea și creditarea
- Comunicații integrate Mtkg
- Comerțul electronic și Antreprenoriatul
Ziua 7
- Finanțarea
- Finanțarea capitalurilor proprii
- Finanțarea datoriei
- bugetarea
- Locația, locația și locația
- Dispunerea și facilitățile fizice
Ziua 8
- Business Mgmt 101
- Achiziționarea, controlul calității și vânzătorii
- Management de proiect
- Gestionarea inventarului
- Personal / HR
Ziua 9
- Personal / HR
- Delegația / Monitorizare
- motivaţie
Ziua 10
- Reguli juridice, etice și guvern
- Managementul succesiunii și gestionarea riscurilor
- Companie bazată pe valoare
- Dreptul biologic și reglementarea guvernelor
* Programul / Schița cursului poate fi modificată.