Post-Master Inginerie și performanță în sport cu motor
ESTACA
Informatie cheie
Locația campusului
Laval, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 semestru
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 16.000
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Sporturile cu motor de competiție au nevoie de ingineri calificați special pregătiți pentru a lucra în acest sector. Post-masterul de performanță în inginerie motorsport răspunde acestei nevoi cu un curs care dezvoltă abilități și expertiză de nivel înalt în sectorul sporturilor cu motor.
Dezvoltat în comun cu compania și echipa franceză ORECA, specialist în proiectarea și producția de mașini de curse, acest MS® oferă instruire în proiectarea, optimizarea și organizarea tuturor soluțiilor tehnice din sectorul Motorsport, dar și stăpânirea producției și fabricației speciale. metode.
SCOPUL diplomei post-master Inginerie și performanță MOTORSPORT
Dobândiți abilitățile de a:
- Proiectați, optimizați și organizați toate soluțiile tehnice.
- Stăpânește și implementează metodele de fabricație a produselor.
- Luați în considerare imperativele de productivitate și calitate ale sectorului Motorsport.
Evaluare
- Module de predare evaluate prin examene și studii de caz.
- Proiect academic și teză profesională evaluate prin disertație.
Perspective de angajare
- Inginerie: proiectant șef, inginer, inginer structural.
- Aerodinamică: inginer CFD, inginer tunel de vânt, inginer aerodinamic de cale, proiectarea de (noi) modele.
- Motoare: inginer șef, inginer suport motor.
- Operațiuni pe cale: inginer de operare, inginer de date, inginer de performanță, inginer de suport de cale.
- R&D: director departament/activitate R&D, inginer R&D.
- Management: director tehnic, director tehnic de proiect.
Defalcarea cursului
Prelegeri, studii de caz, proiect de lucru în echipă și management.
Eligibilitate
Acest program este deschis tuturor studenților străini și francezi care dețin o diplomă de master (de preferință în domenii științifice, se poate aplica și un master de afaceri). Solicitanții care dovedesc 3 ani de experiență profesională ar trebui să fi absolvit patru ani de studii într-o inginerie (nivel de master sau licență avansată). Solicitanții trebuie să aibă cunoștințe de limba engleză (TOEFL iBT: 91, TOEIC: 850 sau IELTS: 6.5).
Silabă
- 480 de ore de cursuri academice (septembrie până în februarie).
- Minim 6 luni de formare operațională în companie, urmată de susținere profesională a tezei (martie până în august).
Abilități dobândite în timpul acestui post-master
- Identificați diferitele categorii, piste de curse și reglementări în sportul cu motor.
- Folosiți senzori, analizați semnale, imagini video, utilizați metode de analiză de achiziție a datelor de șasiu sau motor, reglați un șasiu sau motor, faceți recomandări.
- Identifică arhitectura vehiculelor de curse, realizează și analizează calcule de dimensionare, pilota și analizează teste mecanice, propune soluții noi, optimizează o structură, cunoaște materiale „noi”.
- Definiți principiile aerodinamice, identificați fenomenele aerodinamice, desfășurați și analizați teste în tunelul de vânt, utilizați CFD pentru analiză, organizați probe pe pistă.
- Identificați arhitectura unui motor cu ardere, a unui motor electric, hibrid și cu hidrogen.
- Analizați tehnologia cutiei de viteze.
- Identificați materialele utilizate în anvelope, analizați comportamentul anvelopelor, analizați impactul anvelopelor asupra performanței.
- Analizați comportamentul pilotului, identificați siguranța căii.
- Gestionați proiecte, scrieți rapoarte, comunicați și vorbiți în public.