Post-Licență în Afaceri și Marketing Contemporan de Lux
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
2 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 1.462 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 1.462,58 BRL + 1 tranșă de 1.610,59 BRL
Introducere
Obiectivele cursului sunt de a prezenta teoriile, conceptele și practicile care implică piața de lux, printr-o viziune strategică a marketingului și a afacerilor, și de a favoriza dezvoltarea abilităților și competențelor pentru a lucra în lumea corporativă cu o viziune completă a managementului. .de lux. Pe lângă furnizarea de rețele specifice pieței.
Obiectivele vor fi atinse cu înțelegerea istoriei și evoluției conceptului de lux, a aspectelor culturale ale consumatorului nou și actual, a oportunităților și amenințărilor piețelor emergente și operațiunilor internaționale, a conceptelor de inovație și creativitate aplicate la lux și cu aspectele de înțelegere care implică managementul mărcii și comunicarea pe canalele digitale, diferite modele și strategii de afaceri, experiență și servicii de lux pentru clienți și proiectarea de produse și servicii pentru consumatorul de lux.
Modalitate
HYFLEX. Fiți liber să participați la cursurile live în persoană la unitățile ESPM sau virtual prin Zoom. Participați personal pentru a trăi experiențe captivante și a crea rețea. Sau alăturați-vă virtual de oriunde vă aflați pentru a vă potrivi cel mai bine programul și locația dvs. Înregistrări ale prelegerilor disponibile pentru revizuirea discuțiilor (nu generează indemnizație de absență).
* Există o întâlnire obligatorie față în față sâmbăta pe disciplină în programele de absolvent HyFlex, în medie o sâmbătă pe lună.
În parteneriat cu Edições Globo Condé Nast
Creat în iulie 2010, dintr-o asociere între Editora Globo și Condé Nast Publications, Edições Globo Condé Nast (EGCN) este editorul brazilian responsabil cu publicarea titlurilor Vogue, Casa Vogue, Glamour și GQ.
Parteneriatul dintre ESPM și EGCN a luat naștere cu scopul de a oferi conținut excelent în domeniile modei și marketingului de lux, cu titluri care reprezintă o referință în aceste două segmente, în Brazilia și în întreaga lume. Beneficiile oferite de Vogue sunt: Invitații de la liderul clasei, acces la conținutul Vogue Digital: 1 an de curtoazie pentru aplicația Globo Mais, Publicarea celor mai bune lucrări ale Proiectului Integrativ Multidisciplinar în Vogue Digital, Beneficii pentru evenimentele Vogue, Vizită la EGCN și cafea cu Editorul.
Galerie
Studenți ideali
cui este destinat
Cursul a fost dezvoltat pentru studenții care doresc să dezvolte noi abilități pentru managementul marketingului contemporan, cu accent pe lux, cu următorul profil:
- Profesioniști care lucrează pe piața de lux și doresc să-și aprofundeze și să își actualizeze cunoștințele de afaceri.
- Profesioniști care lucrează în alte segmente, care caută cunoștințe despre afacerile de lux.
- Profesionişti la început de carieră, care doresc să intre pe piaţa muncii în segmentul de lux.
Curriculum
ce vei invata
Toate disciplinele vor avea o clasă dedicată participării unui invitat special, lider al unei companii relevante și relevantă pentru tema fiecărei discipline. În practică, întrucât sunt doi bimetri și, în medie, 2 discipline în fiecare, vom avea 4 invitați lideri pe clasă. Liderul la clasă este promovat de Vogue și invitații săi.
Nivelare
- Fundamentele finanțelor (educația la distanță)
- Elemente fundamentale de marketing (educație la distanță)
piata si consumatorul
- Istoria luxului
- Teoria și cultura consumatorului de lux
- Piețe emergente și internaționalizare
Administrare afaceri
- Strategie și operațiuni în piața de lux
- Design de produse și servicii de lux
- Creativitate și inovație în lux
- Managementul canalelor digitale de lux
Managementul marketingului
- Management strategic de brand
- Comunicare globală de lux
- Marketing de experiențe și servicii de lux
- Managementul media online și al rețelelor sociale
Integrare
- Proiect Integrativ Multidisciplinar
Cursurile au loc în campusul absolvent al ESPM și pot fi predate în alte locații, preprogramate de profesor. Disciplinele EAD, indicate în programul de curs, se vor desfășura concomitent cu disciplinele față în față și în perioada inițială a cursului.
Rezultatul programului
O postare diferită pentru cei care vor să iasă în evidență prin idei diferite
Piața de lux este una dintre cele mai vechi, clienții fac cumpărături din întreaga lume, decid unde și cum cumpără. Și noi consumatori ajung zilnic pe piața de lux. În plus, mărcile tradiționale ajung în noi destinații, mergând acolo unde sunt consumatorii de lux, în special în economiile emergente. De asemenea, se nasc afaceri noi poziționate pentru piața de lux, având în vedere oportunitatea care există în toate sectoarele. Și în acest context, conceptul de lux se confruntă cu noi interpretări, care necesită o atenție dublată din partea brandurilor la reacțiile publicului lor și să le consolideze tot mai mult poziționarea.
Elementele care alcătuiesc un brand de lux sunt calitatea înaltă, tradiția, designul, arta, distincția și prețul premium . Cu toate acestea, aceste aspecte singure nu garantează succesul unei afaceri de lux. Este necesară extinderea acestor elemente și aducerea în discuția strategică a pilonilor inovației, creativității, digitalului și experienței. În acest fel, se va putea proiecta un viitor promițător pentru o afacere de lux, oricât de tradițională ar fi aceasta. Prin urmare, înțelegerea aspectelor care implică marketing și managementul afacerilor de lux poate fi de mare relevanță pentru orice manager care dorește să încorporeze concepte de lux în afacerea sa.
Din acest motiv, Post-Licența în Afaceri și Marketing Contemporan de Lux este un program sensu larg , care își propune să pregătească profesioniști, antreprenori și manageri nou absolvenți, din mai multe domenii de cunoaștere, pentru provocările gestionării afacerilor de lux, fie că lucrează deja în companii consolidate, aderarea la startup-uri sau crearea companiei dumneavoastră.
Pentru ca conținutul să fie cât mai la zi, acest curs a fost dezvoltat în parteneriat cu Vogue, pentru a oferi toate legăturile cu profesioniști și afaceri din diferitele segmente ale pieței de lux.
Disciplinele au fost împărțite în trei blocuri care tratează cunoștințele și aptitudinile actuale care sunt esențiale pentru succesul noului profesionist de lux: Piață și Consumator, Managementul Afacerilor și Marketingul.