Certificat în Comunicare și Marketing Digital
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
2 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 1.148 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 1.148,75 BRL + 1 tranșă de 1.264,94 BRL
Introducere
Obiectivul cursului este de a dezvolta profesioniști care să lucreze în era digitală, cu o viziune creativă și cunoștințe pentru a planifica acțiuni inovatoare de marketing digital. Programul consolidează cunoștințele de comunicare și marketing digital într-o viziune contemporană care este adecvată comportamentului globalizat al societății de astăzi. Într-un mediu de colaborare, participanții vor planifica acțiuni și un proiect de comunicare și marketing aplicat la încheierea cursului.
Modalitate
HYFLEX. Fiți liber să participați la cursurile live în persoană la unitățile ESPM sau virtual prin Zoom. Participați personal pentru a trăi experiențe captivante și a crea rețea. Sau alăturați-vă virtual de oriunde vă aflați pentru a vă potrivi cel mai bine programul și locația dvs. Înregistrări ale prelegerilor disponibile pentru revizuirea discuțiilor (nu generează indemnizație de absență).
* Există o întâlnire față în față obligatorie sâmbăta pe disciplină în programele de absolvent HyFlex, în medie o sâmbătă pe lună
Studenți ideali
cui este destinat
Profesionişti din diferite domenii, aflate la începutul carierei, care sunt interesaţi să înveţe sau să-şi extindă cunoştinţele în universul marketingului digital, care au nevoie de specializare în acest domeniu şi care caută să răspundă noilor posibilităţi emergente. Indicat profesionistilor aflati la inceputul carierei si in faza de crestere profesionala.
Curriculum
ce vei invata
Toate disciplinele de curs vor avea o clasă dedicată participării unui invitat special, lider al unei companii relevante și relevantă pentru tema fiecărei discipline.
Nivelare
Obiectiv: introducerea studentului în concepte de bază și adesea de nivelare, având în vedere multidisciplinaritatea cursului și profilul absolvenților.
- Elemente fundamentale de marketing (educație la distanță)
Modul strategic și conceptual
Înțelegeți conceptele de marketing digital și întregul mediu care pătrunde în această zonă. Învățarea de a dezvolta abilități strategice și analitice în fața instrumentelor și tendințelor tehnologice capabile să intensifice transformarea digitală în proiectele de afaceri.
- Branding, comunicare și marketing digital
- Management de proiect și metode agile
- Platforme digitale și operațiuni de comerț electronic
- Analiză digitală și povestire cu date
modul de aplicație digitală
Înțelegeți, diagnosticați și propuneți soluții la provocările pieței de marketing digital cu propuneri inovatoare, structurate în practici de piață și 100% din abordarea digitală. Fiecare articol a fost gândit în aplicarea reală a pieței, parcurgând toate domeniile care cuprind marketingul digital al marilor companii și agenții.
- Social Media și Influencer Marketing
- Marketing-ul motoarelor de căutare
- Marketing de conținut și inbound
- Adtech, Martech & Growth Hack
- Centrarea pe client (CRM)
- Marketing mobil și experiență utilizator (UX)
Modul abilități de afaceri
Dezvoltați abilitățile de conducere, prezentarea rezultatelor, tehnicile de negociere și diplomația corporativă sensibilă din punct de vedere cultural, care promovează avansarea sănătoasă în carieră și îmbunătățirea continuă a unei culturi organizaționale inovatoare.
- Leadership și management strategic al oamenilor
modul de integrare
Proiectul Integrativ Multidisciplinar își propune să susțină învățarea în execuția proiectelor de marketing digital care vizează inovarea cu metode adecvate și globalizate.
- PIM (Orientare, Board și Elaborare Proiect)
Cursurile au loc în campusul absolvent al ESPM și pot fi predate în alte locații, preprogramate de profesor. Disciplinele EAD, indicate în programul de curs, se vor desfășura concomitent cu disciplinele față în față și în perioada inițială a cursului.
Rezultatul programului
Cererea de agenți de marketing digital care pot naviga prin transformarea digitală de astăzi este o provocare.
Acest curs este potrivit pentru cei care doresc să înțeleagă și să lucreze cu marketingul digital, valorificând la maximum principalele sale instrumente, care domină astăzi mediul modern de comunicare. Cursul combină analiza teoretică și înțelegerea practică a principalelor procese de marketing digital și a relațiilor acestora cu strategiile din mediul digital. Concepte care merg de la principiile de comunicare și marketing, prin studiul și practicarea fiecăreia dintre strategiile moderne de interacțiune și conversie, mergând în producție și comunicare într-un mediu interactiv, până la articularea acestor aspecte în construcția de campanii și produse digitale. va fi abordat..
Cererea de agenți de marketing digital care pot naviga prin transformarea digitală de astăzi este o provocare. Multe companii raportează efortul de a găsi și reține profesioniști cu competențe strategice și actualizate pe piața digitală. Acest lucru face momentul perfect pentru a dezvolta acele abilități care oferă cel mai mare impact angajatorilor.
Pe parcursul programului, veți învăța să:
- Stăpânește principalele elemente fundamentale ale canalelor de marketing digital, cum ar fi afișarea, marketingul de căutare și rețelele sociale, scufundându-se adânc în lumea marketingului de conținut;
- Explorați impactul tendințelor cheie din industria de marketing digital, inclusiv marketingul mobil și automatizarea;
- Descoperiți cadre de implementare și analiză bazată pe date (Data Driven), precum și măsurarea campaniilor de marketing digital;
- Dezvoltați abilitățile de piață corporativă și modul de prezentare a rezultatelor într-o manieră strategică și actualizată.
Pe parcursul programului vei:
- Înțelegeți întreaga strategie și perspectiva implementării necesare pentru a deveni un agent de marketing digital;
- Obțineți experiență practică a abilităților esențiale de marketing digital, inclusiv SEO, SEM, social media, marketing prin e-mail și reclame grafice
- Aflați cum să vă optimizați strategiile de marketing folosind valori, optimizarea conversiilor și testarea A/B;
- Creați conținut de mare impact pentru o nouă generație de consumatori;
- Dezvoltați strategii de publicitate pe rețelele sociale folosind conținut pe care îl veți planifica singur.