
Curs in
Administrație și Managementul Birourilor Convertas

Burse de studiu
Introducere
Acest curs oferă tehnici esențiale și în profunzime practice care vă vor permite să excelați la locul de muncă. În acest curs veți învăța cele mai bune practici multidisciplinare, cum ar fi cum să fiți un scriitor de afaceri mai bun și un comunicator de masterat.
Acest curs se concentrează, de asemenea, asupra importanței furnizării unui serviciu excepțional de servicii interne și externe pentru clienți și a impactului pe care îl are acest lucru.
Mai mult, veți avea șansa de a discuta efectele stresului la locul de muncă și modalitățile de a transforma stresul într-un avantaj. Veți afla, de asemenea, modul în care vă stăpâniți utilizarea eficientă a timpului va crește inevitabil productivitatea și va scădea nivelul de stres. Un alt subiect pe care îl veți implica este organizarea și desfășurarea unei întâlniri eficiente și profesionale. În sfârșit, veți învăța în detaliu cum vă puteți îmbunătăți capacitățile de manipulare a telefonului.

Obiective
- Definiți și înțelegeți rolul managerului de birou și al administratorului
- Implementarea strategiilor de comunicare verbală și scrisă necesare pentru îndeplinirea responsabilităților într-o manieră eficientă
- Dezvoltați o atitudine și o mentalitate de serviciu adresate clientului intern și extern
- Listează principalele cauze ale stresului și aplică tehnicile necesare pentru a le controla
- Aplicați tehnici de gestionare a timpului necesare pentru o productivitate de birou mai bună
- Organizați întruniri în mod eficient
- Gestionați apelurile telefonice în mod corespunzător și profesional
Care ar trebui să participe
Administratori, asistenți, secretari executivi, manageri de birouri existenți sau potențiali, administratori superiori și supraveghetori ai angajaților de nivel inferior.
module
Ziua 1
- Rolul managerului de birou și al administratorului
- Percepția față de realitate
- 3D-urile administratorilor de succes: dramatic și ușor de demonstrat
- Competențele necesare pentru succes
- Ce trebuie să fii o "stea" la locul de muncă
- Identificarea rolului dvs.
Ziua 2
- Abilități eficiente de comunicare verbală și scrisă
- Îmbunătățirea credibilității și obținerea recunoașterii
- Importanța de a avea o atitudine pozitivă
- Fiind asertiv
- Vindem ideile dvs. șefului, colegilor, subordonaților și clienților
- Pregătirea unei prezentări profesionale
- Ce reprezintă scrierea profesională a afacerilor
- Stil și aspect
- Obținerea obiectivului dvs. cu cititorul
- Așteptările cititorilor
- Utilizarea corectă a telefonului
- Comportamentul profesional al telefonului
- Reguli pentru o bună ascultare
- Etape în manipularea profesională a unui apel primit
- Se ocupă cu apelanții dificili
- Identificarea problemelor frecvente ale telefonului și formularea de soluții
Ziua 3
- Deservirea clienților interni și externi
- Înțelegerea nevoilor clienților interni și externi
- Eliminarea barierelor de servicii
- Oferind servicii excelente
- Distrugerea mentalității silozului
- Gestionarea plângerilor
- Gestionarea timpului
- Identificarea și eliminarea pierderilor de timp
- Stabilirea obiectivelor și a priorităților
- Folosiți măsuri pentru a vă controla și a îmbunătăți eficiența
- Planificarea și gestionarea timpului pentru sine și pentru alții
- Pregătirea jurnalelor de timp și învățarea de la ele
Ziua 4
- Organizarea de întâlniri
- Elemente ale unei reuniuni eficiente
- Pregătirea agendei
- Întâlnirea risipilor obișnuiți
- Luând minute de întâlniri
- Responsabilitățile conducătorilor și participanților la întâlniri Tehnici de gestionare a stresului
- Cauze și simptome
- Identificarea stresorilor
- Cum stresul afectează performanța
- Formularea unui plan global de management al stresului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Superior Program in Online Tourism Business Management
- Spain Online, Spania
Diploma in Administrarea Afacerilor - ODL
- Dubai, Emiratele Arabe Unite
Administrarea afacerilor - Comunicare și planificare (Curs online gratuit cu certificat)
- Online