Keystone logo
Convertas Administrație și Managementul Birourilor
Convertas

Administrație și Managementul Birourilor

Dubai, Emiratele Arabe Unite

4 Days

Engleză

La zi

Request application deadline

Request earliest startdate

USD 3.395 / per course *

În campus

* TVA pentru un curs de patru zile, care va avea loc într-un loc de conferințe hotel în Dubai, inclusiv Certificat, prânz și pauze de cafea.

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile

Introducere

Acest curs oferă tehnici esențiale și în profunzime practice care vă vor permite să excelați la locul de muncă. În acest curs veți învăța cele mai bune practici multidisciplinare, cum ar fi cum să fiți un scriitor de afaceri mai bun și un comunicator de masterat.

Acest curs se concentrează, de asemenea, asupra importanței furnizării unui serviciu excepțional de servicii interne și externe pentru clienți și a impactului pe care îl are acest lucru.

Mai mult, veți avea șansa de a discuta efectele stresului la locul de muncă și modalitățile de a transforma stresul într-un avantaj. Veți afla, de asemenea, modul în care vă stăpâniți utilizarea eficientă a timpului va crește inevitabil productivitatea și va scădea nivelul de stres. Un alt subiect pe care îl veți implica este organizarea și desfășurarea unei întâlniri eficiente și profesionale. În sfârșit, veți învăța în detaliu cum vă puteți îmbunătăți capacitățile de manipulare a telefonului.

115481_AdministrationOfficeManagement.jpg

Obiective

  • Definiți și înțelegeți rolul managerului de birou și al administratorului
  • Implementarea strategiilor de comunicare verbală și scrisă necesare pentru îndeplinirea responsabilităților într-o manieră eficientă
  • Dezvoltați o atitudine și o mentalitate de serviciu adresate clientului intern și extern
  • Listează principalele cauze ale stresului și aplică tehnicile necesare pentru a le controla
  • Aplicați tehnici de gestionare a timpului necesare pentru o productivitate de birou mai bună
  • Organizați întruniri în mod eficient
  • Gestionați apelurile telefonice în mod corespunzător și profesional

Care ar trebui să participe

Administratori, asistenți, secretari executivi, manageri de birouri existenți sau potențiali, administratori superiori și supraveghetori ai angajaților de nivel inferior.

module

Ziua 1

  • Rolul managerului de birou și al administratorului
  • Percepția față de realitate
  • 3D-urile administratorilor de succes: dramatic și ușor de demonstrat
  • Competențele necesare pentru succes
  • Ce trebuie să fii o "stea" la locul de muncă
  • Identificarea rolului dvs.

Ziua 2

  • Abilități eficiente de comunicare verbală și scrisă
  • Îmbunătățirea credibilității și obținerea recunoașterii
  • Importanța de a avea o atitudine pozitivă
  • Fiind asertiv
  • Vindem ideile dvs. șefului, colegilor, subordonaților și clienților
  • Pregătirea unei prezentări profesionale
  • Ce reprezintă scrierea profesională a afacerilor
  • Stil și aspect
  • Obținerea obiectivului dvs. cu cititorul
  • Așteptările cititorilor
  • Utilizarea corectă a telefonului
  • Comportamentul profesional al telefonului
  • Reguli pentru o bună ascultare
  • Etape în manipularea profesională a unui apel primit
  • Se ocupă cu apelanții dificili
  • Identificarea problemelor frecvente ale telefonului și formularea de soluții

Ziua 3

  • Deservirea clienților interni și externi
  • Înțelegerea nevoilor clienților interni și externi
  • Eliminarea barierelor de servicii
  • Oferind servicii excelente
  • Distrugerea mentalității silozului
  • Gestionarea plângerilor
  • Gestionarea timpului
  • Identificarea și eliminarea pierderilor de timp
  • Stabilirea obiectivelor și a priorităților
  • Folosiți măsuri pentru a vă controla și a îmbunătăți eficiența
  • Planificarea și gestionarea timpului pentru sine și pentru alții
  • Pregătirea jurnalelor de timp și învățarea de la ele

Ziua 4

  • Organizarea de întâlniri
  • Elemente ale unei reuniuni eficiente
  • Pregătirea agendei
  • Întâlnirea risipilor obișnuiți
  • Luând minute de întâlniri
  • Responsabilitățile conducătorilor și participanților la întâlniri Tehnici de gestionare a stresului
  • Cauze și simptome
  • Identificarea stresorilor
  • Cum stresul afectează performanța
  • Formularea unui plan global de management al stresului

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Curs superior în Managementul Afacerilor Turistice Online
    • Spain Online, Spania
  • Premiul de competență în domeniul administrarii afacerilor: Nivelul II
    • Santa Barbara, Statele Unite ale Americii
  • Premiul de competență în domeniul administrarii sistemelor de virtualizare
    • Santa Barbara, Statele Unite ale Americii