
Curs in
Administrarea procesului Convertas

Burse de studiu
Introducere
Vor fi prezentate și discutate diverse evaluări ale proceselor. Principiile de bază vor fi explicate și utilizate pentru a ajuta participanții să înțeleagă cum să îmbunătățească procesele prin cartografierea în organizațiile de servicii și de producție. Acest curs va implica participanții în diferite exerciții simple și complexe de cartografiere a proceselor.
Cursul va provoca participanții prin utilizarea studiilor de caz și scenariilor reale. Vor fi folosite prelegeri, discuții de grup și prezentări pentru atingerea obiectivelor de învățare.

Obiective
- Definiți procesele și importanța acestora pentru buna funcționare a unei organizații
- Identificați standardele internaționale pentru abordarea proceselor
- Examinați diferitele metodologii de evaluare a proceselor
- Generați diagrame de analiză a proceselor și construiți hărți de proces pentru îmbunătățire
- Justificați necesitatea de a măsura procesele ca instrument de îmbunătățire
Care ar trebui să participe
Persoanele implicate în proiecte de îmbunătățire, identificarea proceselor, proiectarea muncii, îmbunătățirea productivității sau inițiativele de audit al calității.
module
Ziua 1: definiții și elemente de proces
- Definirea procesului
- Abordarea procesului de îmbunătățire
- Avantajele cartografierii proceselor
- Elemente ale unui proces
- Beneficii ale hărților de proces
- Atribute ale unei hărți de proces
Ziua 2: Înțelegerea procesului de abordare conform standardelor internaționale de calitate
- Înțelegerea procesului de abordare
- Caracteristicile procesului
- Planul, Do, Verificați, Acționați (PDCA)
- Oportunități în ceea ce privește reducerea timpului ciclului și a defectelor
- Nu a fost explicată valoarea adăugată
Ziua 3: Abordări ale proceselor de evaluare
- Termeni cheie
- Procesul de mapare
- Tipuri de instrumente de cartografiere
- Ierarhia proceselor
- Simbolurile hărților de proces
- "IDEF0" harta de proces
- Lean gândire pentru a reduce deșeurile în procese
- Cele opt tipuri de deșeuri găsite în procese
- 5S: un cadru pentru organizarea și menținerea locului de muncă
- Modul de eșec și analiza efectelor (FMEA)
Ziua 4: Analiza și îmbunătățirea proceselor
- Procesele orientate spre client
- Procese orientate spre sprijin
- Procese de management
- Diagnosticarea unui proces
- Analizarea și îmbunătățirea unui proces
- Turtle diagrama
- Utilizarea hărților de proces pentru a identifica cauzele rădăcinilor
- Douăsprezece instrumente de bază pentru procesarea raționalizării
- Tehnici de rezolvare a problemelor
- Procesul de audit ca instrument de îmbunătățire continuă
- Cartografierea proceselor în proiectele Six Sigma
Ziua 5: Măsurarea proceselor și benchmarking
- Nevoia de măsurare
- Indicatori cheie de performanță pentru proces (KPI)
- Benchmarking și tabloul de bilanț echilibrat
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Introducere în management
Dezvoltarea abilităților de management superior
Management avansat al instalațiilor