
Diploma avansată în administrarea afacerilor (leadership și management)
DURATA
6 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CAD 16.539 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru 2 semestre pentru studenții internaționali / taxele includ taxe suplimentare și asigurări de sănătate pentru primul an de studiu
Introducere
- Codul programului: 2406
- Școală: Școala de afaceri
- Credențial: Diploma avansată a Colegiului Ontario
- Tip de program: Program post-secundar
- Durata programului: 3 ani / 6 semestre
- Locație: Campusul Progress
Programul de administrare a afacerilor, leadership și management se concentrează pe ajutarea studenților să-și identifice și să-și dezvolte potențialul de leadership în practicile de management și leadership prin industrie și analize competitive și ajutând studenții să devină încrezători în luarea deciziilor; rezistent și adaptabil atunci când este necesară schimbarea și împreună cu capacitatea de a-și dezvolta responsabilitățile personale și sociale față de părțile interesate.
Elevii își vor spori capacitatea de a gestiona proiecte, de a găsi eficiențe, de a identifica cele mai bune angajări și de a-și valorifica cunoștințele financiare în decizii de afaceri inteligente, inovatoare și strategice. Prin învățare experiențială și sarcini practice care vor simula situații reale de afaceri, aceștia se vor concentra asupra creșterii lor ca lideri și decidenți. Profesorii cu experiență și cunoștințe îi vor ajuta pe studenți să își ajusteze expertiza în afaceri și noile abilități esențiale.
Beneficiile suplimentare vor include oportunități de program pentru învățarea experiențială prin cluburi și competiții, acorduri de articulare cu diverse universități și opțiuni flexibile de învățare, cum ar fi setările tradiționale de clasă, ofertele mixte și online.
Un comitet consultativ pentru programe, format dintr-o echipă de angajatori, oferă contribuții pentru a se asigura că programul este actualizat cu privire la tendințele afacerii, noile tehnologii și așteptările angajatorilor.
Acreditare
Institutul canadian de management
Institutul canadian de management a aprobat programul ca îndeplinind cerințele academice din cadrul Chartered Management Program (CMP) al Institutului, care poate fi utilizat pentru desemnările profesionale certificate în management (CIM) sau Chartered Manager (C.Mgr.). Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul web al Institutului canadian de management sau să discutați cu consilierul dvs. de succes la The Business School.
Asociația canadiană de vânzări profesionale (CPSA)
Cursurile din cadrul programului de conducere și management al administrării afacerilor pot fi corelate cu cadrul de competență CPSA. În calitate de absolvent al programului, puteți depune o cerere la CPSA prin Programul studențesc pentru un certificat profesional de vânzări. Pentru mai multe informații despre certificarea CPSA, vă rugăm să vizitați site-ul web al Asociației de vânzări profesionale canadiene.
Certificare Microsoft Office Specialist (MOS)
Dacă finalizați cu succes cursurile COMP106 și / sau COMP126 la Progress Campus, veți avea ocazia să obțineți acreditarea MOS. Business School operează un centru de testare autorizat Certiport pentru studenți, absolvenți, angajați și membri ai comunității care pot alege să urmeze certificarea MOS. Pentru mai multe informații despre certificarea MOS, vă rugăm să contactați consilierul dvs. de succes sau să vizitați Centennial College , Certiport Authorized Test Center.
Galerie
Admitere
Curriculum
Programul contur
Semestrul 1 | Semestrul 2 | Semestrul 3 |
|
|
Opțiuni ELECT-B
|
Semestrul 4 | Semestrul 5 | Semestrul 6 |
Opțiuni ELECT-B
|
|
|
Rezultatul programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului descriu ceea ce absolvenții programului au demonstrat că pot face cu cunoștințele și abilitățile pe care le-au obținut în timpul studiilor. Rezultatele sunt strâns legate de nevoile locului de muncă. Prin evaluare (de exemplu, sarcini și teste), studenții își verifică capacitatea de a realiza în mod fiabil aceste rezultate înainte de absolvire.
- Evaluați impactul problemelor globale asupra oportunităților de afaceri ale unei organizații folosind o scanare a mediului.
- Aplicați principiile de sustenabilitate corporativă, responsabilitate socială corporativă și etică pentru a sprijini inițiativele de afaceri ale unei organizații.
- Evaluați și utilizați concepte/sisteme și tehnologii actuale pentru a sprijini inițiativele de afaceri ale unei organizații.
- Efectuați și prezentați cercetări pentru a sprijini luarea deciziilor de afaceri.
- Planificați, implementați și evaluați proiecte prin aplicarea principiilor managementului de proiect.
- Efectuați munca în conformitate cu statutele, reglementările și practicile de afaceri relevante.
- Aplicați practicile de resurse umane pentru a sprijini obiectivele managementului și obiectivele organizației.
- Utilizați principiile contabile și financiare pentru a sprijini managementul și operațiunile unei organizații.
- Evaluați conceptele și strategiile de marketing, vânzări și servicii pentru clienți și aplicați-le la nevoile unei organizații.
- Prezentați principiile managementului lanțului de aprovizionare* și ale managementului operațiunilor și evaluați impactul acestora asupra operațiunilor unei organizații.
- Participă la dezvoltarea unui plan de afaceri.
- Dezvoltați strategii de dezvoltare personală și profesională continuă pentru a îmbunătăți performanța în muncă în domeniul afacerilor.
- Prezentați strategiile utilizate pentru gestionarea riscurilor în activitățile de afaceri ale unei organizații.
- Identificați și implementați strategii de leadership menite să-i motiveze pe alții să atingă obiectivele personale și organizaționale.
- Dezvoltați și implementați strategii de conducere care influențează deciziile de afaceri și managementul schimbării pentru a valorifica diferențele dintre oameni și mediile de la locul de muncă.
- Dezvoltați și implementați strategii de conducere și management care influențează diferite elemente și procese din cadrul unei organizații într-o manieră etică.
- Dezvoltați și implementați strategii de conducere și management care inspiră și stimulează inovația și creativitatea în cadrul structurilor organizaționale existente.
Oportunități de carieră
Programul evidențiază
- Cursurile de leadership și management vă asigură că obțineți cunoștințe cuprinzătoare, cu valoare adăugată, din toate domeniile de afaceri și management.
- Folosirea unor analize extinse de caz direcționate de cercetare și de învățare experiențială vă pregătește pentru o tranziție lină la locul de muncă.
- Vă extindeți abilitățile interactive și online cu învățarea susținută de tehnologie.
- Mediile de clasă mică vă oferă oportunități ample de a lucra la proiecte în echipă care vă vor stimula gândirea inovatoare.
- Acest program de administrare a afacerilor vă dezvoltă portofoliul de competențe pe măsură ce vă familiarizați cu practicile de management ale companiilor și organizațiilor de top la nivel mondial.
- Învățați de la o echipă de profesori cu experiență academică puternică, expertiză profundă în materie și experiență vastă în afaceri și management.
Cetățenie și echitate globală (GC&E)
Angajatorii se așteaptă din ce în ce mai mult ca candidații să devină pregătiți pentru angajare, capabili să navigheze cu pricepere în mai multe identități, culturi și țări într-o economie globalizată. În același timp, publicul insistă pe o mai mare responsabilitate socială și durabilitate de mediu din partea întreprinderilor, guvernelor și furnizorilor de servicii. Experiența de învățare cu semnătură (SLE) de la Centennial integrează principiile educației Global Citizenship & Equity (GCE) în curriculum și oferă oportunități de educație co-curriculară și globală pentru a sprijini studenții să exceleze într-o lume diversă. Pentru mai multe informații despre Cetățenia și Echitatea Globală, Portofoliul GC&E, oportunitățile de călătorie internațională și suporturile disponibile, vă rugăm să vizitați Centrul pentru Cetățenie Globală, Educație și Incluziune.
Perspectiva carierei
- Coordonator/manager birou
- Ofițer de afaceri
- Proprietarul unei afaceri mici
- Manager de franciză
- Coordonator de proiect
- Director de service sau vânzări
- Stagiar/asistent manager în management
- Administrator/investigator de reclamații
Pathways educație
Începeți într-un program de diplomă, terminați cu o diplomă! Absolvenții de succes ai acestui program de leadership și management au posibilitatea de a-și aplica creditele pentru studii ulterioare la nivel de licență. Mai jos sunt enumerate diplomele de la instituțiile partenere care sunt disponibile pentru acest program.
Vă rugăm să rețineți că fiecare partener Pathway are o cerință de notă minimă specifică pentru a se califica pentru credite de transfer, care sunt evaluate de instituția parteneră.