Certificat de absolvire în management de marketing
Centennial College
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 4.118 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
- Cod program: 2825
- Scoala: Scoala de Afaceri
- Acreditare: Certificat de absolvent al colegiului din Ontario
- Tip de program: program de certificat de absolvent
- Durata programului: 1 an/ 2 semestre
- Locație: Campus Progress
În doar două semestre, programul de management de marketing al lui Centennial College vă va pregăti pentru a deveni un profesionist în marketing care îndeplinește o gamă largă de funcții de marketing în cadrul organizațiilor de afaceri, guvernamentale și non-profit.
Acest program de certificat de absolvent de afaceri va acoperi managementul marketingului împreună cu subiecte conexe în managementul mărcii, managementul proiectelor de marketing, marketing digital, servicii de marketing, comunicații de marketing integrate, cercetare de marketing și strategie de marketing internațional. Ca rezultat, veți dezvolta o înțelegere solidă a problemelor de marketing interne și internaționale.
Odată ce absolviți, veți putea folosi abilități analitice, de luare a deciziilor, organizaționale și de comunicare pentru a sprijini activitățile de marketing ale unei game largi de organizații. De asemenea, vă puteți continua studiile într-un domeniu specializat, cum ar fi cercetarea și analiza sau gestionarea conturilor corporative.
Pe piața competitivă de astăzi, este esențial ca fiecare afacere să dezvolte, să implementeze și să monitorizeze un plan de marketing puternic. Factorii de mediu, cum ar fi evoluția tehnologiei, nevoile societale și sustenabile, tendințele demografice, schimbările de reglementare și concurența intensă continuă să provoace funcția de marketing pentru a oferi mai multe profituri diferitelor părți interesate ale unei organizații. Înțelegerea a ceea ce doresc clienții și furnizarea de produse și servicii pentru aceștia este esența marketingului. Acest program provocator de certificat de absolvent vă va oferi oportunitatea de a dezvolta cunoștințe și abilități aplicabile forței de muncă de astăzi.
Admitere
Curriculum
Semestrul 1
- BUSN-733 Comunicații de afaceri 2
- MGMT-704 Management și Leadership
- Marketing MKTG-716
- MKTG-717 Managementul mărcilor de marketing
- MKTG-719 Management de proiecte de marketing
- MKTG-743 Fundamentele cercetării de marketing
Semestrul 2
- BUSN-702 Pregătirea Coop / angajare
- MKTG-709 Măsuri de marketing și luare a deciziilor
- MKTG-728 Comunicări de marketing integrate
- MKTG-731 Proiectare experiență clienți
- MKTG-732 Marketing internațional
- MKTG-747 Strategii de marketing digital
Rezultatul programului
Programul evidențiază
- Înveți să dezvolți și să aplici strategia de marketing dintr-o perspectivă internă și internațională care să utilizeze cercetarea de piață.
- Programul Management Marketing vă pregătește să gestionați execuția proiectelor cheie de marketing și să preluați planificarea și execuția marketingului digital.
- În moduri interactive și antrenante, aveți ocazia să evaluați diferențele dintre produsele de marketing și serviciile de marketing și să evaluați comunicațiile integrate de marketing.
- Instructorii de programe sunt profesioniști din industrie cu ani de experiență, care sunt abordabili și gata să ajute.
- După finalizarea programului, veți fi pregătit să vă alăturați forței de muncă interne și globale în mai multe aspecte ale strategiei și execuției de marketing.
Rezultatele învățării profesionale ale programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului descriu ceea ce absolvenții programului au demonstrat că pot face cu cunoștințele și abilitățile pe care le-au obținut în timpul studiilor. Rezultatele sunt strâns legate de nevoile locului de muncă. Prin evaluare (de exemplu, sarcini și teste), studenții își verifică capacitatea de a realiza în mod fiabil aceste rezultate înainte de absolvire.
- Formulați un plan de marketing care să răspundă nevoilor sau obiectivelor unei afaceri sau organizații.
- Elaborați un plan integrat de comunicare de marketing pentru un produs, concept, bun și/sau serviciu pe baza unei nevoi sau țintă de piață identificată.
- Formulați strategii pentru dezvoltarea de produse, concepte, bunuri și servicii noi și/sau modificate care să răspundă nevoilor pieței în evoluție.
- Dezvoltați strategii pentru plasarea/distribuirea eficientă și eficientă a produselor, conceptelor, bunurilor și serviciilor care să răspundă piețelor în evoluție.
- Evaluați impactul utilizării diferitelor strategii de marketing pentru un produs, concept, bun și/sau serviciu, asupra finanțelor, rentabilității investiției (ROI) și a obiectivelor de afaceri ale unei organizații.
- Evaluați viabilitatea unui concept, produs, bun și/sau serviciu pe piețele locale, naționale sau internaționale.
- Efectuați cercetări de piață pentru a furniza informațiile necesare pentru a lua decizii de marketing.
- Comunicați informații de marketing în mod persuasiv și precis în formate media orale, scrise, grafice și interactive.
- Planificați, pregătiți și livrați o prezentare de vânzări sau un pitch care se adresează nevoilor clientului.
- Dezvoltați strategii cu clienții, clienții, consumatorii și alții pentru a crește și menține relațiile.
- Dezvoltați strategii și planuri de învățare și dezvoltare pentru a îmbunătăți creșterea profesională în domeniu.
- Aplicați strategii antreprenoriale pentru a identifica și a răspunde noilor oportunități de carieră care ar putea include angajarea prin contract și inițiativele de angajare pe cont propriu.
- Participați și contribuiți la un cadru de politici și practici organizaționale, atunci când conduceți activitatea organizației.
- Aplicați principiile eticii în afaceri și ale responsabilității sociale corporative în deciziile de afaceri.
- Folosiți tehnicile de management de planificare, organizare, direcționare și control al funcțiilor și activităților de marketing ca răspuns la nevoile de afaceri ale organizației.
Oportunități de carieră
Perspectiva carierei
- Director de marketing
- Director de publicitate
- Coordonator comunicații de marketing
- Specialist în marketing client
- Specialist în marketing clienți
- Asociat de marketing
Domenii de ocupare a forței de muncă
- Comercianți
- Treburi mărunte
- Agenții de marketing
- Bunuri ambalate pentru consumatori
- francize
- Ospitalitate, mâncare și băutură
- Transport
- instituţii
- Guvern
- Educaţie
- Servicii financiare
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.