Școala de vară Global Ecologies Studio
Burren College of Art
Informatie cheie
Locația campusului
Galway, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 Luna
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.800 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* include școlarizare, garsonieră și locuințe bazate pe ocuparea camerelor twin în cazare în sistem self-catering
Introducere
Școala de vară Global Ecologies Studio este un curs combinat de studio și știință oferit studenților care sunt în căutarea unei oportunități de a-și explora practica de artă în studio, examinând în același timp diverse concepte găsite în ecologie și sisteme terestre. Cu sediul în Burren din Irlanda de Vest, acest curs oferă o locație unică experiențială și observabilă pentru a explora relațiile dintre peisaj și sfera socială.
Vom investiga, cu o știință combinată cu practica artistică, cum coexistă și se corelează ecologiile noastre sociale și pământești. Vom examina modurile în care influențele antropice modelează interacțiunile la scară largă ale climei, oceanelor și biosferei pentru a ne defini mediul comun. Întâlnirile de curs vor include seminarii despre discursul științific în jurul gândirii ecologice, precum și discuții despre practica artelor plastice contemporane de către profesori și artiști irlandezi în vizită, precum și experți locali din The Burren. Multiple excursii și excursii în peisajul local și în împrejurimile culturale vor fi o componentă importantă a cursului. Justiția de mediu și socială, gândirea ecologică și activismul vor fi teme centrale.
Elevii pot câștiga până la șase credite la finalizarea cu succes a școlii de vară (3 studiouri, 3 științe) nivel 200/300.
Evaluarea se va baza pe următoarele criterii:
- Calitatea participării și implicarea activă.
- Calitatea cercetării primare și secundare, inclusiv jurnalizare, caiete de schițe, contribuții creative, planificare și rezoluție a proiectelor.
Elevii participanți vor avea spațiu dedicat studioului pentru a-și explora propria practică creativă ca răspuns la conceptele prezentate în clasă. Elevii vor fi așteptați să citească teoria ecologică contemporană, să scrie, să cerceteze și să-și articuleze rezultatele și ideile la clasă. Participarea studenților va fi extrasă dintr-o varietate de instituții de artă și design asociate consorțiului PALS, un program al Asociației Colegiilor Independente de Artă și Design (AICAD). Elevii pot anticipa o experiență captivantă, stimulantă și îmbogățitoare intelectual, care încurajează dialogul critic și conectivitatea internațională, urmărind în același timp propria lor creștere artistică.
Cursul va fi co-predat de Hugh Pocock și Emily Bosanquet.
Hugh PocockNăscut în Noua Zeelandă și crescut în Statele Unite, opera lui Hugh Pocock caută să integreze dinamica fenomenelor naturale și culturale. Opera lui Pocock locuiește în spațiul în care „naturalul” și „tehnologic” sunt inseparabile. Materialele organice, cum ar fi apa, aerul, sarea, lemnul și pământul și procesele de muncă și industrie sunt platformele pe care sunt construite lucrările lui Pocock. Istoria și metafora relației umane cu resursele naturale, timpul și energia sunt printre problemele pe care Pocock le investighează în sculpturile, instalațiile, spectacolele și videoclipurile sale. În ultimele două decenii, și-a arătat lucrările în Los Angeles, San Francisco, New York, Santa Fe și Baltimore, precum și pe plan internațional în fosta Uniune Sovietică, Germania și China. Lucrările sale au fost expuse în galerii și muzee, inclusiv Muzeul Portikus din Frankfurt, Germania, Muzeul Wexner, Muzeul de Artă Santa Monica și Muzeul de Artă Baltimore. Opera lui Pocock a fost, de asemenea, construită pentru „site-uri non-art”, cum ar fi casele private, cinematografele și fermele. A primit BFA de la San Francisco Art Institute și apoi și-a finalizat MAE la UCLA în New Genres. Hugh Pocock este membru al facultății cu normă întreagă la Colegiul de Artă al Institutului Maryland și este codirector al noului „Ecosisteme, durabilitate și justiție” majore ale MICA. Este membru al MICA PALS din 2010. | Emily BosanquetEmily Bosanquet este un educator științific interesat de practicile interdisciplinare ca modalitate de a examina legăturile dintre fenomenele naturale, dinamica socială și culturală și instituțiile politice, juridice și economice care ne organizează viețile. Bosanquet predă la Pacific Northwest College of Art (PNCA), unde a publicat și prezentat metodologii de artă și știință. De asemenea, predă științe secundare în diverse comunități din sectorul școlii publice. Bosanquet a lucrat ca geolog și om de știință în mediu în Australia, Asia de Sud-Est și Statele Unite. A studiat la Universitatea din Edinburgh, Scoția și deține diplome de licență la Universitatea din California, Santa Barbara și Lewis & Clark College, Portland, Oregon. Bosanquet este directorul fondator al Art + Science Initiative la PNCA și reprezentantul Parteneriatului pentru Conducerea Academică în Durabilitate. În prezent, deține funcția de director de proiect pentru 2020 ACIAD / NOAA Fisheries Art & Science Fellowship, în parteneriat cu colegiile independente de artă și design și NOAA Fisheries. |
Burren College of Art vară Burren College of Art oferă un curs concentrat individual de învățare concentrat și dedicat. Amplasat în contextul istoric bogat și unic din punct de vedere ecologic al Burren din vestul Irlandei, acest program este conceput pentru a ajuta studenții să dezvolte un corp coeziv de muncă vizuală. Programul este deschis artiștilor și studenților de artă, dar poate fi, de asemenea, de interes pentru persoanele cu cunoștințe în domeniile istoriei, arheologiei, antropologiei, ecologiei sau științelor mediului. Practica artistică și metodologiile sale creative vor fi folosite ca mijloc de investigare a conexiunilor interdisciplinare între anumite site-uri și narațiunile istorice, culturale, sociale și de mediu care le încadrează. Proiectele de studio vor accentua implicarea cu subiectele atribuite, cu asistență tehnică dedicată adecvată fiecărui nivel de elevi și concentrarea oferită.
Art + Știință: De ce fac ambele?
Ceea ce este cu adevărat unic și îmbogățitor în ceea ce privește urmarea unui curs de știință în combinație cu o practică de studio este oportunitatea pe care o ai de a face și de a răspunde la conținutul științific; transformarea, traducerea și situarea științei în sfera culturală, permițând astfel un alt tip de acces, interogare și răspuns. Având în vedere preocupările sociale și ecologice cu care ne confruntăm ca societate - pierderea biodiversității, lipsa apei, schimbările climatice, justiția de mediu și socială - putem încorpora investigații științifice alături de cercetare creativă, realizare și colaborare cu oamenii de știință și comunități pentru a încuraja noi căi critice să angajeze și să conceptualizeze preocupările.
Global Ecologies Studio vă va dezvolta și vă va informa practica de artă, sprijinindu-vă pe măsură ce deveniți un gânditor critic independent și un creator înconjurat de un grup de artiști internaționali și conectându-vă cu profesioniști regionali pe măsură ce vă familiarizați cu discursul ecologic actual. Veți avea acces la facultate cu experiență extinsă în predarea în colegii de artă și cu practici profesionale puternice și veți fi cufundați în istoria culturală fascinantă și în frumusețea inspirată și scenică a peisajului Burren.
Admitere
Ca răspuns la situația în schimbare legată de pandemia de coronavirus, am reprogramat școala de vară Global Ecologies Studio din vara anului 2021 și acceptăm în prezent cereri pe bază continuă până pe 29 ianuarie 2021. În cazul în care ar exista restricții care să împiedice studenții de la călătoria în Irlanda înainte de începerea programului, putem extinde politica noastră de rambursare pentru a putea acorda rambursări complete cu până la două săptămâni înainte de începerea școlii de vară.
Cererile sunt invitate de la studenți de artă, precum și postuniversitare, artiști independenți sau cercetători interesați din domenii adiacente din științele umaniste și naturale.
Pentru a obține o idee despre cine sunteți ca artist și despre modalitățile prin care exprimați ideile și conceptele în scris, ca parte a procesului de solicitare, solicităm ca următoarele să fie supuse spre examinare:
- 3-10 imagini ale lucrărilor recente
- Un eșantion scris dintr-o clasă recentă de licență. Aceasta poate fi o formă lungă sau scurtă, material scris, care poate fi o narațiune bazată pe cercetare sau mai personală.
- Declarație de intenție (o scurtă declarație de aproximativ 500 de cuvinte care prezintă ceea ce sperați să obțineți din timpul petrecut în Burren College of Art ).
- Transcriere
- O scrisoare de recomandare
Toate materialele pentru cerere pot fi trimise online prin intermediul portalului AICAD SlideRoom.
Plăți de școlarizare
Taxa pentru programul de 4 săptămâni este de 4620 EUR , care include școlarizarea, studioul și locuința, în funcție de ocuparea camerelor twin în cazarea în sistem self-catering.
Politica de anulare
Toate taxele de școlarizare și taxele sunt datorate cu cel puțin 4 săptămâni înainte de începerea programului. Burren College of Art nu acceptă nicio obligație de restituire a unei taxe sau a unei părți din aceasta, după această dată.
Admitere
Curriculum
Studenții pot câștiga până la șase credite la finalizarea cu succes a școlii de vară (3 studiouri, 3 științe) nivel 200/300.
Evaluarea se va baza pe următoarele criterii:
- Calitatea participării și implicarea activă.
- Calitatea cercetării primare și secundare, inclusiv jurnal, caiete de schițe, contribuții creative, planificare și rezolvare a proiectelor.
Studenții participanți vor avea un spațiu de studio dedicat pentru a-și explora propria practică creativă ca răspuns la conceptele prezentate în clasă. Se va aștepta ca studenții să citească teoria ecologică contemporană, să scrie, să cerceteze și să-și articuleze concluziile și ideile în clasă. Participarea studenților va fi atrasă dintr-o varietate de instituții de artă și design asociate cu consorțiul PALS, un program al Asociației Colegiilor Independente de Artă și Design (AICAD). Elevii pot anticipa o experiență captivantă, stimulativă și îmbogățitoare din punct de vedere intelectual, care încurajează dialogul critic și conectivitatea internațională, urmărind în același timp propria lor creștere artistică.
Cursul va fi co-predat de Hugh Pocock și Tamaru Hunt-Joshi.
Rezultatul programului
Artă + Știință: De ce să faci ambele?
Ceea ce este cu adevărat unic și îmbogățitor în a urma un curs de știință în combinație cu o practică în studio este oportunitatea pe care o ai de a crea și de a răspunde la conținutul științific; transformarea, traducerea și situarea științei în sfera culturală, permițând astfel un alt tip de acces, interogare și răspuns. Pe măsură ce luăm în considerare preocupările sociale și ecologice cu care ne confruntăm ca societate – pierderea biodiversității, deficitul de apă, schimbările climatice, justiția de mediu și socială – putem încorpora investigația științifică alături de cercetarea creativă, realizarea și colaborarea cu oamenii de știință și comunitățile pentru a promova noi moduri critice. pentru a implica și conceptualiza preocupările.
Global Ecologies Studio va dezvolta și informa practica dvs. de artă, sprijinindu-vă pe măsură ce deveniți un gânditor critic și creator independent, înconjurat de un grup de artiști internaționali, și vă va conecta cu profesioniști regionali pe măsură ce vă familiarizați cu discursul ecologic actual. Veți avea acces la facultate cu experiență extinsă în predarea în colegii de artă și cu practici profesionale puternice și veți fi cufundat în istoria culturală fascinantă și frumusețea inspiratoare și pitorească a peisajului Burren.