CURS PROFESIONAL DE MARKETING ȘI COMPORTAMENT AL CONSUMATORILOR
Atton Institute
Informatie cheie
Locația campusului
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Contactează şcoala
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Introducere
Vremurile se schimbă, iar un departament tipic de marketing nu mai este suficient pentru a concura cu ceilalți. Marketingul a evoluat pentru a deveni un schimbător de joc și, prin urmare, o strategie de marketing bine definită are ca rezultat câștigarea cursei de concurs. Pentru a construi tactici de marketing de succes, trebuie să înțelegeți conceptele și modelele comportamentului modern al clienților și factorii care îl influențează.
Comportamentul clienților este un aspect cu adevărat vital al marketingului, deoarece reflectă motivele și motivele consumatorilor - cum și de ce iau oamenii decizii. Stăpânirea în înțelegerea comportamentului clienților oferă posibilitatea de a construi și ajusta campanii de marketing pentru a satisface cerințele clienților; prin urmare, este de o importanță deosebită. Acest curs privind comportamentul de cumpărare al consumatorilor vă învață cum iau clienții decizii, ce poate influența astfel de decizii și cum puteți să le înțelegeți, să le preziceți și să le influențați. Mediul de afaceri modern se remodelează rapid și acest curs vă va asigura că sunteți calificat în gestionarea unor astfel de provocări.