Specialist educațional (ed.s.) în conducerea profesorilor
Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School
Informatie cheie
Locația campusului
Montgomery, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 10.156 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Învățământ anual în stat; $ 17.572 Anual de școlarizare în afara statului
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul AA în Leadership pentru profesori creează profesori care vor deveni agenți de schimbare care afectează pozitiv clasele, școlile, comunitățile și districtele școlare, precum și conversația națională despre schimbările educaționale. În mod specific, programul este destinat profesorilor care vor rămâne în sălile de clasă în timp ce își asumă roluri de conducere în școli și în contextul mai larg al comunității școlare. Programul este dezvoltat în jurul unui set de experiențe academice și de teren care oferă cunoștințe și abilități pentru leadership în colaborare, scriere pentru schimbare, gândire reflectivă, rezolvarea problemelor și susținerea excelenței în educație.
Programul Leadership pentru profesori este destinat profesorilor care doresc să își dezvolte abilitățile de conducere și care doresc să rămână în clasă. Programul abordează conducerea din perspectiva predării exemplice, învățarea continuă pentru toți, nevoia de a echilibra schimbarea cu stabilitatea și importanța existenței pașnice într-o comunitate diversă de elevi. În acest scop, profesorii își vor spori abilitățile de a conduce nu numai în sălile de clasă, ci și în școală în general prin lucrul cu curriculum-ul, devenind profesori de mentor / maestru, dezvoltarea de noi programe și printr-o varietate de alte activități care îmbunătățesc școlarizarea Toți copiii.
Programul de Leadership al Profesorilor este un program de specialitate (Ed.S.) proiectat exclusiv pentru K-12 care practică educatori care vizează îmbunătățirea învățării elevilor și cadrelor didactice. Programul de Leadership al Profesorilor angajează profesorii în acțiuni care conduc la îmbunătățirea școlii, deoarece cadrele didactice învață noi strategii, le pun în aplicare în clasă cu asistență ghidată, colectează dovezi de învățare a elevilor și apoi reflectă și ajustează practicile lor de predare. Prin ancheta sistematică a predării, programul urmărește să sporească performanțele elevilor și să cultive instrumentele învățării pe tot parcursul vieții, care să sprijine conducerea profesorilor în vederea îmbunătățirii școlare. Conducerea cadrelor didactice este concepută pentru a răspunde nevoilor cadrelor didactice elementare, medii și liceale.
Misiune
Programul de lider al profesorilor de la Universitatea de Stat din Alabama se străduiește să pregătească liderii potențiali care să conducă, să se angajeze, să colaboreze și să modeleze pentru colegi în domeniile cunoașterii conținutului, predării și învățării, alfabetizării, diversității și profesionalismului. Programul pregătește liderii potențiali ai profesorilor să fie factori de decizie care sunt echipați cu cunoștințe, abilități și dispoziții necesare pentru a integra teoria și practica din punct de vedere etic și eficient în îndeplinirea responsabilităților lor de conducere. În îndeplinirea acestei misiuni, accentul se pune pe practicile eficiente, informate și bazate pe cercetare și pe colaborarea cu administratorii școlii, colegii, studenții, părinții și familiile și comunitatea mai largă pentru a facilita învățarea elevilor. Această misiune este realizată prin oferirea de oportunități de învățare exemplară într-o varietate de contexte și formate. Acesta este aliniat la standardele naționale, de stat, profesionale și instituționale.
Obiectivul programului
Programul Leadership pentru profesori creează profesori care vor deveni agenți de schimbare care afectează în mod pozitiv sălile de clasă, școlile, comunitățile și districtele școlare, precum și conversația națională despre schimbările educaționale. În mod specific, programul este destinat profesorilor care vor rămâne în sălile de clasă în timp ce își asumă roluri de conducere în școli și în contextul mai larg al comunității școlare. Programul este dezvoltat în jurul unui set de experiențe academice și de teren care oferă cunoștințe și abilități pentru leadership în colaborare, scriere pentru schimbare, gândire reflectivă, rezolvarea problemelor și susținerea excelenței în educație.
Cerinte program
Programul specializat în educație în leadershipul profesorilor include treizeci (30) ore de credit. Candidații vor completa 30 de ore de credit de cursuri de bază, inclusiv un proiect de șase (6) ore de credit pe teren. Proiectul bazat pe teren trebuie completat într-un sistem școlar sau școlar. Cursurile de bază de 30 de ore includ următoarele cursuri la nivel de șase ani:
- TL 600 Seminar de lider al profesorilor
- TL 601 Pedagogie și Curriculum
- Analiza datelor TL 602 pentru îmbunătățirea școlii
- TL 603 Practici bazate pe dovezi
- TL 604 Colaborare parentală și școală
- TL 605 Coaching și mentoring
- TL 606 Școala climatică și cultură
- Evaluarea sumativă și formativă TL 607
- Proiectul TL 608 pe teren I
- Proiectul TL 609 pe teren II
După orele de 24 de semestre ale cursurilor de bază, toți candidații trebuie să ia și să treacă un examen cuprinzător înainte de a intra în faza de proiect pe teren a programului. În timpul fazei de proiect a programului, candidații trebuie să fie înscriși în mod continuu.
Aplicarea la programul de conducere a profesorilor
Admiterea la Specialistul Educațional din cadrul programului Leadership al profesorilor impune solicitantului:
- Aveți un certificat de clasă A (master la nivel de profesor profesional) în orice domeniu de învățământ sau domeniu de instruire recunoscut în statul Alabama
- Trimiteți trei scrisori de recomandare de la persoane calificate pentru a evalua capacitatea solicitantului de a lucra la nivel de absolvent
- Au un GPA minim de 3,0 în activitatea academică anterioară
- Au un minim de trei (3) ani de experiență de predare reușită într-un cadru P-12
- Trimiteți un portofoliu de admitere în timpul unui interviu. Portofoliul va conține următoarele:
- Dovada abilității de a influența pozitiv rezultatele studenților
- Dovada potențialului de lider în colaborare
- Rezumatul motivelor candidatului pentru promovarea certificării de lider al profesorului
- Rezumatul a ceea ce așteaptă candidatul din programul liderului profesorului.
- Treceți la un interviu realizat de un comitet de admitere la program care include atât liderii P-12 cât și facultatea de învățământ superior.
Taxe postuniversitare
Mai jos sunt estimate cheltuielile de școlarizare și costurile pentru studenții absolvenți cu normă întreagă care locuiesc în campus în anul universitar 2017-18. Costurile și taxele reale pot varia în funcție de deciziile de înscriere și de stilul de viață. Puteți dori, de asemenea, să revizuiți taxele estimate și costurile pentru înscrierea la jumătatea perioadei de absolvire pe întregul nostru Bugetului. Pentru o defalcare a tarifelor pe oră și pe semestru, descărcați 2017-18 Programul de școlarizare și taxe pentru studenți.
In-Stat | In afara statului | |
Cheltuieli facturate | ||
Taxe de școlarizare | $ 10.156 | $ 17.572 |
Cameră / Consiliul | $ 5.422 | $ 5.422 |
Subtotal | $ 15.578 | $ 22.994 |
Alte cheltuieli estimate | ||
Cărți | $ 1.000 | $ 1.000 |
Transport | $ 1,552 | $ 1,552 |
Diverse / Personal | $ de 1.840 | $ de 1.840 |
Subtotal | $ 4.392 | $ 4.392 |
Estimarea totală | $ 19.970 | $ 27.386 |
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Asociat de arte în educația elementară a profesorilor pentru transfer (AA-T)
- Berkeley, Statele Unite ale Americii
Asociat de știință în educație paraprofesional
- Riverside, Statele Unite ale Americii
Gradul Asociat Educație Primară a Profesorilor
- Riverside, Statele Unite ale Americii