Keystone logo

5 Curs Programe în Cercetare de piață 2024

Filtre

Filtre

  • Curs
  • Studii de marketing
  • Marketing
  • Cercetare de piață
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (5)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

Curs Programe în Cercetare de piață

Un curs poate servi un număr de scopuri. Un student poate utiliza un curs pentru a acoperi un decalaj între calificări academice. Un alt student poate utiliza un curs ca un punct de plecare pentru cariera sa. Oricum, acest program de studiu de multe ori dureaza cateva saptamani la un an.

Ce este un curs de cercetare de marketing? Acest curs analizează procesele necesare pentru a lega clienții, utilizatorii finali și producători la cel care face marketing. Studenții învață cum de multe ori să utilizeze informații pentru a genera acțiuni de marketing, pentru a defini oportunități, gestiona colectarea de date, să comunice constatările, pentru a îmbunătăți înțelegerea informațiilor și proiectarea colectării de date. Clase pentru acest program pot include focus-grupuri de gestionare, introducerea la etnografie, Introducere în analiza datelor cantitative și introducerea analizei conjoint.

După terminarea acestui educație, un student poate fi mai bine pregătiți pentru a lui sau educația continuă sau de a intra în lumea de carieră.În cazul în care acest curs este utilizat ca pregătire profesională, studentul poate fi capabil de a obține o poziție de mijlocul de a managementului de înalt nivel și o mărire.

În timp ce este important să înțelegem cursul, s-ar putea dori, de asemenea, pentru a obține o idee de școlarizare. Costul unui curs de cercetare de marketing poate varia foarte mult de la o școală la alta. Pentru a obține o estimare fiabilă, poate fi necesar să contactați școala sau școlile vă interesează.

După ce ați finalizat acest studiu, s-ar putea să fie pregătit să-și asume o carieră de mare putere în lumea de marketing. Unii elevi cu acest grad merge pe de a fi un analist de cercetare de piață, brand manager, account executive, moderator, director de domeniu, moderator focus grup, supervizor de telefon, coder, programator, intrare funcționar de date sau un reprezentant de cont.

După ce ați făcut unele cercetări cu privire la acest program, poate doriți să se aplice.Căutați programul de mai jos si contacta biroul de admitere al școlii de alegere prin completarea formularului de plumb.