Keystone logo

2 Certificat de Studii Postuniversitare Programe în Marketing strategic 2024

Filtre

Filtre

  • Certificat de Studii Postuniversitare
  • Studii de marketing
  • Marketing
  • Marketing strategic
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (2)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

    Certificat de Studii Postuniversitare Programe în Marketing strategic

    Mulți studenți interesați în studii avansate aleg să urmeze un certificat postuniversitar. Oferite de anumite universități din Regatul Unit, certificatele postuniversitare sunt comparabile cu diplomele de master sau diplomele postuniversitare și pot dura de la șase luni până la patru ani pentru a fi finalizate în funcție de domeniul de studiu.

    Ce este un certificat postuniversitar de marketing strategic? Concepte avansate de marketing și strategii sunt două accente cheie atunci când urmăresc acest grad. Elevii pot învăța cum să elaboreze campanii de marketing multi-canal, care includ publicitatea tradițională, marketingul digital, campaniile virale și alte tipuri de eforturi de promovare integrate. Alte domenii de studiu pot include comportamentul consumatorului, psihologia luării deciziilor de cumpărare, relațiile publice și managementul social media.

    Abilitățile de marketing sunt aplicabile în toate aspectele carierei și vieții unei persoane, fie că vindeți un produs, fie propria idee. Elevii pot învăța abilități de scriere persuasive, care impulsionează acțiunea cititorului. Abilitățile de management al proiectelor pot fi aplicate în multe tipuri de carieră.

    Taxele și taxele pentru completarea unui program de certificat postuniversitar pot varia în funcție de durata programului și dacă clasele sunt livrate online sau într-un cadru de clasă. Locația universității poate avea și un impact asupra costului prezenței.

    Absolvenții de marketing strategici găsesc adesea cariere de marketing foarte recompensatoare, inclusiv vicepreședinte de marketing, director de cont de publicitate, cumpărător de media sau manager de relații publice. De asemenea, absolvenții pot alege posturi, inclusiv manager de produs, manager de conținut web, manager de evenimente sau director de vânzări și promoții. Cei interesați de comportamentul consumatorilor pot găsi locuri de muncă ca cercetători de piață sau vicepreședinte al serviciului pentru clienți. Alți absolvenți devin consultanți de marketing sau directori executivi ai propriilor firme de publicitate.

    Gradele strategice de marketing pot fi oferite online sau personal în timpul sesiunilor de clasă. Programele se pot concentra pe marketing regional sau internațional, în funcție de școală. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.