TRENDSPOTTING ȘI PREVIZIUNE STRATEGICĂ
Future London Academy
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
5 hours
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 990 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Viitorul este greu de prezis. Dar putem să ne descurcăm mai bine cu această incertitudine și să fim pregătiți pentru diferite realități. Aflați instrumentele și cadrele care vă vor ajuta să înțelegeți mai bine viitorul, să adunați informații specifice relevante pentru categoria dvs. de afaceri și să le folosiți pentru a crește și a inova.
Pentru cine este acest program?
- Proprietari de afaceri și echipe de conducere
- CEO, CIO și șefi de inovație
- Strategii și managerii de inovare
- Proiectanți și cercetători
- Futuriști și Trendsetters
O sa inveti
- Cum să observi tendințele mai devreme și să le călărești, nefiind la mila categoriei tale și jucându-te la curent
- Cum să jucați diferite posibilități viitoare și să le evaluați în funcție de strategie, evitând momentele „oh rahat”
- Cum se știe unde să investească și ce este doar un „hype”
- Cum să abordăm mai bine incertitudinea și să explorăm în siguranță posibilitățile viitoare
- Învățarea și pregătirea pentru diferite realități
IEȘTEȚI CEL MAI MULT DIN VIITORUL TĂU
INFORMAȚII PRIVIND INDUSTRIA REALĂ
Înțelegeți cum să utilizați tendințele și prognozele în afacerea dvs. Aflați din noi studii de caz și exemple reale.
INSTRUMENTE ȘI PLANTE PRACTICE
Am organizat cu atenție tot conținutul pentru a-l face inspirat și aplicabil. Cursul include instrumente și șabloane descărcabile pe care să le păstrați.
DOAR CEL MAI BUN CONȚINUT
Uitați de cursurile academice plictisitoare și de prelegerile teoretice prăfuite. Am selectat cel mai actual și aplicabil conținut pentru profesioniștii ocupați care doresc să-și aplice învățarea pentru a crește și a inova în afacerea lor.
STRUCTURA PROGRAMULUI
CAPITOLUL 1 - GÂNDIREA LA VIITOR
Ce trebuie să știm dacă vrem să profităm la maximum de viitor
Înțelegeți cum puteți începe conversații productive despre viitor cu clienții și colegii dvs.
▶ ︎ Cadrele fundamentale pentru a gândi la viitor și a-l explora împreună cu ceilalți
▶ ︎ Cum să căutați posibilități, nu predicții
▶ ︎ Tendințele consumatorilor, macro și categorii
▶ ︎ Capcanele și capcanele de gândire
CAPITOLUL 2 - CERCETARE TENDINȚĂ
Cum identificați tendințele și le separați de un hype imediat?
Aflați instrumentele care vă vor ajuta să cercetați, să descoperiți și să analizați tendințele în colaborare sau pe cont propriu.
▶ ︎ Scanare pe orizont: Colectarea de date și efectuarea de observații despre viitor
▶ ︎ Analiza tendințelor: Cum se analizează datele și se descoperă tiparele
▶ ︎ Verificarea tendințelor în raport cu datele / observațiile
CAPITOLUL 3 - MĂRCI INFORMATE PE VIITOR
Cum poți folosi tendințele pentru a-ți proteja brandul în viitor?
Odată cu schimbarea industriei, brandurile trebuie să se adapteze rapid pentru a-și menține audiența. Cum înțelegeți viitorul consumatorilor, categoria și cultura pentru a comunica mai bine cu clienții dvs.
▶ ︎ Înțelegerea mentalităților adoptatorilor timpurii și a viitorilor consumatori vizați
▶ ︎ Înțelegerea tendințelor categoriei dvs.
▶ ︎ Înțelegerea tendințelor culturale
CAPITOLUL 4 - INOVAȚIE INFORMATĂ PE VIITOR
Pregătiți-vă - creați produse și servicii noi, care sunt informate de informații viitoare
Înțelegeți instrumentele care vă ajută să vă ghidați strategia de produs și să creați o inovație inovatoare
▶ ︎ Utilizați instrumentul de cartografiere a spațiului alb - găsirea de oportunități dincolo de nucleu
▶ ︎ Unde să vă investiți eforturile pentru a câștiga mare în viitor
▶ ︎ Cum să planificați pe termen scurt, mediu și lung
CAPITOLUL 5 - STRATEGIE INFORMATĂ PE VIITOR
Pregătește-ți operațiunile companiei pentru ceea ce îți rezervă viitorul
Lumea muncitoare se schimbă în fața ochilor noștri. Care este viitorul muncii și cum se poate pregăti compania dvs. pentru acest lucru? Practicați instrumentele care vă ajută să vă imaginați posibile scenarii viitoare și modul în care afacerea se poate pregăti pentru ele
▶ ︎ Cum puteți folosi tendințele pentru a vă gândi la viitorul afacerilor
▶ ︎ Exemple de companii care au făcut ca viitorul să funcționeze pentru ele
▶ ︎ Cum se creează valoare și creștere prin operațiuni mai bune
CREAT DE
Curatori de programe
Sébastien Van Laere
Fondator al Superframe
După mai bine de un deceniu în care a folosit informații și previziuni pentru a dezvolta strategii de marcă, inovație și afaceri pentru unele dintre cele mai mari mărci globale, el a început Superframe pentru a ajuta companiile să fie mai rezistente. El a lucrat la nivel global cu lideri de afaceri de rang înalt din sectoare, inclusiv tehnologia de consum, modă, lux, retail, retail și media. În lucrările sale, el folosește tendințele și perspectivele experților și adoptatorilor timpurii pentru a picta o imagine a viitorilor posibili. Prin această previziune, el deschide mintea oamenilor către noi posibilități și cum să le surprindă. Sébastien crede că, conectând puternic viitorul și prezentul, companiile creează o perspectivă pe termen lung care îmbunătățește performanța pe termen scurt.
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Programul de antreprenoriat social pentru studenții internaționali
- Johannesburg, Africa de Sud
Curs Executiv în Antreprenoriat
- The Hague, Ţările de Jos
Curs de vară de afaceri și antreprenoriat
- Oxford, Regatul Unit