Stăpânirea diplomei de absolvent de management cu privire la strategia de marketing

Cambridge International College

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Stăpânirea diplomei de absolvent de management cu privire la strategia de marketing

Cambridge International College

Stăpânirea de Management al Diploma privind strategia de marketing

Un program care furnizează o abordare strategică PRACTICĂ,, MANAGERIAL LA MARKETING, SOLDUL OBIECTIVELE ȘI ORGANIZAREA RESURSELOR ÎMPOTRIVA NEVOILE și oportunități în piață.

Acest program analizează conceptele de marketing din punct de vedere strategic, și oferă un cadru de introducere pe piață și de gândire de management; aceasta consideră modul în care să realizeze o planificare strategică pe piață și să dezvolte strategia de bază; pentru a defini și a piețelor segment, să construiască relații prin satisfacerea clientului, calitate, valoare și servicii; și realizarea unei creșteri. Marketingul are un rol de afaceri esențial - ajută la identificarea nevoilor clienților și dorește și determină care vizează piețele de o companie poate servi și modul în care cel mai bine să facă acest lucru; de introducere pe piață, apoi ajuta ghid proiectarea de produse adecvate, servicii și programe pentru a servi acestor piețe. Acest program acoperă aceste concepte cheie și modul de aplicare a marketingului strategic moderne, inclusiv în firmele de produse și servicii, piețele de consum și de afaceri, profit și non-profit, companiilor naționale și globale și întreprinderile mici și mari.

REZUMATUL SUBIECTE MAJORE

  • planificarea strategică de marketing, un audit strategic
  • Misiunea și de la misiunea de obiectivele strategice
  • Dezvoltarea unor strategii de creștere
  • De introducere pe piață ca parte a planificării strategice, rolul de marketing, procesul de marketing
  • Strategia de marketing și strategii pentru un avantaj competitiv
  • Dezvoltarea mixului de marketing
  • Planul de marketing, analiza SWOT, obiectivele și problemele
  • marketing strategic: programe, bugete, controale, organizare
  • segmentarea pieței și direcționarea în funcție, nevoile umane satisfăcătoare
  • Niveluri de segmentare a pieței: piețele de consum, piețele de afaceri, pe piețele internaționale
  • Dezvoltarea unor segmente de piață, direcționarea în funcție de piață, evaluarea segmentelor de piață, strategia de segment
  • produs de poziționare, piețele de diferențiere
  • Alegerea și punerea în aplicare a unei strategii de poziționare
  • Selectarea și crearea avantajelor competitive corecte
  • Comunicarea și livrarea poziția aleasă
  • relatii de afaceri cu clienții
  • satisfacție a clienților, calitate, valoare, servicii
  • lanțuri de valori și de management al calității totale
  • păstrarea clienților și managementul relațiilor cu clienții
  • Identificarea concurenților companiei, obiectivele acestora, precum și identificarea strategiilor lor
  • Evaluarea punctelor tari concurente, punctele slabe și a modelelor de reacție
  • Proiectarea sistemului de intelligence competitiv
  • strategii competitive: lideri de piață, piață-challenger, piață-urmăritor, piață de nișă
  • Echilibrare orientări client concurent
  • Inovare și dezvoltarea de noi-produs, din motive de eșecuri și succesul nou-produs
  • dezvoltare-produs nou: generare de idei, screening-ul idee, dezvoltarea conceptului
  • Testarea, dezvoltarea produsului, teste de marketing si comercializare
  • Strategiile de produs ciclului de viață
  • Noi strategii produs de stabilire a prețurilor: de stabilire a prețurilor de piață, de stabilire a prețurilor de piață skimming penetrare
  • Strategiile de produs mix de stabilire a prețurilor, de stabilire a prețurilor linie de produse, de stabilire a prețurilor promoționale, de stabilire a prețurilor de valoare
  • de stabilire a prețurilor captivă-produs, de stabilire a prețurilor de produs secundar, de stabilire a prețurilor de produs-pachet, de stabilire a prețurilor psihologice
  • Strategiile de ajustare a prețurilor, cu discount și a cotelor de stabilire a prețurilor, de stabilire a prețurilor segmentat
  • geografică și de stabilire a prețurilor internaționale, schimbările de preț
  • Cadrul strategic de management al marketingului
  • Strategia corporativă și strategia de marketing; planuri și programe, strategie de dezvoltare
  • modele de marketing: Matricea BCG, Matricea Ansoff de creștere
  • Strategiile de creștere: de penetrare, de dezvoltare a pieței, diversificare, integrare, stabilitate
  • De marketing și strategia competitivă, strategia generică; strategii de atac și de apărare

Ce este inclus

Taxa dvs. CIC include:

  • înscrierea / înscriere la Cambridge International College, și propria înaltă calitate, profesional produs și ilustrat cuprinzător Publicarea de bază de studiu și publicația de studiu suplimentar.
  • Studiu și orientare de formare cu sfaturi cu privire la modul de a studia pentru a atinge succesul și de a obține rezultate de top.
  • Un detaliu, profesional scris Ghid Examene care include consultanță de specialitate, îndrumare și sfaturi cu privire la modul în care să se pregătească pentru, abordarea și să răspundă la examene pentru a obține cele mai bune rezultate.
  • Întrebările de testare / 'Papers / întrebări anterioare ".
  • Examenul final a stat sub Invigilation / Supravegherea în propria zonă - detalii complete, orientare și explicarea modului de examinare va fi aranjate și modul în care se desfășoară Invigilation vor fi furnizate în momentul înregistrării. Notă, CIC organizează examene în peste o sută de țări din întreaga lume pentru mii de membri în fiecare an; acesta este un proces flexibil, simplu și vor fi aranjate atunci când sunteți gata să scrie examinarea dumneavoastră.
  • Prestigioasa Cambridge International College Mastery de Management Diploma De Absolvent când au promovat examenul final.
  • Pagina dvs. personale de pe site-ul serviciile disponibile membrilor CIC cu acces la rezultate, detaliile expedierii, consiliere și îndrumare, și multe altele: www.cambridgeinternationalcollege.co.uk
  • informații periodice și de știri, inclusiv: buletine informative cu detalii despre oferte speciale si noi programe si multe altele; și formularele de concurs; prin e-mail și post.

Tot ceea ce este necesar pentru succesul dvs. de studiu și formare profesională este inclus în taxa CIC.

În plus:

  • Studiu și consiliere de formare și de asistență este disponibil înainte, în timpul și după CIC Studiu și formare profesională; Membrii pot solicita echipa CIC de consultanți cu experiență pentru consiliere cu privire la un studiu mai aprofundat și programele pentru a îmbunătăți perspectivele de carieră și de avansare.
  • Personalul cu experiență și de ajutor CIC poate ajuta cu numeroase solicitări speciale, cum ar fi scrisori de referință / recomandare și transcrieri, și mai mult, prin poștă și e-mail.

cursuri conexe

  • Diploma De Global Management Marketing 12 luni (flexibil)
  • Administrare de marketing Executive Business Administration (EBA) 3 ani (flexibil)
  • Afaceri Internaționale și Comerț Diplomă de 12 luni (flexibil)
  • Business International & Administration (EBA), Executive Business Administration (EBA) 3 ani (flexibil)
  • Administrare de marketing (BMA) Bacalaureatul 2 ani (flexibil)

STUDIU ȘI DEZVOLTAREA CARIEREI

Acest program este un program de marketing la nivel înalt, conceput pentru a conferi cunoștințele strategice, abilități analitice și înțelegerea necesară pentru cei care, sau în speranța de a se ridica la, pozițiile la nivel înalt în cadrul departamentelor de marketing, precum și de afaceri, strategice și roluri de conducere în general.

Acest lucru absolvent / Programul MBA / MA nivel este o confirmare a capacității dumneavoastră de a efectua cu succes studii suplimentare la nivel de absolvent și postuniversitare, în afaceri, marketing, management și studii conexe.

DURATA & ANALIZELE

Perioada standard de studiu este de un an (12 luni), dar timpul efectiv luate pentru a finaliza Măiestria de Management Diploma De Absolvent este flexibil.

REZULTAT

O calificare de nivel profesional, post-universitar, ideal pentru responsabilitate la nivel înalt în managementul economic, de afaceri, planificarea și domeniile de carieră conexe.

Optiuni de plata:

Lire britanice:

  • plată unică de 250 £

Dolari americani:

  • plată unică de 500 $

euro:

  • plata unică de 375 €
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Aug. 2019
Duration
Durata
1 an
Cu normă întreagă
Price
Preţ
250 GBP
plată unică de 250 £
Locations
Insula Jersey - Saint Peter, St. Peter
Data începerii : Aug. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Aug. 2019
Insula Jersey - Saint Peter, St. Peter
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala