Relații Publice Strategice
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 săptămână
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Prin participarea la acest curs, veți fi obligat să încorporați toate punctele forte, crizele presante și obstacolele trecute în ADN-ul organizației, serviciilor sau mărcilor pe care vi se încredințează să le gestionați. Prin formularea unor campanii impecabile de relații publice, putem alinia strategia corporativă prin examinarea PR pentru a revitaliza relațiile cu părțile interesate, mass-media, evenimentele și comunicarea internă.
Cursul va include, de asemenea, o vizită la fața locului la o organizație relevantă pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Managementul crizelor și problemelor
- Semnele crizei
- Gestionarea Crizei
- Managementul problemelor și prioritizarea
- Rezolvarea Conflictelor
Planificarea Relațiilor Publice – Instrumente și Metodologie
- Semnele crizei
- Gestionarea Crizei
- Managementul problemelor și prioritizarea
- Rezolvarea Conflictelor
Cadrul Etic al Relațiilor Publice
- Relații Publice, Etică și Responsabilitate
- Cea mai bună practică – Gestionarea și regenerarea reclamațiilor
- Integritate prin PR Insight
- Implicația responsabilității sociale corporative pentru PR
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Directori executivi, directori de marketing și comunicare PR.
- Manageri media sau de marketing, directori de publicitate și de PR.
- Echipa de comunicare corporativă
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei fi capabil să:
- Găsiți soluții la problemele de PR endemice și răspunsurile legate de criză.
- Creați un cadru PR de raportare și proceduri de remediere pentru a evidenția și rezolva preocupările.
- Implementați cele mai bune practici de PR de clasă mondială folosind teoria eticii, responsabilitatea și CSR.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.