Programare joc - diploma avansat de dezvoltare joc profesionale

Generalități

10 locații disponibile

Programul de descriere

Programatorii joc conduce procesul de dezvoltare joc; crearea cadrului, funcționalitatea și interacțiunea în joc. Considerate ca ingredient esențial în procesul de dezvoltare, programatorii de jocuri sunt foarte apreciate și continuu în cerere.

Diploma avansat de dezvoltare joc profesionist specializat în joc de programare, a fost dezvoltat ca răspuns la nevoile industriei și rulează timp de doi ani, full-time.

Continutul cursului

Un an

Primul an de Diploma avansată este un an fundație, destinat să ofere studenților cu abilități avansate de programare de joc. Cursul durează studenți prin limbaje si tehnologii utilizate puternic în industria jocurilor de noroc, inclusiv C, C ++, C #, OpenGL, bibliotecile de joc și controalele versiune, precum și în curs de dezvoltare matematica, rezolvarea de probleme, și de competență practică de programare. Deși cursul are o abordare de jocuri, acesta este de asemenea potrivit pentru oricine dorește să învețe în timp real abilități de dezvoltare de aplicații care sunt foarte căutate în toate domeniile de programare și simulare.

Doi ani

În al doilea an Diploma avansată cuprinde algoritmi specifici și tehnologii utilizate în dezvoltarea de jocuri și se bazează pe competențele lingvistice elevilor de bază. Elevii acoperă tehnici de dezvoltare mai avansate, precum și a învăța cum să se dezvolte cu ajutorul motoarelor de joc standard in industrie.

Până la sfârșitul studenții anului vor avea experiență în grafica 3D, Inteligenta Artificiala, Networking, Fizica si coliziunilor, Console Hardware, profilat, și mijlocii Gestionarea proiectelor mari de software la scară. Elevii se concentreze pe dezvoltarea abilităților lor în toate aspectele legate de C ++ programare înainte concentrându-se pe domenii specializate, precum și în curs de dezvoltare pe mai multe platforme.

Joc proiect major

În al doilea an al acestui joc, desigur elevii de programare va lucra împreună cu un design de joc și joc de artă studenți în echipe de dezvoltare a proiecta si produce un joc pot fi redate. Acest proiect oglinzi îndeaproape ciclul de producție din lumea reală într-un studio de dezvoltare a industriei, care acoperă întregul proces de cabrare ideea de joc, prin documente de proiectare scris de joc, evaluarea cerințelor tehnice, gestionarea volumului de muncă, respectarea termenelor, oferind opere de artă de calitate comercială și de animație, bug -fixing, testarea QA și analiză de piață de joc.

Subiecții

Un an

  • Programarea joc cu C
  • Programarea joc cu C ++
  • Programarea joc cu C #
  • OpenGL
  • Biblioteci joc
  • Controlul versiunii

Doi ani

  • Grafica 3D
  • Inteligență artificială
  • Networking Fizică și Collision
  • Console Hardware
  • Profilare
  • Management de proiect

Elevii utiliza software standard pentru industrie și resurse, cum ar fi:

  • Visual Studio - Programare în C, C ++ și C #
  • Open GL - nivel scăzut de programare grafica pe calculator
  • PhysX - asistată de GPU programare fizica
  • FMOD - standard de instrumente de programare audio Industrie
  • Perforce și Git - instrumentele de colaborare de control al versiunii
  • Bibliotecile open-source - cod baze publice utilizate în mod obișnuit de-a lungul industriilor de programare

Unități de competență - Programare flux de specialitate

Miez

  • BSBCRT501A provin și de a dezvolta concepte
  • BSBWHS501A Asigurarea unui loc de muncă în condiții de siguranță
  • BSBPMG522A Realizarea munca de proiect
  • Producție CUAPPM502 Realise
  • ICTSUS6233A Integrarea durabilității în planificarea TIC și proiecte de design
  • Planul PGDPRD601A și smoală o propunere de design de joc
  • ICAGAM503A Creați un joc pe calculator interactiv 3-D complexe
  • PGDPRD603A Gestionați producția majore joc
  • PGDPRD604A Implementarea strategiei de promovare online
  • Electives
  • ICAPRG406A Aplicați introductive competențelor lingvistice orientate-obiect
  • ICAPRG527A Aplicați orientate-obiect intermediare competențelor lingvistice
  • ICAPRG415A Aplicați competențe în design orientat pe obiect
  • ICAPRG416A Administreaza o bibliotecă de reutilizare componentă software
  • ICAPRG418A Aplicați cunostinte de programare intermediare într-o altă limbă
  • ICAPRG523A Aplicați abilități avansate de programare într-o altă limbă
  • ICAGAM404A Aplicați inteligență artificială în dezvoltarea de jocuri
  • ICAGAM510A Pregătiți jocuri pentru diferite platforme și moduri de livrare
  • ICAICT406A construi o interfață grafică de utilizator
  • ICAICT417A identificarea, evaluarea și aplicarea tehnologiilor actuale specifice industriei pentru a îndeplini standardele industriei
  • ICAGAM530A Elaborarea și implementarea fizică într-un joc digitala 3-D
  • ICAGAM515A Proiectare și de a crea particule avansate, fluide și organisme de efecte digitale 3-D
  • ICAGAM508A Dezvoltarea complex software 3-D pentru jocuri și mass-media interactive
  • ICAPRG504A Implementați o cerere pentru un mediu de producție
  • ICAPRG505A Construieste User Interface avansată
  • ICAGAM511A Gestionarea testarea jocuri și mass-media interactive
  • PGDGSP601A Dezvoltarea sistemelor complexe pentru aplicații în timp real
  • PGDMTH601A Aplicați jocuri fundamentale de programare abilitățile matematice
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The Academy of Interactive Entertainment (AIE) is Australia's most awarded 3D animation, game design and visual FX educator. Created as a non-profit organisation to grow the creative digital sector, A ... Citeste mai mult

The Academy of Interactive Entertainment (AIE) is Australia's most awarded 3D animation, game design and visual FX educator. Created as a non-profit organisation to grow the creative digital sector, AIE pioneered the development of specialist game qualifications and continues to innovate through industry partnerships and dynamic teaching. Citește mai puţin
Sydney , Melbourne , Canberra , Adelaide , Australia Online , Lafayette , Seattle , SUA Online , Campbellsville , Perth + 9 Mai mult Mai Puțin