Keystone logo

2 Studiu Postliceal Programe în Mass-media și comunicare 2024

Filtre

Filtre

  • Studiu Postliceal
  • Jurnalism și comunicare în masă
  • Mass-media
  • Mass-media și comunicare
Domenii de studiu
  • Jurnalism și comunicare în masă (2)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

    Studiu Postliceal Programe în Mass-media și comunicare

    Un grad asociat este atins după aproximativ doi ani de studiu la nivel universitar. Acest grad este oferită de obicei într-o mare varietate de discipline, inclusiv cele care se încadrează în atât științelor și umaniste.

    Ce este un grad asociat în mass-media și comunicare? Mass-media și de comunicare pot acoperi o gamă largă de subiecte, inclusiv jurnalism, publicitate, televiziune, radio, film și design grafic. Oricare dintre modurile in care poti comunica idei la oameni se încadrează în această poziție largă. Clase pot include scris; web design; design grafic; relatii publice; marketing; și televiziune, radio și producția de film. Puteți alege un program care este direcționat în mod specific unuia dintre acestea sau unul care este mai generală și vă oferă posibilitatea de a încerca o mai mare varietate. În cadrul fiecăreia dintre aceste poziții de multe ori unul poate alege să se diferențieze în continuare la fel de bine, cum ar fi scrierea de copiere sau de design de imprimare.

    Un grad în mass-media și de comunicare ajută adesea absolvenți să dobândească abilități, cum ar fi capacitatea de a comunica idei bine, care sunt transferabile la aproape toate industriile. comunicare eficientă este de obicei esențială pentru reușita în viața de zi cu zi, de asemenea.

    Costul realizării unui grad asociat în mass-media și comunicare poate depinde de programul individual pe care o alegeți și în cazul în care acesta se află. Pot exista mai multe programe online, care vă pot ajuta pentru a reduce unele dintre costurile.

    În funcție de ce zonă ați ales să se specializeze în, potențialii angajatori includ ziare, reviste, edituri, companii de consultanță, posturi de radio și televiziune, companii de film, firmele de relații publice și agenții de publicitate. Printre tipurile de poziții, aceasta poate ajuta la pregătirea oamenilor pentru jurnalist, copywriter, ancora de știri, specialist în relații publice, agent de presă, scriitor de vorbire, designer grafic, web designer și analist media.

    A învăța să comunice în mod eficient este o abilitate de viață care nu poate merge la deșeuri. Pentru mai multe informații despre modul în care puteți începe, căutați pentru programul de mai jos si contacta biroul de admitere al școlii de alegere prin completarea formularului de plumb.