Postuniversitar în strategie de proiectare pentru inovare

Generalități

Programul de descriere

Programul postuniversitar în strategia de proiectare pentru inovare oferă metodologii și instrumente specifice de proiectare și inovare pentru a identifica noi oportunități de afaceri și a crea soluții valoroase.

Tendințele globale precum schimbările tehnologice, creșterea populației, deficitul de resurse sau schimbările climatice reprezintă provocări majore pentru companii. O strategie bazată pe inovație este esențială pentru o creștere durabilă pe termen lung. Și, în acest sens, designul joacă un rol cheie în promovarea și facilitarea inovației.

Cursul postuniversitar formează lideri capabili să gestioneze procese complexe de proiectare și să asume noi provocări care favorizează inovarea. În acest scop, programul propune o metodologie dinamică și o abordare practică în jurul analizei, schimbului de informații și discuției de cazuri, pe lângă includerea de conferințe, discuții și ateliere.

144778_hands-people-woman-working.jpg

obiective

Cursul are ca scop instruirea profesioniștilor pentru a conduce managementul proceselor complexe de proiectare și pentru a prelua noi provocări pentru a exploata oportunitățile prin aplicarea cunoștințelor și metodologiilor de promovare a inovației:

  • Să ofere participanților o serie de abilități pentru a promova, dezvolta și gestiona inovația prin design, atât într-un proiect, cât și în cadrul unei organizații.
  • Oferiți cunoștințele și instrumentele metodologice necesare dezvoltării și gestionării proiectelor de inovare, de la crearea de noi produse și servicii până la crearea de noi modele de afaceri sau redefinirea proceselor, întotdeauna din perspectiva gândirii de proiectare.
  • Înțelegeți metodologiile și procesele de proiectare care permit punerea în practică a ideilor.

metodologie

Cursul va urma o abordare practică și va fi combinat cu prelegeri și prelegeri. Elevii vor putea învăța și experimenta cu profesorii într-un mediu strâns de colaborare. Se așteaptă ca orele să devină ateliere active, cu o metodologie practică, folosind conținutul teoretic predat de profesori.

Programul va fi aplicat într-un mediu dinamic, combinând diferite tipuri de clase pentru o mai bună îmbogățire profesională:

  • Prezentări în care profesioniști de prestigiu prezintă subiecte care sunt ulterior analizate pe baza studiilor de caz.
  • Sesiuni de discuții și analize pentru a vorbi despre diferite modele de lucru, metodologii, instrumente și aplicații.
  • Cursuri tehnice despre instrumente și resurse date de profesioniști de prestigiu din sector.

Pentru a aplica noile cunoștințe dobândite în timpul cursului, studenții vor realiza două proiecte de cercetare care vor include fazele de analiză, dezvoltare, plan de aplicare și prezentarea rezultatelor.

Profilul studenților

  • Absolvenți și absolvenți în orice disciplină de proiectare, ingineri, arhitecți și profesioniști în marketing, comunicare și afaceri.
  • Specialiști în marketing și comunicare.
  • Profesioniști în domeniul planificării strategice și de afaceri.
  • Antreprenorii și industriașii din mai multe sectoare care caută o nouă abordare a proceselor, tehnicilor și metodologiilor lor de producție pentru a regândi centrul afacerii lor.
  • Alți profesioniști cu experiență demonstrabilă în domeniul proiectării, inovației sau marketingului.

Plecările de muncă

Participanții dobândesc cunoștințele pentru a lucra în companii și organizații din diferite domenii, dezvoltând unele dintre următoarele funcții:

  • Coordonarea și dezvoltarea proceselor de inovare în proiectare și implementarea lor ca instrument strategic.
  • Identificați oportunitățile de afaceri prin metodologiile dobândite.
  • Viziune strategică pentru conceptualizarea și dezvoltarea de noi produse și servicii.
  • Managementul și promovarea culturii creative în companie.
  • Să aibă abilități și viziune pentru a lucra în echipe multidisciplinare.

coordonare

Guido Charosky

Consultant în design și inovare, cofondator Drop-Design for Innovation, consultanță inovatoare axată pe crearea de produse și servicii excepționale, axate pe experiența utilizatorului și pe modelul de afaceri. Proiectant industrial de la Universitatea din Buenos Aires, masterat (DEA) în proiecte de inovare de la Universitatea Politehnică din Catalonia și postuniversitar în managementul afacerilor de la Școala de Organizare Industrială.

Anterior, a lucrat ca Experience Design Lead la HP și ca Design & Innovation Manager la consultanța Loop Business Innovation.

Are o vastă experiență în diferite domenii de design și inovație în diverse sectoare. A colaborat cu companii multinaționale, IMM-uri și startup-uri și a realizat proiecte în Argentina, Statele Unite, Spania, Anglia, Italia și Dubai. A scris articole pentru reviste și conferințe internaționale.

Lucrările sale au fost publicate în diferite reviste și ziare și a câștigat premii de design în Germania, Statele Unite, Argentina, Spania și Japonia.

companii

Companii care au colaborat cu masterul: Urb & Drive.

credite

Planificarea didactică a tuturor cursurilor de master IED se bazează pe criteriile stabilite de Spațiul European de Învățământ Superior (EEES). IED Master adoptă un sistem de creditare care urmează structura sistemului european de transfer de credite (ECTS). IED Master emite exclusiv propriile certificate private.

Ultima actualizare Nov 2020

Despre facultate

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future.

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future. Citește mai puţin