PMD-Marketing
The International Management Institute (MIM-Kyiv)
Informatie cheie
Locația campusului
Kiev, Ucraina
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
6 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Scopul programului este:
pentru a arăta influenţa şi rolul deciziilor de marketing în creşterea valorii de afaceri totală.
Programul este pentru:
-Proprietarii de afaceri şi manageri de top a întreprinderilor mijlocii şi mari;
-Şefi de departamente de marketing;
marketing manageri.
Toate cursurile program sunt integrate de filosofia unic, care se bazează pe abordarea cea mai progresiva a organizaţiei de afaceri, recunoscută de comunitatea de afaceri din lume - orientarea spre o valoare de comercializare de afaceri în creştere.
Programul se bazează pe utilizarea "MARKSTRAT ®" simularea pe calculator, ca instrument major, care permite participanţilor pentru a vedea influenţa directă a deciziilor de marketing pe valoare de afaceri. În plus, programul foloseşte o gamă de tehnologii inovatoare pentru cursuri de afaceri de predare, inclusiv simulari de afaceri, studii de caz, discuţii în grup etc
Programul constă din următoarele cursuri:
- Marketing
Potrivit afaceri crearea valorii concept, în cadrul cursului participantii la studiu cele mai recente abordări lume de marketing care au fost adaptate la cerinţele companiilor ucrainene ".
- Marketing strategic / MARKSTRAT ®
Participanţii strategic de simulare de marketing, a cărui acţiona în calitate de manageri de top al companiei, care a fost operează în mediul de piaţă competitiv pentru 7-12 ani.
În procesul de simulare participanţii pot vedea influenţa acţiunilor de marketing pe valoare companiei şi să dobândească abilităţi practice.
- Cercetare de marketing
Cursul oferă cunoştinţele de obiectivele, structura ideologia şi metodele de cercetare de marketing şi defineşte locul acesteia în activitatea pieţei companiei.
Participanţii la program învăţa mediu de cercetare de marketing şi tehnici de analiză, precum şi tehnicile de selecţie a contractanţilor "pentru efectuarea de cercetare de marketing, cercetare de marketing managementul organizaţiei şi de analiză a informaţiilor obţinute.
- Afaceri economie
Revizuirea proceselor contemporane macro-şi microeconomic şi conceptele care stau la baza metodologice pentru înţelegerea ulterioară a conceptului de valoare crearea de afaceri.
- Aspecte financiare ale valorii companiei
organizaţie Managementul financiar în cadrul companiei care vizează creşterea valorii de business. Identificarea componentelor companie valoare cheie.
Interdependenţele dintre componentele valorii companiei.
Profesorii experienţă "activitatea de consultanta a adus cu privire la structura a programului bazat pe combinaţii de cele mai recente abordari teoretice cu nevoile practice ale comunităţii de afaceri ucrainean.
În cadrul programului, participantii vor avea posibilitatea de a comunica cu invitaţi de top manageri din companii ucrainene renumit pentru proiectele lor de marketing de succes.
La finalizarea studiilor lor, participanţii primesc certificatul de stat de dezvoltare profesională şi certificatul MIM-Kiev.
 
Condiţiile de admitere: Admiterea se bazează pe competiţie deschisă în funcţie de rezultatele de selecţie documentelor şi interviu individual.
Formatul Program: Vineri 17.30 - 21.30 şi sâmbătă 9.00 - 17. 00 de două ori pe lună
 
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Managementul marketing internațional
Managementul mărcii de lux din ospitalitate
- Lausanne, Elveţia
Curs avansat de publicitate
- Stockholm, Suedia