Citește Descrierea Oficială

Marketing strategic

INFORMATIE CHEIE

  • Codul cursului: MPRS101A
  • Durata: 4 zile
  • Taxă: 2180 RON

CONTEXTUL CURSULUI

Mediul de marketing

  • Înțelegerea mediului extern
  • Înțelegerea mediului de performanță
  • Înțelegerea mediului intern
  • Audit de marketing

Strategie de marketing

  • Planificarea strategică de marketing - activități
  • Punerea în aplicare
  • Gestionarea și controlul programelor de marketing
  • Planificarea marketingului

Segmentarea și poziționarea pieței

  • Procesul STP
  • Segmentarea pieței pe piețele de consum
  • Segmentarea pe piețele de afaceri
  • Piețele țintă
  • Restricții de segmentare
  • poziţionarea

Dezvoltarea pieței internaționale

  • Dezvoltarea pieței internaționale: o strategie de creștere
  • Strategia competitivă internațională
  • Selectarea pieței internaționale
  • Mediu de marketing internațional
  • Criterii de selecție pentru introducerea pe piață

Public țintă

Acest seminar de marketing este potrivit pentru:

  • Comandanți de comunicare
  • Directori de marketing și comunicare, manageri, directori și personal.

Rezultatele învățării

După finalizarea acestui atelier de marketing , veți putea să înțelegeți:

  • Trei domenii principale ale mediului de marketing.
  • Caracteristicile cheie asociate mediului de marketing.
  • Analiza PESTLE și modul în care aceasta este utilizată pentru a înțelege mediul extern.
  • Procesul de scanare a mediului.
  • Porter's Five Forces model de analiză a industriei.
  • Cum să analizați portofoliul de produse / servicii al unei organizații pentru a ajuta la planificarea resurselor.
  • Procesul de planificare strategică și principalele influențe care formează strategia de marketing.
  • Cum să analizăm condițiile actuale și să formulăm strategii de marketing.
  • Diferite tipuri de obiective strategice de marketing și strategii asociate de creștere.
  • Concepte asociate acțiunii strategice de piață.
  • Principalele aspecte asociate implementării strategiei, inclusiv principiile de măsurare a marketingului.
  • Elementele cheie ale unui plan de marketing.
  • Principiile segmentării pieței și procesul STP.
  • Caracteristicile și diferențele dintre segmentarea pieței și diferențierea produselor.
  • Segmentarea pieței de consum și de business-to-business.
  • Strategii diferite de direcționare.
  • Conceptul de poziționare.
  • Modul în care utilizarea hărților perceptuale poate ajuta în procesul de poziționare.
  • Dezvoltarea pieței internaționale ca strategie de creștere a pieței.
  • Diferite forme de strategie internațională de marketing.
  • Principalii factori determinanți pentru dezvoltarea pieței internaționale.
  • Criteriile utilizate pentru identificarea și selectarea piețelor internaționale.
  • Modul în care factorii de mediu influențează alegerea deciziilor strategiei de marketing internaționale.
  • Diferite metode de intrare pe piața internațională.

CE ESTE INCLUS:

  • 24 ore de instruire pe bază de clasă
  • Apple iPad
Program predat în:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 27, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Mai 28, 2019
Sept. 24, 2019
Duration
4 zilele
La zi
Price
2,180 GBP
După locații
După dată
Start Date
Mai 28, 2019
End Date
Mai 31, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 24, 2019
End Date
Sept. 27, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Ian. 2020
Termen limită de aplicare

Mai 28, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Mai 31, 2019

Sept. 24, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Sept. 27, 2019

Ian. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date