Citește Descrierea Oficială

Elaborarea unor strategii de marketing si comunicare a unui brand de lux ca cativ veicolarne ef ectively valorile și identitatea, menținerea unei poziții coerente pe piață cu promisiunea de bunuri de lux sale unicitate si exclusivitate,.

Il Vara Campus Marketing & Comunicare De Lux Acesta este conceput pentru a oferi o imagine în profunzime a pieței de lux și de a introduce principalele elemente de marketing si comunicare.

În timpul cursului va explora teoriile de poziționare și de direcționare și, prin analiza c "studii de caz" speci, va analiza strategiile de marketing și de comunicare adoptate de cele mai renumite brand de lux.

PROGRAMUL

săptămâna 1

  • Introducere și analiza "conceptul de lux"
  • Diferitele concepții de lux de definit prin variabila "timp și loc"
  • Luxul ca un instrument de comunicare
  • Studii de caz: marile campanii de publicitate, mențiuni celebritate și bârfă celebritate
  • Sistem de moda de lux: analiza generală, punctele forte și punctele slabe
  • Segmentarea Brand: scenariu internațional cheie și factori competitivi

Săptămâna 2

  • Analiza de poziționare pe piața de referință
  • strategiile de poziționare pe baza obiectivului de referință
  • Analiza distribuției de produse de lux: noi formate și potențialul de piață pentru cele cinci canale principale (de vânzare cu amănuntul, cu ridicata, cu amănuntul de călătorie, corporate și de vânzări on-line de evacuare)
  • managementul comunicării: comunicarea în ceea ce privește schimbările sociale, evoluția publicității și a distribuției de mass-media digitale
  • Situatia viitoarelor piețe scenarii actuale și cele prognozate
Program predat în:
Engleză
Italiană

Vezi 4 mai multe cursuri de la Haute Future Fashion Academy »

Acest curs este Campus based
Start Date
Oct. 2019
Duration
2 săptămâni
La zi
După locații
După dată
Start Date
Oct. 2019
Termen limită de aplicare

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date