Management strategic strategic avansat

London Business Training & Consulting

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Management strategic strategic avansat

London Business Training & Consulting

Informatie cheie

  • Codul cursului: MPRS103
  • Durata: 2 săptămâni
  • Taxă: 4095 RON

Cursuri de curs

Planificarea relațiilor cu publicul

  • Importanța contextului
  • Mediul extern
  • Mediu intern
  • Programe strategice de relații publice și campanii
  • Sisteme de planificare
  • Un șablon de planificare

Imaginea corporativă, reputația și identitatea

  • Controversa asupra imaginii în relațiile publice
  • Imaginea și reputația corporativă
  • Identitate corporativă
  • Managementul reputației și branding-ul corporativ
  • Măsurarea imaginii corporative și a reputației

Relatii media

  • Relațiile cu mass-media sau relațiile cu publicul?
  • Publicitatea media și relațiile cu mass-media
  • Media și perspectivele politice
  • Relații practice cu mass-media
  • Relațiile publice digitale: dincolo de relațiile cu mass-media

Comunicare internă

  • Scopul comunicării interne
  • Modificări în mediul extern care afectează comunicarea internă a unei organizații
  • Modificarea raportului angajat / angajator
  • Rolurile de comunicare ale liderilor și managerilor
  • Cultură organizațională și declarații de valori
  • Elaborarea unei strategii interne de comunicare

Gestionarea programelor de implicare comunitară

  • Implicarea comunității în comunitate (CCI)
  • Angajați și programe comunitare
  • Cauze legate de marketing (CRM)
  • Dezvoltarea programelor comunitare
  • Evaluarea programelor comunitare

Managementul problemelor

  • Creșterea gestionării problemelor
  • Instrumente și procese
  • Dezvoltarea unei strategii de problemă
  • Evoluția gestionării problemelor

Managementul relațiilor publice cu crize

  • De unde provin crizele?
  • Cum să vă pregătiți pentru o criză
  • Comunicarea în timpul unei crize
  • Managementul relațiilor publice în domeniul internetului și al crizelor

Afacerile publice

  • Localizarea rolului afacerilor publice în cadrul organizației
  • Sfera afacerilor publice
  • Activitatea de lobby
  • Administrarea afacerilor publice

Comunicații integrate de marketing

  • Setul de instrumente de comunicare în marketing
  • Segmentarea, direcționarea și poziționarea (STP)
  • Branding și comunicații de marketing integrate
  • Planificarea integrării mixului de comunicări de marketing

Comunicarea corporatistă

  • Scopul comunicării corporative (sau a cadrelor de practică)
  • Comunicarea corporatistă în practică
  • Contextul organizațional: modul în care comunicarea corporativă se integrează în structurile organizaționale

Public țintă

Acest curs de management al relațiilor cu publicul este potrivit pentru:

  • Comandanți de comunicare
  • Directori de relații publice și de comunicare, manageri, practicieni și personal.

Rezultatele învățării

La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:

  • Principalele influențe externe și contextul organizațional în care se desfășoară planificarea și managementul relațiilor publice.
  • Cum să utilizați instrumente strategice pentru a analiza contextul extern și organizațional.
  • Cum să planificați o campanie sau un program strategic bazat pe cercetare.
  • Cum să gestionați și să evaluați în mod eficient impactul campaniilor și al programelor.
  • Importanța și implicațiile vieții într-o "societate de marcă".
  • Concepte cheie ale imaginii, reputației și identității corporative.
  • Procesul de management al reputației (branding corporativ).
  • Relațiile mass-media din perspective istorice și profesionale / etice.
  • Distincția dintre abordările editoriale și cele publicitare privind plasarea în mass-media.
  • Relațiile mass-mediei din perspectiva mediatică și politică.
  • Relația cu mass-media.
  • Comunicarea internă în practică.
  • Relația angajat / angajator în cadrul organizațiilor contemporane și a mediului lor.
  • Rolul de comunicare pentru o conducere și o gestionare eficientă.
  • Strategii corporative, tactici și metode de evaluare pentru comunicarea cu angajații.
  • Concepte de implicare comunitară, responsabilitate socială corporativă și marketing legate de cauze.
  • Principiile cheie ale construirii relațiilor comunitare și modul de aplicare a acestei înțelegeri în scenarii simple, semnificative.
  • Probleme apărute din implicarea comunității unei organizații.
  • Strategii corporative pentru integrarea responsabilității sociale corporative și a programelor comunitare în planul de afaceri din perspectiva părților interesate.
  • Cum să caracterizați o problemă și diferența dintre probleme și alte probleme de management.
  • Acest lucru evidențiază progresele înregistrate de-a lungul unui ciclu de viață și de stadiul la care sa ajuns.
  • Caracteristicile problemelor și diferitele forțe motrice ale problemelor corporative și activiste.
  • Managementul problemelor, atât ca disciplină de comunicare, cât și ca o componentă a unei gândiri strategice mai largi.
  • Cum să dezvoltați o strategie de bază a problemei utilizând un plan în patru pași.
  • Concepte ale gestionării crizelor și crizelor.
  • Valoarea comunicării cu managementul relațiilor publice de criză.
  • Diferite tipuri de crize și modul în care tipul de criză afectează comunicarea de criză.
  • Principii cheie în gestionarea relațiilor publice de criză.
  • Cum să aplicați principiile managementului relațiilor publice de criză cu cazurile de criză actuale.
  • Efectele internetului asupra gestionării relațiilor publice de criză.
  • Natura, rolul și sfera funcției afacerilor publice și relația acesteia cu relațiile publice.
  • Teorii cheie, principii și dezvoltarea și aplicarea lor în afacerile publice contemporane.
  • Contribuția potențială a afacerilor publice la strategiile organizaționale și atingerea obiectivelor.
  • Cunoștințele, abilitățile și competențele necesare profesioniștilor din domeniul afacerilor publice de astăzi.
  • Cum să analizați și să aplicați teoriile / principiile afacerilor publice în practică.
  • Probleme integrate de comunicare în marketing.
  • Importanța comunicărilor de marketing integrate către organizații și publicul lor.
  • Principii și metode cheie utilizate pentru integrarea activităților de comunicare în marketing.
  • Cum să aplicați principiile cheie ale comunicărilor de marketing integrate scenariilor reale.
  • Cum se conceptualizează și se practică comunicarea corporativă, recunoscând implicațiile diferitelor perspective.
  • Influența diferitelor modalități de conceptualizare a comunicării corporative (de la un marketing spre deosebire de un mod de comunicare PR sau de comunicare organizațională) atunci când revizuim practica relațiilor publice și implicațiile acesteia.
  • Cum să selectați cadre eficiente pentru analizarea scopului și practicii comunicării corporative - folosind concepte de legitimitate și capital social - pentru a identifica obiectivele cheie.
  • Că abilitatea de a practica comunicarea corporatistă în anumite moduri este afectată de modul în care funcția este plasată în structurile organizaționale (sau integrate în).
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare September 27, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Feb. 18, 2019
Iunie 17, 2019
Duration
Durata
2 săptămâni
Price
Preţ
4,095 GBP
Locations
Regatul Unit - London, England
Data începerii : Feb. 18, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Mar. 1, 2019
Data începerii : Iunie 17, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Iunie 28, 2019
Data începerii : Oct. 21, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 1, 2019
Dates
Feb. 18, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Mar. 1, 2019
Iunie 17, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Iunie 28, 2019
Oct. 21, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 1, 2019