Citește Descrierea Oficială

Informatie cheie

  • Codul cursului: MPRS103
  • Durata: 2 săptămâni
  • Taxă: 4095 RON

Cursuri de curs

Planificarea relațiilor cu publicul

  • Importanța contextului
  • Mediul extern
  • Mediu intern
  • Programe strategice de relații publice și campanii
  • Sisteme de planificare
  • Un șablon de planificare

Imaginea corporativă, reputația și identitatea

  • Controversa asupra imaginii în relațiile publice
  • Imaginea și reputația corporativă
  • Identitate corporativă
  • Managementul reputației și branding-ul corporativ
  • Măsurarea imaginii corporative și a reputației

Relatii media

  • Relațiile cu mass-media sau relațiile cu publicul?
  • Publicitatea media și relațiile cu mass-media
  • Media și perspectivele politice
  • Relații practice cu mass-media
  • Relațiile publice digitale: dincolo de relațiile cu mass-media

Comunicare internă

  • Scopul comunicării interne
  • Modificări în mediul extern care afectează comunicarea internă a unei organizații
  • Modificarea raportului angajat / angajator
  • Rolurile de comunicare ale liderilor și managerilor
  • Cultură organizațională și declarații de valori
  • Elaborarea unei strategii interne de comunicare

Gestionarea programelor de implicare comunitară

  • Implicarea comunității în comunitate (CCI)
  • Angajați și programe comunitare
  • Cauze legate de marketing (CRM)
  • Dezvoltarea programelor comunitare
  • Evaluarea programelor comunitare

Managementul problemelor

  • Creșterea gestionării problemelor
  • Instrumente și procese
  • Dezvoltarea unei strategii de problemă
  • Evoluția gestionării problemelor

Managementul relațiilor publice cu crize

  • De unde provin crizele?
  • Cum să vă pregătiți pentru o criză
  • Comunicarea în timpul unei crize
  • Managementul relațiilor publice în domeniul internetului și al crizelor

Afacerile publice

  • Localizarea rolului afacerilor publice în cadrul organizației
  • Sfera afacerilor publice
  • Activitatea de lobby
  • Administrarea afacerilor publice

Comunicații integrate de marketing

  • Setul de instrumente de comunicare în marketing
  • Segmentarea, direcționarea și poziționarea (STP)
  • Branding și comunicații de marketing integrate
  • Planificarea integrării mixului de comunicări de marketing

Comunicarea corporatistă

  • Scopul comunicării corporative (sau a cadrelor de practică)
  • Comunicarea corporatistă în practică
  • Contextul organizațional: modul în care comunicarea corporativă se integrează în structurile organizaționale

Public țintă

Acest curs de management al relațiilor cu publicul este potrivit pentru:

  • Comandanți de comunicare
  • Directori de relații publice și de comunicare, manageri, practicieni și personal.

Rezultatele învățării

La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:

  • Principalele influențe externe și contextul organizațional în care se desfășoară planificarea și managementul relațiilor publice.
  • Cum să utilizați instrumente strategice pentru a analiza contextul extern și organizațional.
  • Cum să planificați o campanie sau un program strategic bazat pe cercetare.
  • Cum să gestionați și să evaluați în mod eficient impactul campaniilor și al programelor.
  • Importanța și implicațiile vieții într-o "societate de marcă".
  • Concepte cheie ale imaginii, reputației și identității corporative.
  • Procesul de management al reputației (branding corporativ).
  • Relațiile mass-media din perspective istorice și profesionale / etice.
  • Distincția dintre abordările editoriale și cele publicitare privind plasarea în mass-media.
  • Relațiile mass-mediei din perspectiva mediatică și politică.
  • Relația cu mass-media.
  • Comunicarea internă în practică.
  • Relația angajat / angajator în cadrul organizațiilor contemporane și a mediului lor.
  • Rolul de comunicare pentru o conducere și o gestionare eficientă.
  • Strategii corporative, tactici și metode de evaluare pentru comunicarea cu angajații.
  • Concepte de implicare comunitară, responsabilitate socială corporativă și marketing legate de cauze.
  • Principiile cheie ale construirii relațiilor comunitare și modul de aplicare a acestei înțelegeri în scenarii simple, semnificative.
  • Probleme apărute din implicarea comunității unei organizații.
  • Strategii corporative pentru integrarea responsabilității sociale corporative și a programelor comunitare în planul de afaceri din perspectiva părților interesate.
  • Cum să caracterizați o problemă și diferența dintre probleme și alte probleme de management.
  • Acest lucru evidențiază progresele înregistrate de-a lungul unui ciclu de viață și de stadiul la care sa ajuns.
  • Caracteristicile problemelor și diferitele forțe motrice ale problemelor corporative și activiste.
  • Managementul problemelor, atât ca disciplină de comunicare, cât și ca o componentă a unei gândiri strategice mai largi.
  • Cum să dezvoltați o strategie de bază a problemei utilizând un plan în patru pași.
  • Concepte ale gestionării crizelor și crizelor.
  • Valoarea comunicării cu managementul relațiilor publice de criză.
  • Diferite tipuri de crize și modul în care tipul de criză afectează comunicarea de criză.
  • Principii cheie în gestionarea relațiilor publice de criză.
  • Cum să aplicați principiile managementului relațiilor publice de criză cu cazurile de criză actuale.
  • Efectele internetului asupra gestionării relațiilor publice de criză.
  • Natura, rolul și sfera funcției afacerilor publice și relația acesteia cu relațiile publice.
  • Teorii cheie, principii și dezvoltarea și aplicarea lor în afacerile publice contemporane.
  • Contribuția potențială a afacerilor publice la strategiile organizaționale și atingerea obiectivelor.
  • Cunoștințele, abilitățile și competențele necesare profesioniștilor din domeniul afacerilor publice de astăzi.
  • Cum să analizați și să aplicați teoriile / principiile afacerilor publice în practică.
  • Probleme integrate de comunicare în marketing.
  • Importanța comunicărilor de marketing integrate către organizații și publicul lor.
  • Principii și metode cheie utilizate pentru integrarea activităților de comunicare în marketing.
  • Cum să aplicați principiile cheie ale comunicărilor de marketing integrate scenariilor reale.
  • Cum se conceptualizează și se practică comunicarea corporativă, recunoscând implicațiile diferitelor perspective.
  • Influența diferitelor modalități de conceptualizare a comunicării corporative (de la un marketing spre deosebire de un mod de comunicare PR sau de comunicare organizațională) atunci când revizuim practica relațiilor publice și implicațiile acesteia.
  • Cum să selectați cadre eficiente pentru analizarea scopului și practicii comunicării corporative - folosind concepte de legitimitate și capital social - pentru a identifica obiectivele cheie.
  • Că abilitatea de a practica comunicarea corporatistă în anumite moduri este afectată de modul în care funcția este plasată în structurile organizaționale (sau integrate în).
Program taught in:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 27, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Iunie 17, 2019
Oct. 21, 2019
Duration
2 săptămâni
Price
4,095 GBP
După locații
După dată
Start Date
Iunie 17, 2019
End Date
Iunie 28, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Oct. 21, 2019
End Date
Noem. 1, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Feb. 2020
Termen limită de aplicare

Iunie 17, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Iunie 28, 2019

Oct. 21, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Noem. 1, 2019

Feb. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date