Citește Descrierea Oficială

Informatie cheie

  • Codul cursului: SM101
  • Durata: 2 săptămâni
  • Taxă: 4245 £

Cursuri de curs

Dezvoltarea opțiunilor strategice la nivel de business

  • Scopul și analiza SWOT - contribuția lui Andrews
  • Opțiuni bazate pe mediu: strategii generice - contribuția lui Porter
  • Opțiuni strategice bazate pe mediu: matricea opțiunilor pieței
  • Opțiuni strategice bazate pe mediu: matricea metodei de expansiune
  • Opțiuni strategice bazate pe resurse: vizualizarea bazată pe resurse
  • Opțiuni strategice bazate pe resurse: reducerea costurilor

Dezvoltarea opțiunilor strategice la nivel corporativ

  • Strategia la nivel de companie: beneficiile și costurile diversificării
  • Opțiuni corporative: grade de diversificare
  • Strategia corporativă și rolul centrului - principiul părinților
  • Strategia corporativa: deciziile privind portofoliul diversificat de produse al companiei
  • Instrumentele de opțiuni la nivel de companie: de la achiziție la restructurare

Evaluarea și dezvoltarea strategiei: Procesul de prescripție

  • Conținutul strategiei de prescripție: evaluare pe baza a șase criterii
  • Evaluarea strategiei: proceduri și tehnici
  • Aplicarea dovezilor și îndrumărilor empirice
  • Modelul clasic prescriptiv al managementului strategic: explorarea procesului

Găsirea căii strategice înainte

  • Importanța contextului de strategie
  • Rută strategică bazată pe supraviețuire
  • Rută strategică bazată pe incertitudine
  • Rută strategică bazată pe rețea
  • Rută strategică bazată pe învățare

Structura organizațională, stilul și problemele oamenilor

  • Strategie înainte de structură?
  • Construirea structurii organizației: principii de bază
  • Alegerea stilului de conducere și a culturii
  • Tipuri de structuri organizatorice
  • Structuri organizatorice pentru inovare
  • Motivația și personalul în implementarea strategiei

Implementarea și controlul planului strategic

  • Natura și limitările procesului de implementare
  • Obiective, stabilirea sarcinilor și comunicarea strategiei
  • Alocare resurselor
  • Informare, monitorizare și control
  • Balanța Scorecard: contribuția lui Kaplan și a lui Norton
  • Planificare strategică planificativă

Strategia ecologică și durabilitatea

  • Strategia ecologică și durabilitatea: principalele subiecte
  • Strategia verde: analiza de mediu
  • Strategia verde: analiza resurselor
  • Strategia verde: părțile interesate și scopul organizatoric
  • Strategia verde: cunoaștere, tehnologie și inovație
  • Strategia verde: opțiuni și opțiuni strategice
  • Implementarea strategiilor ecologice

Gestionarea schimbării strategice

  • Conceptul de bază al schimbării strategice
  • Analizând cauzele schimbării strategice
  • Abordări prescriptive pentru gestionarea schimbărilor strategice
  • Abordări emergente în gestionarea schimbării
  • Elaborarea unui program de schimbare strategică

Conducerea strategică

  • Ce este conducerea strategică?
  • Ce face un lider de succes?
  • Modul în care rolurile de conducere se schimbă în timp
  • Cum conduc liderii cu puterea
  • Conducerea strategică de succes

Strategia și modelele de afaceri

  • Ce este un model de afaceri?
  • Identificarea elementelor modelului de afaceri
  • Beneficiile și problemele modelului de afaceri
  • Management strategic și modele de afaceri

Public țintă

  • Șefii de organizații, șefi, președinți, membri ai consiliului și directori.
  • Șefi de departamente și directori de rang înalt
  • Cei care doresc să înțeleagă conceptele de bază pentru identificarea viitorului organizațiilor lor cu noile provocări și oportunități care pot duce la schimbări substanțiale.
  • Cei care doresc să ia în considerare nu numai abordarea rațională a deciziilor strategice, ci și aspectele creative ale unor astfel de decizii.
  • Cei care doresc să înțeleagă principalele inițiative intenționate și emergente care pot fi luate, implicând utilizarea resurselor, pentru a spori performanța firmelor lor în mediile lor externe.

Rezultatele învățării

După finalizarea acestui curs de formare CEO, veți putea să înțelegeți:

  • Principalele oportunități bazate pe mediu și bazate pe resurse, disponibile organizațiilor, precum și opțiunile strategice care decurg din aceste oportunități.
  • Beneficiile și problemele de a face parte dintr-un grup.
  • Opțiunile care apar ca urmare a participării la o corporație.
  • Cum să dezvoltați și să decideți asupra managementului strategic.
  • Distincția importantă dintre conținutul strategic și procesul strategic.
  • Opțiunile care sunt în concordanță cu scopul unei organizații.
  • Opțiunile care sunt potrivite în special pentru condițiile de mediu și resurse cu care se confruntă o organizație.
  • Opțiunile care fac presupuneri valide despre viitor sunt fezabile, conțin riscuri acceptabile pentru afaceri și sunt atractive pentru părțile interesate.
  • Distincția dintre contextul strategic și celelalte două elemente - conținut și proces.
  • Cum considerentele strategice emergente modifică deciziile.
  • Principalele caracteristici ale abordărilor strategice alternative.
  • Consecințele strategiilor alese.
  • Principiile principale implicate în proiectarea structurii unei organizații pentru punerea în aplicare a strategiei acesteia.
  • Considerațiile speciale care se aplică atunci când se caută strategii inovatoare.
  • Modul în care managerii sunt selectați și motivați să implementeze strategii.
  • Procesul de implementare.
  • Cum sunt stabilite sarcinile și obiectivele.
  • Cum sunt alocate resursele.
  • Cum se desfășoară planificarea strategică și influența acesteia asupra strategiei.
  • Cum este controlată strategia.
  • Rolul procesării informațiilor și al sistemelor.
  • Elementele principale ale strategiei ecologice și durabilității.
  • Elementele suplimentare implicate în analiza mediului strategic verde și în identificarea resurselor și a capacităților durabile.
  • Modul în care modificările scopului sunt adoptate ca strategia ecologică și principiile durabilității.
  • Implicațiile strategiei ecologice pentru cunoaștere, tehnologie și inovare.
  • Impactul strategiei ecologice și durabilității asupra opțiunilor strategice și asupra alegerii.
  • De ce oamenii rezistă schimbării strategice.
  • Principiile principale implicate în schimbările strategice.
  • Cum se elaborează un program de gestionare a schimbării.
  • Modul în care se schimbă managementul strategic.
  • Principalele elemente ale conducerii strategice.
  • Ce face un lider bun.
  • Modul în care rolurile de conducere se schimbă în timp.
  • Modul în care liderii influențează organizațiile și se confruntă cu puterea.
  • Principalele elemente ale conducerii strategice de succes.
  • Diferența dintre o strategie de afaceri și un model de afaceri.
  • Principalele elemente ale unui model de afaceri.
  • Cum se identifică principalele puncte forte și punctele slabe ale modelelor de afaceri.
  • Utilitatea modelelor de afaceri.
Program predat în:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 27, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Iulie 8, 2019
Oct. 2019
Duration
2 săptămâni
Price
4,245 GBP
După locații
După dată
Start Date
Iulie 8, 2019
End Date
Iulie 19, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Oct. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Noem. 11, 2019
End Date
Noem. 22, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Mar. 2020
Termen limită de aplicare

Iulie 8, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Iulie 19, 2019

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Noem. 11, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Noem. 22, 2019

Mar. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date