Management avansat al instalațiilor
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Cursul include, de asemenea, vizite pe site la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată dezvolta o înțelegere a modului în care funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suportul post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dvs. de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Rolul și contribuția managementului instalațiilor la organizație
- Dezvoltarea de strategii eficiente de gestionare a facilităților
- Alinierea strategiei de gestionare a facilităților la strategia competitivă organizațională
Portofolii de gestionare a facilităților
- Definirea portofoliului de gestionare a facilităților
- Stabilirea unor niveluri eficiente de servicii pentru clienți
- Stabilirea indicatorilor cheie de performanță
Managementul facilităților - Conformitate și guvernanță
- Asigurarea conformității calității
- Asigurarea conformității legale
- Monitorizarea, gestionarea și raportarea performanței managementului instalațiilor
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra funcționării interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniștii practicanți.
Procesul de gestionare a facilităților - Managementul contractorilor
- Dezvoltarea și îmbunătățirea Procesului „Snagging”
- Gestionarea contractorilor și a subcontractanților
- De gestionare a întreținerii
Managementul riscului în instalații
- Înțelegerea și gestionarea riscului ciclului de viață
- Gestionarea contractelor cheie de facilități
- Gestionarea contractanților și a subcontractanților de păstrare
Strategia de gestionare a facilităților
- Strategia și executarea managementului facilităților
- Managementul eficient al oamenilor
- Stabilirea factorilor critici de succes
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra funcționării interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniștii practicanți.
Evaluarea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Managerii de facilități
- Administratori imobiliari
- Ofițeri de audit intern / guvernanță / conformitate.
Rezultatele învățării
La finalizarea acestui curs, veți:
- Înțelegeți rolul și contribuția funcției FM.
- Fiți capabil să definiți și să gestionați portofoliile și tipurile de active de gestionare a facilităților cheie.
- Asigurați conformitatea atât din punct de vedere al calității, cât și al respectării standardelor legale.
- Crearea, dezvoltarea și implementarea strategiei de gestionare a facilităților.
- Gestionați în mod eficient principalii și subcontractanții - inclusiv gestionarea blocajelor și a reținerilor, atât operațional, cât și contractual.
- Gestionarea și dinamica eficientă a oamenilor.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane în domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul de muncă, folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.