Management și Leadership în Stil

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Management și Leadership în Stil

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

APLICAREA LEADERSHIP SITUAȚIEI


Potrivit lui Paul Hersey, managerii trebuie să gestioneze o mare varietate de oameni. Ca manageri, ei trebuie să recunoască și să se adapteze stilul de leadership pentru a gestiona oamenii care lucrează pentru ei în acest moment. Acest seminar vă va permite să evalueze stilul de conducere, profilul supervizorul și / sau colegii dumneavoastră.

Obiectivele de învățare includ:

* Înțelegerea conceptelor de leadership situaționale și modul în care acestea influențează comportamentul altor persoane.
* Definirea diferite stiluri de conducere și cunoașterea stiluri adecvate pentru situații speciale.
* Înțelegerea diferența dintre gestionare și de conducere.
* Definirea ce efective roluri de conducere și followership ar trebui să fie.


DEZVOLTAREA conducerea dumneavoastră STYLE


Liderii cauta oportunitati pentru a schimba status quo-ul. Liderii promova colaborarea și de a construi echipe spirit. Ei consolida alții, ceea ce face fiecare persoană să se simtă capabil și puternic. Liderii pasiune cred că pot face o diferenta. Ei imagina viitorul, crearea de imagini ideale și unice a ceea ce organizația poate deveni. Prin magnetismul lor și persuasiune liniștit, liderii înrola alții în visele lor. Acestea creează standarde de excelență și apoi un exemplu de urmat pentru ceilalți. Deoarece schimbarea complex poate coplesi oameni și de a înăbuși de acțiune, liderii de gând repere pentru a ajunge de-a lungul drum, astfel ca altii pot realiza câștiguri mici. Liderii recunosc contribuțiile pe care indivizii fac în urca în partea de sus. Liderii sărbători realizările. Ei fac oameni să se simtă ca niște eroi. Acest seminar va ajuta să înțelegeți punctele tale forte relative la cinci practici de leadership extraordinare și ce puteți face pentru a schimba comportamentul pentru a îmbunătăți eficiența dvs. de conducere.

Obiectivele de învățare includ:

* Învățarea cinci practici fundamentale de conducere exemplară.
* Primirea feedback valoros cu privire la practicile de leadership actuale.
* Identificarea punctele tale forte de conducere și oportunități de îmbunătățire.
* Identificarea modalități de a îmbunătăți practicile de leadership.
* Realizarea unui plan de acțiune pentru a continua dezvoltarea de conducere.


Folosind abilitățile TELEFONICE EFICIENTE


Studiile au aratat ca cel putin 90 la suta din toate tranzacțiile de afaceri sunt efectuate prin telefon. Eficacitatea Telefon pot câștiga premii pentru organizația dumneavoastră. Telefonul este o legătură vitală între tine și public, precum și între tine și co-lucrătorilor.

Obiectivele de învățare includ:

* Știind cum și când să utilizeze telefonul pentru a obține rezultate.
* Îmbunătățirea discursul dumneavoastră de telefon și de adoptare a eticheta telefon corespunzătoare.
* Tehnici de învățare pentru a răspunde la apelurile primite.
* Înțelegerea cum să ia mesaje și modul de înregistrare sau rezuma conversațiile.


PRIMII JOB START face prin ALTELE


Organizații există pentru că o persoană nu poate acționa singur pentru a realiza un set dorit de sarcini. Sarcinile sunt prea complexe, prea mare, prea numeroase sau prea ambiguu. Mai multe persoane care lucrează împreună pot presta munca și pentru a atinge rezultatele dorite. Coordonarea unui grup de indivizi cere cineva să direcționeze activitățile celorlalți prin misiuni de sarcini specifice. Anumite sarcini trebuie să fie executate de către unii indivizi în timp ce alte persoane a efectua alte sarcini. Acest rol de a atribui munca este una dintre îndatoririle centrale ale unui manager și procesul utilizat este numit "delegare". Acest seminar va ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile de delegare și să contribuie la eficiența organizației dumneavoastră.

Obiectivele de învățare includ:

* Devenind conștienți de avantajele de delegare.
* Înțelegerea obstacolele organizatorice delegare.
* Condițiile de învățare în care ar trebui să și nu ar trebui să fie practicat de delegare.
* Utilizarea etape cheie de actiune pentru determinarea cel mai bine cum să delege anumite sarcini.
* Îmbunătățirea-vă de calificare pentru a determina când să delege și ce să delege.


Conduce întâlnirile SUCCES


Întâlniri au o mare de timp! Unele organizații au tendința de a programa mai multe întâlniri, mai ales daca lucrurile nu merg bine. In acest seminar, veți învăța când este necesar, o întâlnire, precum și strategii pentru a face ca întâlnirea un succes.

Obiectivele de învățare includ:

* Fiind capabil să dezvolte un scop clară pentru întâlnire și pentru a pregăti o agendă pe baza acestui scop.
* Știind cum să evalueze costurile reuniunilor.
* Folosind un planificator de întâlnire.
* Știind ce ajutoare vizuale sunt adecvate pentru întâlnire.
* Studiu de a utiliza strategii pentru a controla persoanele perturbatoare.
* Utilizarea de îmbunătățire întâlniri P 4.


Gestionare a timpului


Timpul este un bun prețios dat în mod egal pentru fiecare persoană. Cum să utilizați timpul este un factor vital în productivitatea. Acest seminar va ajuta să analizați obiceiurile prezente, să clarifice obiectivele și prioritățile dumneavoastră, și vă învață cum să-și planifice pentru rezultate. Veți învăța, de asemenea, modul de a planifica activitățile, să facă față stresului, cuceri procrastinare, și atinge satisfacția personală.

Obiectivele de învățare includ:

* Înțelegerea natura timpului.
* Învățarea cum să acorde prioritate și a stabilit obiective.
* Stiind cum de a controla prioritățile dumneavoastră.
* Fiind capabil să se ocupe de întreruperi.
* Creșterea productivității echipei tale.

COMPORTAMENTALA INTERVIURILOR STYLE


Selectarea angajați calificați și competenți este o abilitate esențială pentru un manager de succes. Cu toate acestea, este, probabil, una dintre cele mai dificile locuri de muncă orice manager nu are de a face. Acest workshop vă va prezenta la un comportament Descriere Interviu, care ajunge dincolo de ceea ce o persoană poate face pentru a determina ceea ce o persoană va face într-o situație dată. Teoria comportamentului Descriere Interviul este că cel mai bun predictor al performanței viitoare este performanța trecut în circumstanțe similare.

Obiectivele de învățare includ:

* Cunoscand importanta de a avea un plan de interviu.
* Înțelegerea ceea ce un exemplu de comportament este.
* Practicarea abilități de intervievare.
* Înțelegerea de ce nu ar trebui să facă o decizie de angajare bazat pe un sentiment intestin.
* Identificarea modalități de a îmbunătăți practicile de angajare.

COACHING


Coaching nu este doar spune oamenilor ce să facă; implică, de asemenea, ajutându-le să atingă potențialul lor maxim. Antrenori de succes trebuie să-și asume o varietate de alte roluri, cum ar fi mentor, lider de echipă, consilier, ascultător, facilitator, și director. Această sesiune este conceput pentru a vă ajuta să dezvolte abilitățile necesare pentru a fi un antrenor de succes și mentor, și să pregătească un plan de a pune aceste aptitudini pentru a lucra.

Obiectivele de învățare includ:

* Definirea caracteristicile și rolurile un antrenor bun.
* Descriind beneficiile coaching-ului.
* Definirea soluții la probleme de delegare.
* Demonstrarea un proces delegație eficient.
* Evaluarea comentariile pe care le oferă pe alții.
* Învățarea cum să ofere feedback pozitiv și corective.
* Descrierea și aplicarea modelului de coaching patru etape.
* Dezvoltarea unui plan privind utilizarea modelului de coaching.

Fundamentele de management PERFORMANȚEI

Înțelegerea Managementul Performantei este un rol important care un manager

trebuie să joace. Această sesiune va familiariza cu pașii de performanță și importanța stabilirea obiectivelor SMART. Ne vom uita, de asemenea, un model de conducere, care vă permite să reglați leadershipul tău să urmașii dumneavoastră.

Obiectivele de învățare includ:

* Învățarea pașii de performanță.
* Recunoscând importanța stabilirii unor obiective SMART.
* Aplicarea modelului de leadership situațional.

VIAȚĂ ȘI GESTIONAREA o lume în schimbare


In mediul de afaceri actual, nu este suficient pentru a face lucrurile diferit. Trebuie să faci lucruri diferite. Ai nevoie de a utiliza principiile de Șapte Obiceiuri de foarte eficient People de Stephen Covey. Cele șapte obiceiuri vă va ajuta și pe oamenii din organizația dvs. schimba modul fundamental vă apropiați de locuri de muncă dvs., relațiile, și chiar provocări.

În plus, economia noastră se schimbă mai mult și mai mult spre servicii și tehnologie. Cariere au renuntat deja de lucru ca au folosit pentru a face. Lumea răsplătește pe cei care prind la ceea ce se întâmplă și care investesc energie în găsirea și confiscarea oportunitățile aduse de schimbare.

Obiectivele de învățare includ:

* Breaking comportamente ineficiente comune și tendințe.
* Crearea de un nivel ridicat de încredere.
* Dezvoltarea relațiilor interdependente puternice.
* Studiu de a gestiona timpul, precum și stresul din viata ta personala si profesionala.
* Înțelegerea impactul acestor tendințe asupra voastră și asociații tăi.
* Identificarea orientări pentru gestionarea de locuri de muncă în timpul schimbare radicală.


De rezolvare a problemelor și motivația

Managerii trebuie să ia decizii care au un impact nu numai angajații, ci și părțile interesate și clienți. Înțelegerea procesului de luare a deciziilor, precum și modul de utilizare a puterii va baza ajuta managerii fi mai eficiente. Analizând și compara teoriile de bază ale motivației ca formulate de McGregor, McClelland, Maslow, Herzberg și.

Obiectivele de învățare includ:

* Studiind o situație de lucru și determinarea cauzelor de satisfacție de locuri de muncă și nemulțumirea de locuri de muncă.
* Identificarea cinci pași într-o procedură rațională pentru luarea deciziilor.
* Analizând o problemă de decizie de management complex, aplicarea regulilor de luare a deciziilor, și ajunge la o decizie.

Gestionarea schimbării


Schimbarea este o parte a existenței noastre. Cu toate acestea, pentru că de multe ori schimbarea sperie persoane, l-au rezista. Oamenii se tem de schimbare din mai multe motive, cum ar fi: tradiție, teama de responsabilitate a crescut, o tendință scăzută de risc, probleme economice, teama de necunoscut, și un interes legitim în status quo-ului. Frica de schimbare poate provoca absenteism, cifra de afaceri, și de ieșire de lucru redusă. Vei invata strategii pentru gestionarea rezistenței la schimbare.

Obiectivele de învățare includ:

* Explicarea ce este rezistența la schimbare și forma această rezistență de multe ori ia.
* Înțelegerea unele dintre strategiile cele mai utile pentru gestionarea schimbării.
* Compararea și punctele de vedere tradiționale și actuale față de schimbare.


Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2018
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Locations
România - Bucharest, Bucharest
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2018
România - Bucharest, Bucharest
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala