Licenta Comunicare
Laney College
Informatie cheie
Locația campusului
Oakland, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 7.120 / per semester
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
Introducere
Abilitățile de comunicare sunt esențiale pentru formarea și menținerea relațiilor personale, pentru a dobândi și a excela într-un loc de muncă și pentru a relaționa cu lumea din jurul nostru.
Prin studiul și practicarea abilităților de comunicare interpersonală, profesională și interculturală, elevii vor învăța cum percepțiile și stima de sine le afectează interacțiunile cu ceilalți. În plus, elevii își vor îmbunătăți abilitățile de a vorbi, scrie și prezenta informații în mod eficient, fie că interacțiuni față în față sau în medii publice sau mass-media.
Programul de comunicare pregătește studenții să se transfere la un colegiu sau o universitate de patru ani pentru a obține o diplomă în comunicare sau un domeniu conex al științelor sociale
Galerie
Curriculum
Introducere în vorbire
- Numărul cursului: COMM 1A
- Unități: 3
- Clasa: 3 ore de curs (GR)
- Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Descriere: Analiza retorică și argumentativă a problemelor politice și sociale contemporane semnificative: Dezvoltarea, afirmarea, organizarea și cercetarea ideilor; gândire critică și ascultare evaluativă.
AA/AS zona 4d; CSU zona A1; IGETC zona 1C
Fundamentele interpretării orale a literaturii
- Numărul cursului: COMM 2A
- Unități: 3
- Clasa: 3 ore de curs (GR)
- Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Descriere: Principii de livrare eficientă, citire cu voce tare, analiză și apreciere a literaturii: Citirea prozei, a poeziei și a dramei.
AA/AS zona 3, 4d; CSU zona C2
Discurs și mass-media
- Numărul cursului: COMM 19
- Unități: 3
- Clasa: 3 ore de curs (GR)
- Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Descriere: Studiu asupra mass-media tradiționale și netradiționale în America: Impactul tendințelor și tehnologiei mass-media în secolul 21; analiza critică a mesajelor media și examinarea mass-media din perspective istorice, politice, sociale și culturale.
AA/AS zona 2, 4d; CSU zona D; Zona IGTC 4
Abilități de comunicare interpersonală
- Numărul cursului: COMM 20
- Unități: 3
- Clasa: 3 ore de curs (GR)
- Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Descriere: Analiza nevoilor de comunicare și îmbunătățirea abilităților de ascultare, percepție, comunicare nonverbală, semantică și gestionarea conflictelor 1506 00
AA/AS zona 4d; CSU zona A1; IGETC zona 1C
(C-ID CO 130)
Argumentare
- Numărul cursului: COMM 44
- Unități: 3
- Clasa: 3 ore de curs (GR)
- Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Descriere: Principii de argumentare și persuasiune: Exersați în crearea unei comunicări persuasive prin găsirea problemelor, utilizarea dovezilor, detectarea erorilor și folosirea scrierii scurte argumentative.
AA/AS zona 4d; CSU zona A1; IGETC zona 1C
Vorbitul în public
- Numărul cursului: COMM 45
- Unități: 3
- Clasa: 3 ore de curs (GR)
- Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Descriere: Principii de vorbire în public: Prezentări orale bazate pe probleme politice și sociale; gândire critică, organizare și cercetare.
AA/AS zona 4d; CSU zona A1; IGETC zona 1C
Subiecte selectate în comunicare
- Număr curs: COMM 48GA-MZ
- Unități: .5-5
- Clasa: 0-5 ore curs, 0-15 ore laborator (GR)
- Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Studiu independent în comunicare
- Numărul cursului: COMM 49
- Unități: .5-5 unități (GR)
- Clasa: Acceptabil pentru credit: CSU, UC
Subiecte selectate în comunicare
- Număr curs: COMM 248GA-MZ
- Unități: .5-5
- Clasa: 0-5 ore curs, 0-15 ore laborator (GR)