Citește Descrierea Oficială

Ideal pentru comercianți cu mai mulți ani de experiență de marketing, care lucrează în prezent la nivel strategic. Această calificare de master la nivel de marketing poate, de asemenea, să permită mutarea în management strategic de marketing.

Cine este pentru?

Dacă sunteți în căutarea de a deveni un "Leader al schimbării" mai eficient, atunci acest nou program la nivel de Master este pentru dumneavoastră. Programul a fost dezvoltat de lideri de afaceri, de cadre universitare și de profesioniștii în vârstă și include subiecte care au fost identificate ca fiind "trebuie să aibă" pentru marketingii de vârf și liderii de afaceri ai viitorului.

Acest program CIM Academy Marketing Leadership a fost dezvoltat pentru a include un atelier inițial de 3 zile care facilitează explorarea problemelor semnificative care au un impact asupra afacerii dvs. Acestea includ "Rolul marketingului în crearea de valoare", "Competiția pentru avantaj", "Cultura, conducerea și schimbarea" și "Capitalul și reputația brandului". De asemenea, include ateliere de lucru intensive care oferă posibilitatea de a se conecta și cu alți delegați ca Coaching Executiv care se va axa pe domeniile pe care doriți să le dezvoltați.

Ce veți învăța

  • Provocări contemporane (obligatoriu): Acest modul vă va permite să evaluați impactul potențial al provocărilor de marketing contemporane emergente și să aplicați gândirea strategică pentru a dezvolta strategii viitoare.
  • Schimbarea principală (obligatorie): Acest modul vă va permite să faceți față provocărilor schimbării prin oferirea unei platforme pentru a sprijini răspunsurile viitoare la schimbare prin valorificarea potențialului organizațional și a inovării durabile. În plus, veți dezvolta o înțelegere a modului în care activele organizației pot fi gestionate pentru a construi și a susține o poziție clară pe piață pentru a ghida, sprijini și implementa schimbările conduse de piață în cadrul unei organizații.
  • Gestionarea creșterii afacerii (opțional): Acest modul vă va permite să dezvoltați o abordare structurată și creativă pentru a determina unde există potențiale sau oportunități de creștere existente.
  • Consultanță (Electivă): Acest modul este conceput pentru a dezvolta abilitățile necesare pentru a construi și a dezvolta relațiile cu clienții fie ca consultant independent, fie ca consultant în cadrul unei organizații mari.

Completarea cu succes a trei module (două obligatorii și una electivă) va duce la Premiul CIM Marketing Leadership Award.

Conținutul cursului

PROVOCĂRI CONTEMPORANE

Evaluare: Misiune organizațională concepută pentru a vă permite să abordați o problemă specifică în viața reală.

Rezultatele învățării

Mediu de marketing dinamic

  • Analiza critică a dinamicii schimbătoare a mediului unei organizații.
  • Determinați factorii-cheie pentru succesul organizațional.

Dezvoltați gândirea creativă

  • Evaluați relevanța provocărilor de marketing emergente pentru direcția viitoare a organizației.
  • Evaluați critic contribuția provocărilor la crearea de valoare a unei organizații.

Creați perspectivă, viziune și direcție

  • Demonstrați o înțelegere clară a modului în care organizația poate dezvolta un răspuns pozitiv la provocările emergente.
  • Recomanda abordări inovatoare bazate pe resurse inovatoare provocărilor de marketing contemporane.

SCHIMBAREA PRINCIPALĂ

Evaluare: Misiune organizațională concepută pentru a vă permite să abordați o problemă specifică în viața reală.

Rezultatele învățării

Construirea cazului pentru schimbare

  • Dezvoltați o înțelegere critică a modului în care puteți valorifica potențialul organizațional de a genera și de a susține valoarea tuturor părților interesate.
  • Utilizați cunoașterea pentru a dezvolta inovații durabile, relevante pentru direcția și resursele organizației.

Crearea unei culturi de schimbare

  • Evaluați rolul brandului și al reputației corporative în direcționarea și susținerea schimbării în cadrul organizației.
  • Demonstrați modul în care o structură organizațională și o cultură cu care se confruntă clienții pot sprijini strategii pentru a optimiza capacitatea corporativă.

Implementarea schimbării

  • Recomanda utilizarea practicii contemporane în conducerea, gestionarea și influențarea eficientă a celorlalți pentru a furniza schimbări organizaționale.
  • Evaluați procesul și mediul necesar pentru a implementa, revizui și reflecta asupra eficienței schimbărilor organizaționale.

GESTIONAREA CREȘTERII AFACERILOR (ELECTIV)

Evaluare: Misiune organizațională concepută pentru a vă permite să abordați o problemă specifică în viața reală.

Rezultatele învățării

Dinamica pentru creșterea afacerilor

  • Evaluarea critică a dinamicii pieței și a factorilor de afaceri relevanți pentru organizație și pentru sectorul industrial.
  • Înțelegeți dinamica clientului relevantă pentru organizație și pentru sectorul industrial.

Determinarea direcției

  • Recomanda modul în care poate fi dezvoltată competența organizațională pentru a atinge obiectivele viitoare.
  • Evaluați critic modul în care caracteristicile organizaționale influențează poziționarea pe piață a produselor / serviciilor organizației.

Construirea relațiilor

  • Evaluarea critică a părților interesate legate de succesul viitoare al organizației.
  • Demonstrați modul în care puteți utiliza parteneriate strategice pentru a mobiliza succesul organizațional.

CONSULTANTA (ELECTRICA)

Evaluare: Misiune organizațională concepută pentru a vă permite să abordați o problemă specifică în viața reală.

Rezultatele învățării

Construirea și dezvoltarea relațiilor cu clienții

  • Evaluați critic componentele unei propuneri de consultanță durabile și clar definite.
  • Dezvoltați brandul personal.

Direcționarea serviciului potențial

  • Evaluați critic factorii care contribuie la o problemă de afaceri a unui client.
  • Evaluați cum să facilitați schimbarea în cadrul organizației clientului, ca răspuns la problema afacerii clientului.

Oferirea rezultatelor clientului

  • Evaluați critic modul în care să dezvoltați și să implementați soluția convenită.
  • Proiectați și implementați sistemele, procesele și procedurile pentru a încorpora soluția convenită.

Cerințe de intrare

CIM Academy are propriile criterii de înscriere, iar candidații sunt evaluați individual. Cu toate acestea, vă recomandăm să aveți cel puțin șapte ani de experiență de marketing și că se aplică următoarele:

  • Nivelul 6 de calificare a avut loc sau o diplomă de licență sau de masterat.
  • Evoluția carierei - trecut, prezent și viitor.
  • Experiență de lucru la nivelul managementului de marketing.
  • Domeniul de aplicare al rolului actual este suficient pentru a permite implicarea în sarcini de evaluare.

Programele noastre sunt predate în limba engleză, în cazul în care limba engleză nu este prima dvs. limbă, va trebui, de asemenea, să furnizați dovezi de cel puțin IELTS 6.5 sau Trinity ISE III / IV.

Rezervare

Rezervați-vă locul în luna iunie pentru data de începere a lunii iunie și primiți o reducere de 10% la taxele de școlarizare.

Toate rezervările trebuie făcute prin intermediul echipei CIM Academy la CIM - sunați la numărul 44 (0) 1628 427240.

Blended (face-to-face și online) £ 6000 TVA

Ce este inclus -

  • Taxele de școlarizare.
  • Acces 24 de ore din 24 la CIM Academy Online.
  • Cărți de citire de bază selectate.
  • Materiale de studiu.
  • Cazare pensiune completa.
Program predat în:
Engleză
Ultima actualizare October 23, 2018
Acest curs este Campus based, Online şi campus combinate
Start Date
Aug. 2019
Ian. 2020
Duration
18 luni
Price
8,150 GBP
După locații
După dată
Start Date
Ian. 2020
Termen limită de aplicare
Start Date
Aug. 2019
Termen limită de aplicare

Aug. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Ian. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date