Kellogg pe branding: constructii, pârghie şi întinerire brand-ul

Kellogg School of Management at Northwestern University

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Kellogg pe branding: constructii, pârghie şi întinerire brand-ul

Kellogg School of Management at Northwestern University

Oferă strategii de a dezvolta o strategie de management de brand, care va marca pârghie pentru fidelizare a clienţilor a crescut, avantaj competitiv, şi profitabilitatea.

Aflaţi cum să creaţi, să construiască, şi întineri branduri. Tot mai multe companii din întreaga lume au început să aprecieze importanţa de branduri. Cu toate acestea, câteva firme poate pune de fapt, pentru a pretinde un brand puternic, diferenţiate, şi durabil.

Gestionată corespunzător, brandurile pot fi activ al unei companii cele mai valoroase. Un brand bine gestionată poate crea loialitatea clienţilor şi recunoaşterea nume suficient de puternic pentru a depăşi o concurenţă intensă şi chiar diferenţierea preţurilor într-o anumită piaţă. În acest program, la Kellogg School of Management facultăţii de marketing de renume mondial oferă un aspect intensiv în management de brand.

Combinând cele mai recente gândire-de lider pe acest subiect cu exerciţii practice, acest program vă va permite să dezvolte o strategie de management de brand, care va pârghie brand-ul de fidelizare a clienţilor a crescut, avantajul competitiv şi profitabilitatea.


Beneficii cheie


În timpul acestui curs, veţi:

Înţelegerea puterea şi provocările de branding
Aflaţi cum de a construi un brand de poziţionare
Înţelegerea design de brand si brand sensul
strategii de opinie pentru branduri de constructii-a lungul timpului
Aflaţi cum să gestioneze un portofoliu de brand
Exploreaza cele mai recente gândire pe măsurare a valorii de brand si ROI


Format

Studii de caz, discuţii de grup, exerciţii şi compl unidirecţionat cadrele prezentate de facultate Kellogg School.


Program de conţinut

- Provocări în branding
- Poziţionarea
- Tipuri de marci
- Brand Extensii
- Brand Design
- Strategie de brand: Crearea şi Rejuvnating Brands
- Brand Portofoliu Strategie
- Brand Evaluarea

Participanţii sunt încurajaţi să aducă materiale legate de marca lor la program, şi vor avea oportunitatea de a aplica practic cadrele învăţat să brandul lor.


Cui se adreseaza

Acest program este conceput pentru managerii care au responsabilitatea de management de brand în organizaţiile lor. Programul este, de asemenea, util pentru cei care doresc să se extindă modul de înţelegere a importanţei de marci si strategii eficiente de management de brand.

Multe companii consideră că este util mai ales pentru a sponsoriza o echipa de participanţi la program. Prezent ca o echipă produce un vocabular comun şi experienţă de învăţare care încurajează punerea în aplicare a noilor concepte si idei in cadrul companiei. Grupuri speciale de studiu, de stabilire a preţurilor şi alte aranjamente sunt disponibile pentru companiile care fac sponsorizări echipe de cel puţin patru participanţi. Va rugam sa ne contactati pentru a afla mai multe.


Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Oct. 2019
Duration
Durata
3 zilele
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
5,500 USD
Locations
Statele Unite ale Americii - Evanston, Illinois
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Statele Unite ale Americii - Midland, Michigan
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Statele Unite ale Americii - Midland, Michigan
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Oct. 2019
Statele Unite ale Americii - Evanston, Illinois
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala