Diploma postuniversitară internațională în publicitate, design și comunicare digitală

Generalități

Programul de descriere

Formare profesională

Un program de punte

Acest curs este un program premium care oferă studenților o înțelegere aprofundată a strategiilor de publicitate, branding, design, digital și comunicare.

De-a lungul acestui program intens, studenții lucrează ca grup printr-o secvență structurată de proiecte care pun accentul pe comunicarea interculturală și teoria amestecului cu aplicația hands-on.

Cu o înțelegere profundă a industriilor de publicitate și design, absolvenții acestui program pot urmări cariere ca directorii de artă, directorii de creație, redactori, strategiști de brand și multe altele.

128557_pexels-photo-1779487.jpegDesignecolog / Pexels

Subiecte

  • Design grafic
  • reclamă
  • Editorial design
  • Identitate vizuala
  • Branding
  • Grafica computerizata
  • Regia artei
  • Prezentare
  • Marketing
  • Creativitate
  • Social media
  • Internship
  • Proiectare grafică digitală
  • Design de marcă
  • Proiectare UX
  • Proiectare interacțiune UI
  • Strategie digitală
  • copywriting
  • Design web avansat
  • Proiectare avansată de mișcare

Obiective

  • Oferind o poartă pentru mințile creative să intre în lumea designului profesional.
  • Pregătiți-vă pentru industria de proiectare prin 650 de ore de pregătire și experimentare.
  • Fii parte a campaniilor globale de marketing și comunicare prin abordări bazate pe echipă.
  • Aflați nuanțele strategiei de comunicare.
  • Incercati-va in domeniul interesant al brandingului si comunicarii vizuale.
  • Descopera multitudinea de profesii legate de proiectare.
  • Dezvoltați personalitatea creatoare și adaptați-o la cerințele unui brief.
  • Aflați cum să vă prezentați și să vă apărați munca în fața unui grup sau șefilor companiei.

experienţe

  • Proiecte clienți în direct de o săptămână.
  • Ateliere internaționale găzduite în campus și în Franța.
  • 15 zile de călătorie de studiu în străinătate.
  • Stagiu obligatoriu de minimum 3 luni cu agenții de top.

Admitere

Eligibilitate

Studenții care au terminat absolvirea din orice domeniu sunt eligibili să aplice.

Procesul de admitere

Studenții trebuie să depună formularul de înscriere pentru a se înscrie la cursurile dorite în institutul nostru.

Procesul de selecție

Studenții vor fi supuși unui test de inteligență creativă, interviu personal și evaluare a portofoliului.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of ... Citeste mai mult

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of these industry veterans is to build a culture, not just a school. A culture where creative minds get the freedom to innovate, create and become part of a design revolution. Citește mai puţin
Paris , Aix-en-Provence , Mumbai + 2 Mai mult Mai Puțin