Citește Descrierea Oficială

Instrumente de comunicare în marketing

INFORMATIE CHEIE

  • Codul cursului: MPRS102A5BA
  • Durata: 6 zile
  • Taxă: 2895 £

CONTEXTUL CURSULUI

Publicitate: Rolul, Formele și Strategia

  • Propuneri de vânzare
  • Utilizarea emoției în publicitate
  • Tipuri de publicitate
  • Utilizarea strategică a publicității
  • Publicitate generată de consumatori

Relații publice: principii și practici

  • Relații publice și managementul relațiilor
  • Obiectivele relațiilor publice
  • Relațiile publice: metode și tehnici
  • Relatii media
  • Forme de relații publice

Sponsorizare

  • Creșterea și dezvoltarea sponsorizării
  • Obiectivele de sponsorizare
  • Cum ar putea funcționa sponsorizarea
  • Tipuri de sponsorizare
  • Rolul sponsorizării în mixul de comunicare

Marketingul direct și vânzarea personală

  • Creșterea marketingului direct
  • Rolul datelor
  • Medii de răspuns direct
  • Sarcinile de vânzare personală
  • Rolul social media în vânzarea personală
  • Gestionarea strategică a contului

Promovarea vânzărilor, marketingul pe teren și experiența în marcă

  • Planurile de promovare a vânzărilor: obiectivele
  • Programe de retenție
  • Promovarea vânzărilor: metode și tehnici
  • Gama de activități de marketing pe teren
  • Experiența și evenimentele de brand

Plasarea de marcă, expoziții, ambalare și licențiere

  • Caracteristicile și aspectele legate de plasarea mărcii
  • Expozitii si expozitii
  • Dimensiunile de comunicare ale ambalajului
  • licențiere

Public țintă

  • Comandanți de comunicare
  • Directori de marketing și comunicare, manageri, directori și personal.
  • Cei care doresc să înțeleagă modul în care brandurile creează comunicări și angajează publicul în conversațiile de brand.
  • Cei angajați de organizații guvernamentale, caritabile, alte organizații nonprofit și din cel de-al treilea sector, care trebuie să comunice cu o serie de părți interesate.
  • Cei care doresc să dezvolte perspective în raționamentul activităților de comunicare de marketing utilizate de organizații.

Rezultatele învățării

La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:

  • Rolul pe care publicitatea îl joacă în influențarea gândurilor și a comportamentului nostru.
  • Publicitatea ca disciplină independentă.
  • Utilizarea propozițiilor de vânzare și rolul emotiilor în publicitate.
  • Diferite tipuri sau forme de publicitate.
  • Modalități în care publicitatea poate fi utilizată strategic.
  • Probleme legate de publicitatea generată de consumatori.
  • Natura și caracteristicile relațiilor publice.
  • Principalele segmente de public la care sunt îndreptate activitățile de relații publice.
  • Rolul relațiilor publice în mixul de comunicare.
  • Modalități în care funcționează relațiile publice.
  • Unele dintre principalele metode și abordări utilizate de relațiile publice.
  • Natura și contextul gestionării crizelor.
  • Cum s-au dezvoltat activitățile de sponsorizare și principalele caracteristici ale acestor forme de comunicare.
  • Motive pentru utilizarea sponsorizării și tipurile de obiective care ar putea fi stabilite.
  • Cum ar putea funcționa sponsorizarea.
  • Varietatea și diferitele forme de activități de sponsorizare.
  • Motivele pentru care sponsorizarea a devenit o parte importantă a mixului de comunicare.
  • Caracteristicile cheie ale marketingului direct.
  • Metode diferite utilizate pentru implementarea marketingului direct.
  • Semnificația bazei de date și a datelor mari în marketingul direct și diferitele medii de răspuns direct.
  • Diferite tipuri, roluri și sarcini de vânzare personală.
  • Rolul și evoluția social media în cadrul vânzării personale.
  • Caracteristicile managementului strategic al contului.
  • Valoarea și rolul promoțiilor de vânzări.
  • Modalități în care promovarea vânzărilor este considerată a funcționa.
  • Meritele programelor de loialitate și de retenție.
  • Diferite metode și tehnici de promovare a vânzărilor.
  • Idei asociate cu marketingul pe teren și activitățile conexe.
  • Principii asociate cu experiența de brand.
  • Conceptul și problemele asociate plasării mărcilor.
  • Diferențele și importanța expozițiilor și a expozițiilor comerciale.
  • Principalele avantaje și dezavantaje ale utilizării expozițiilor ca parte a mixului de comunicații.
  • Rolul și caracteristicile cheie ale ambalajului ca formă de comunicare de marketing.
  • Principiile asociate licențierii.

CE ESTE INCLUS:

  • 36 ore de instruire pe bază de clasă
  • Apple iPad
Program predat în:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 28, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Mar. 2019
Iulie 22, 2019
Duration
6 zilele
Part time
La zi
Price
2,895 GBP
După locații
După dată
Start Date
Mar. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Iulie 22, 2019
End Date
Iulie 29, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Noem. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Noem. 18, 2019
End Date
Noem. 25, 2019
Termen limită de aplicare

Mar. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Iulie 22, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Iulie 29, 2019

Noem. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Noem. 18, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Noem. 25, 2019