Citește Descrierea Oficială

Oferă factorilor de decizie cu abilităţi de a înţelege instrumente de cercetare de piaţă şi de a debloca perspective client din datele generate de cercetare de piata. Ajută atât B-to-B şi B-companiilor-C înţeleagă modul în care dreptul de amestec de instrumente calitative şi cantitative pot fi folosite pentru a obţine intuiţii puternice, valoroase în nevoile clientului şi percepţiile.

Pentru companiile din ambele B-to-B şi B-la medii-C, acest program va oferi utilizatorilor de cercetare de piaţă cu abilităţi de a pune întrebările corecte şi de a face deciziile corecte pentru a câştiga avantaje competitive durabile.

Programul oferă o înţelegere aprofundată a modului în care dreptul de amestec de instrumente calitative şi cantitative de cercetare de marketing poate fi utilizat pentru a obţine intuiţii puternice, valabil în nevoile clientului şi percepţiile. Construirea unei strategii de marketing bazate pe cunoaştere profundă client poate oferi o firma un avantaj competitiv puternic. Acest program vă ajută managerii de a atinge acest obiectiv.


Beneficii cheie

În timpul acestui curs, veţi:

  • Înţeleagă importanţa unei strategii de afaceri bazate pe insight-client
  • Dezvolte o relaţie profundă cu clienţii prin intelegerea nevoilor lor raţională şi emoţională
  • Înţeleagă rolul de etnografie în dezvoltarea perspective client nou
  • Înţeles atunci când ar trebui să încredere o cercetare de marketing studiu şi atunci când ar trebui să fie precaut
  • Adresaţi-vă întrebările dreptul de cercetători dvs. de marketing cu scopul de a obţine informaţiile despre clienţi valoroase şi acţionale
  • Face deciziile corespunzătoare cu informaţii despre clienţi, care sunt colectate
  • A obţine mai multe previziuni corecte pentru produse noi
  • Obţineţi valoarea maximă de cheltuieli dumneavoastră de cercetare de piaţă

Format

Discuţie, analys caz este, şi exerciţii de a facilita participarea şi implicarea în seminar. În timpul serii, participantii lucreaza in grupuri de studiu să se pregătească pentru analize de caz a doua zi.


Program de conţinut

  • Crearea unui client Organizaţia Insight-Driven
  • Cercetarea de marketing nu este mai bună decât Cercetare Bad Marketing>
  • Înţelegerea Consumatori
  • Înţelegerea Clienţii B-to-B
  • Instrumente cantitative
  • Experimentarea în Marketing şi de testare
  • Cuprinzătoare Studiu de caz

Program predat în:
Engleză

Vezi 43 mai multe cursuri de la Kellogg School of Management at Northwestern University »

Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
4 zilele
Part time
Price
5,800 USD
După locații
După dată
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Sept. 2019