Citește Descrierea Oficială

Acest program unic va va furniza cu cadrele, instrumente, tehnici, precum şi perspectivele pe care vă va ajuta să dezvolte şi mai eficient pe piaţă produse noi. Cursul oferă o acoperire cuprinzătoare de subiecte majore în dezvoltarea şi punerea în aplicare a unei abordări bazate pe piaţă, la inovare. Încorporarea cutting-margine de gândire şi de cele mai bune practici în dezvoltarea de noi produse, acest program vă va ajuta să creaţi şi să modificaţi atât organizaţiei dvs. nou proces de dezvoltare a produselor şi poziţia firmei dvs. pentru a obţine un avantaj strategic competitiv. Acesta acoperă un spectru larg de industrii, inclusiv business-to-business, produse de consum, şi servicii.

&nbsp


Subiecte acoperă patru mari domenii:


Rolul strategic de noi produse in organizatia dvs.

Revizuirea celor mai bune practici în dezvoltarea de noi produse în diverse industrii

Încorporând cele mai bune practici şi de ultimă oră cadre de a dezvolta o piaţă bazată pe noul proces de dezvoltare de produs

Punerea în aplicare a nou proces de dezvoltare a produsului


În timpul acestui program, vă vor învăţa:


- Cum să efectueze un audit nou produs de diagnostic şi să dezvolte o strategie de produs nou.

&nbsp

- Cele mai bune practici în dezvoltarea de noi produse care separa "cel mai bun" de la firme de "repaus" în diferite industrii.

&nbsp

- Cum de a dezvolta un nou proces de dezvoltare a produsului care încorporează cele mai bune practici şi se bazează pe cadre de vârf şi abordări.

&nbsp

- Cum să se adapteze noilor procesul de dezvoltare a produsului pentru: diferite tipuri de proiecte - de risc mai scăzut pe termen scurt faţă de proiectele de descoperire, in-house externalizate faţă de proiecte, proiecte de platforma, diferite situaţii de decizii strategice: viteza de piaţă faţă de dezvoltarea extinsă, proactivă faţă de strategii reactive, construind flexibilitate în procesul.


- Cum să pună în aplicare procesul de dezvoltare a noului produs.

&nbsp

- Cum să creaţi spaţiul de piaţă noi prin identificarea o curbă nouă valoare care satisface mai bine nevoile clienţilor.

&nbsp

- Cum de a identifica noi oportunităţi de produs, utilizând atât "bazată pe resurse" şi "bazate pe piaţă" abordări.

&nbsp

- Cum să descoperi "progres" nevoile consumatorilor şi să dezvolte şi să testeze noi concepte de produse care servesc aceste nevoi.

&nbsp

- Cum să creaţi o propunere de valoare pentru produsul dvs. noi şi dezvolte o strategie de poziţionare.

&nbsp

- Cum se utilizează cele mai recente instrumente şi tehnici care vă va ajuta să proiectarea oferte de produse noi pe care oferi valoare clientilor prin intermediul beneficii diferenţiere.

&nbsp

- Cum de a dezvolta previziunile de vânzări pentru produsele şi servicii noi.

&nbsp

- Cum să elaboreze un plan de lansare.

&nbsp

- Cum de a construi cu succes echipe de eco-funcţionale pentru dezvoltarea eficientă de noi produse.

&nbsp

- Cutter-şi cele mai recente tehnici de margine cadre pentru dezvoltarea eficientă de noi produse.



Cui se adreseaza


Acest curs este potrivit pentru mijlocul de a-managerilor de nivel superior, în orice zonă implicate în dezvoltarea şi managementul de noi produse. Aceasta poate include zone funcţionale, cum ar fi dezvoltarea de noi produse, marketing, cercetare şi dezvoltare, dezvoltarea afacerilor, management general, de proiectare, inginerie, operatiuni, vanzari, strategie, şi finanţe, precum şi membri de eco-funcţionale echipe noi de dezvoltare a produselor.

&nbsp

Titlurile Reprezentant includ vice-presedinte sau de director de marketing, manager de produs nou, manager de produs sau brand, afaceri manager de dezvoltare, planificator strategic, proiectant, inginer, analist de piaţă, şi vice-presedinte sau de director de vanzari.

Subiecte de gabarit


Dezvoltarea de noi produse şi Marketing Strategic

Rolul strategic de noi produse în cadrul organizaţiilor

Dezvoltarea unui nou sistem de Produse

Dezvoltarea unei noi Produse strategie

Cele mai bune practici de produse noi pentru dezvoltare

Identificarea "Breakthrough" nevoile clientului

Conceptul de screening

Dezvoltare de produse de consum Folosind metode bazate pe

Punerea în aplicare a noi produse Pr ocess

Vanzari Prognoza: Metode pentru dezvoltarea de noi produse

Dezvoltarea unui nou produs Lansarea Planul de Marketing

Rezumatul cursului şi Wrap-Up

Vezi 16 mai multe cursuri de la University of Chicago Booth School of Business »

Acest curs este Campus based
Start Date
Aug. 2019
Sept. 2019
Duration
5 zilele
Part time
Price
7,450 USD
După locații
După dată
Start Date
Aug. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Aug. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Sept. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date