Gestionare avansată a relațiilor cu clienții

INFORMATIE CHEIE

  • Codul cursului: MPRS105
  • Durata: 1 săptămână
  • Taxă: 2625 £

CONTEXTUL CURSULUI

Înțelegerea relațiilor cu clienții

  • Introducere în CRM
  • Înțelegerea relațiilor
  • Gestionarea ciclului de viață al clientului - achiziția de clienți
  • Gestionarea ciclului de viață al clienților - menținerea și dezvoltarea clienților

CRM strategică

  • Gestionarea portofoliului de clienți
  • Cum să furnizați o valoare experimentată de clienți
  • Gestionarea experienței clienților

CRM operațional

  • Automatizarea fortei de vanzari
  • Marketing automatizare
  • Service automatizare

Analitic CRM

  • Dezvoltarea și gestionarea bazelor de date legate de clienți
  • Date structurate și nestructurate
  • Integrarea datelor, depozitare și marts
  • Management de cunoștințe
  • Utilizarea datelor referitoare la clienți
  • Google Analytics
  • Trei moduri de a genera o înțelegere analitice
  • Probleme de confidențialitate

Realizarea beneficiilor CRM

  • Planificarea pentru a reuși
  • Implementarea CRM
  • Viitorul

Public țintă

Această pregătire CRM este potrivită pentru:

  • Directori de vânzări și marketing, manageri, directori, practicieni și personal.
  • Managerii de nivel superior și de nivel mediu implicați în programele de management al relațiilor cu clienții (CRM) și în implementarea sistemului, fie într-un departament de marketing, fie în forța de vânzări sau în centrul de servicii.
  • Consultanți CRM contemporani care vând produse sau servicii consumatorilor sau întreprinderilor.
  • Managerii de rang înalt care își dau seama că clienții profitabili sunt cel mai mare activ al companiei și caută îndrumări pentru a le menține.
  • Cei care doresc să înțeleagă peisajul CRM care acoperă vasta dintre CRM operațional și strategic, cu o imagine de ansamblu asupra datelor legate de client și miniere a datelor.
  • Managerii care caută strategii centrate pe client la nivelul următor.

Rezultatele învățării

După finalizarea acestui curs de management al relațiilor cu clienții , veți putea înțelege:

  • Ce este CRM, costurile pe care le creează și beneficiile pe care le oferă.
  • Multe contexte variate în care se utilizează CRM.
  • Tehnologiile CRM care sunt implementate.
  • Cum poate fi implementat CRM.
  • Cum se utilizează practicile și tehnologiile CRM pentru a spori realizarea obiectivelor de marketing, vânzări și servicii pe parcursul etapelor ciclului de viață ale clienților, cum ar fi achiziția, păstrarea și dezvoltarea clienților, sprijinind simultan obiective organizatorice mai largi.

CE ESTE INCLUS:

  • 30 de ore de instruire pe bază de clasă
  • Apple iPad
Program predat în:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 27, 2018
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Duration
1 săptămână
La zi
Price
2,625 GBP
După locații
După dată
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept 2, 2019
End Date
Sept 6, 2019
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date

Sept 2, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Sept 6, 2019