Fundația Pathway în Marketing și Publicitate
University of Northampton International College
Informatie cheie
Locația campusului
Northampton, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 9.800 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxele cotate sunt pentru anul universitar curent și pot fi majorate în anii următori
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Marketingul și publicitatea se află în centrul oricărei afaceri sau întreprinderi de succes și nu a fost niciodată un moment mai interesant pentru a intra în industrie decât astăzi.
Aceste cursuri populare și foarte apreciate la Universitatea din Northampton se concentrează pe dezvoltarea de manageri talentați și directori de publicitate pentru provocările de afaceri ale viitorului. Vă veți absolvi cu abilități foarte apreciate de angajatori și veți dobândi cunoștințe complete despre tehnicile, cadrele și perspectivele de ultimă oră necesare pentru a construi o carieră plină de succes și de succes. Ivan Bertolazzi / Pexels
module
- Studii de afaceri
- Contabilitate
- globalizarea
- Administrare afaceri
- Bazele de marketing
- Matematică de afaceri
- MRU
- Abilități interactive de învățare
Gradul de Marketing și Publicitate Pathways
- Marketing de moda BA (Hons)
- Managementul marketingului BSc (Hons)
- Publicitate și marketing digital BA (Hons)
Cerințe de intrare
Vă rugăm să ne contactați pentru cerințele de intrare în țara dvs.
Limba engleză
Studiile la UNIC și la Universitatea din Northampton sunt efectuate în engleză și pentru a obține admiterea trebuie să puteți demonstra că ați obținut un nivel adecvat de competență în limba engleză.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Strategic Branding Identity and Brand Experience Short Course
- London, Regatul Unit
Curs online de creare de conținut digital
- London, Regatul Unit
Marketing Diploma
- Online