Diplomă în afaceri - Marketing (Co-op)
Fanshawe College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 7.832 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 2.202,21 USD / termen: taxa totală pentru studenții canadieni. 8.167,94 USD / termen: taxa totală pentru studenții internaționali pe termen. Costurile reale pentru 2020/21 sunt încă stabilite
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Fanshawe Business - Programul de marketing vă va ajuta să construiți o bază puternică pentru a obține intrarea într-o varietate de căi de carieră de marketing. Începând cu elementele de bază ale marketingului, veți acoperi atât teoria, cât și aplicarea practică a analizei clienților, a segmentării și a direcționării; Comunicații integrate de marketing; strategii de stabilire a prețurilor și distribuție; și dezvoltarea și gestionarea produselor și serviciilor. Disponibil într-un format tradițional în clasă, cu admitere în septembrie, ianuarie, februarie și mai.
Educația cooperativă este un proces care combină studiile cu experiența de muncă plătită și asociată. Fanshawe va fi acolo pentru a vă ajuta să găsiți afacerea potrivită pentru visul dvs. Veți avea acces la consultanți care vor oferi cursuri, consiliere și vă vor sfătui în timp ce treceți din clasă în lumea de afaceri reală.
Există opțiuni pentru a transfera la Diploma de Administrare a Afacerilor - Marketing sau diplomă de licență de Onoruri de Comerț (Digital Marketing) de la Fanshawe. Mai multe detalii sunt disponibile în acest ghid Digital Marketing Pathways .
De asemenea, puteți fi eligibil să finalizați un program de studii la multe alte instituții post-secundare sau să completați diploma cu un certificat de absolvent oferit la Fanshawe College . Vă interesează călătoria în străinătate? Puteți face și asta. În lumea afacerilor, mobilitatea este adesea cheia succesului.
Acest program este acreditat de către Educația Cooperativă și Învățarea Integrată a Muncii din Canada. Această acreditare reprezintă cel mai înalt nivel de realizare pentru programele de educație cooperativă din Canada și recunoaște angajamentul Fanshawe de a excela.
Alte informații
- Programul Business-Marketing (Co-op) are un prim nivel comun cu toate programele de diplomă de afaceri din cadrul Lawrence Kinlin School of Business, care permite transferul de programe, fără pierderi de credite, după nivelul 1.
- Absolvenții programului de doi ani Business-Marketing (Co-op) Ontario College Diploma pot aplica pentru transferul de programe la programul de Business Administration - Marketing Ontario College Advanced Diploma sau Programul de diplomă de licență onoruri de Comerț (Digital Marketing). Cererile pentru depunerea programelor sunt disponibile de la Oficiul Registrului, Cameră E1012.
- Toate nivelurile de program sunt oferite în toamnă și iarnă pentru a permite studenților să facă progresul continuu pentru a satisface nevoile de educație personală sau de cooperare. Nivelurile 1, 2 și 3 se execută pe termen de vară.
- Elevii care intră pe nivelul 1 al programului în ianuarie sunt așteptați să treacă la nivelul 2 al programului în perioada de vară. Elevii care intră pe nivelul 1 al programului în februarie sau mai pot trece la nivelul 2 al programului în luna septembrie.
- Absolvenții pot fi eligibile pentru admiterea la următoarele programe de Certificat Licențiat în Lawrence Kinlin School of Business: Agri-Business Management, Managementul Resurselor Umane, Managementul Internațional de Afaceri, Logistică și Supply Chain Management, Marketing Management, Operations Management, Management de proiect. Programele de certificat de licență oferă un curriculum specializat în două limite de patru luni.
- Acest program este eligibil pentru a lua în considerare colegiu la colegiu de transfer de credite în temeiul Ontario Provincial ONCAT acord.
Educație cooperativă
Pentru a fi eligibili pentru cooperare, studenții trebuie să mențină o APS de 2,5 și să fie completați la nivel academic la începutul mandatului lor de cooperare.
Acesta este un program de doi ani de învățământ cooperativ. Elevii care îndeplinesc atât cerințele academice și co-op ale programului vor fi eligibile pentru a absolvi cu o diplomă aprobată Co-op. Mai multe informații despre educația cooperativă pot fi găsite la www.fanshawec.ca/co-op.
Solicitanții care doresc să obțină o diplomă aprobată non-Co-op ar trebui să se aplice la programul Business-Marketing, codul programului BMK1.
Rezultatele învățării
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Contribuie la dezvoltarea unei strategii integrate de comunicare de marketing * pentru marketing * produse *, concepte, bunuri sau servicii bazate pe o piață țintă identificată.
- Contribuie la dezvoltarea strategiilor de preț care să țină seama de valoarea percepută, presiunile concurențiale, obiectivele corporative și analiza costurilor *.
- Contribuie la dezvoltarea strategiilor pentru distribuirea eficientă și eficientă a produselor *, concepte, bunuri și servicii.
- Determinați strategiile de dezvoltare de produse noi și modificate *, concepte, bunuri și servicii care răspund nevoilor pieței în evoluție.
- Analizați rezultatele activităților de marketing * utilizând criterii legate de vânzări bugetate, costuri, profituri și alte criterii adecvate.
- Contribuie la dezvoltarea unui plan de marketing * incluzând obiective de marketing *, mix de marketing *, strategii de marketing *, considerații bugetare și criterii de evaluare.
- Dezvoltați strategii pentru a stabili relații de lucru eficiente cu clienții, clienții *, consumatorii *, colaboratorii, supraveghetorii și alții.
- Comunicați informațiile de marketing * în mod persuasiv și precis în formate orale, scrise și grafice *.
- Analizați viabilitatea comercializării de produse *, concepte, mărfuri sau servicii pe o piață sau piețe internaționale.
- Participați la desfășurarea cercetărilor de piață * pentru a furniza informațiile necesare luării deciziilor de marketing *.
- Dezvolta strategii personale de dezvoltare profesională și planuri de îmbunătățire a leadershipului, abilităților de management și expertizei de marketing *.
- Participa la elaborarea unui plan de afaceri.
- Aplicați principiile eticii de afaceri și responsabilității sociale corporative.
- Utilizați tehnici profesionale de vânzare pentru a face o vânzare.
- Adaptați-vă și aplicați tehnologii, sisteme și aplicații de calcul diferite și în schimbare utilizate în medii de marketing *.
Cursuri
Nivelul 1
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- ACCT-1100 Principii de contabilitate 1
- SCRIT-1032 Motivul și scrierea afacerii 1
- MKTG-1012 Principiile marketingului 1
- MATH-1052 Matematica de afaceri
- BUSI-1060 Strategii pentru succes
- BUSI-1005 Introducere în procesele de afaceri
- COOP-1020 Educație cooperativă Pregătirea forței de muncă
Nivelul 2
Educație generală - Urmați un curs de electivitate pentru educație generală de 3 credite
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- MKTG-1028 Cercetări secundare de piață
- MKTG-1054 Principii de publicitate și branding
- Prezentări de marketing MKTG-1094
- COMP-3077 Excel pentru Business Adv
- ECON-1005 Economie 2
Nivelul 3
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
Grupa 1
- COMUN-3020 Comunicare profesională
- MKTG-3033 Publicitate: emergentă și tradițională
- MKTG-3007 Bazele de vânzare
- MKTG-1055 Metrics de marketing
- COMP-1413 Adobe Suite pentru afaceri
Grupul 2
- Luați MGMT-1209 sau INNV-1001 sau ECON-1002
Studenții vor fi înscriși la unul dintre următoarele cursuri:
- MGMT-1209 sau INNV-1001
- MGMT-1209 Responsabilitate socială corporativă și etică
- Aplicații de inovare INNV-1001
- ECON-1002 Economie 1
Nivelul 4
Educație generală - Urmați un curs de electivitate pentru educație generală de 3 credite
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- MKTG-1095 Marketing digital
- MKTG-3032 Plan strategic de marketing și marketing
- MATH-1080 Statistici pentru marketing
- MGMT-3041 Comportament organizatoric
- MKTG-1093 Marketing sportiv, de divertisment și evenimente
- MGMT-3058 Management cu amănuntul și comerț electronic
Educație generală - electivi
- Luați 6 credite educaționale generale - în mod normal, luați la nivelurile 2 și 4
Programul de rezidență
Studenții trebuie să completeze un minim de 19 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și să absolve acest program. PhotoMIX-Company / Pixabay
Cerințe de admitere
- OSSD cu cursuri de la Colegiul (C), Universitatea (U), Universitatea / Colegiul (M) sau fluxul Open (O) cu :
- Orice grad 12 Engleză (C) sau (U)
- Matematică * una dintre :
- Orice grad 12 Matematică (C) sau (U)
- Orice matematica de gradul 11 (C), (U) sau (M)
(Notă: o notă finală minimă de 60 necesară pentru orice curs de matematică clasa a 11-a)
sau
- Certificat de admitere academică și de carieră (ACE)
sau
- Certificat de echivalență a liceului din Ontario (GED) și :
- Matematică * una dintre :
- Orice grad 12 Matematică (C) sau (U)
- Orice matematica de gradul 11 (C), (U) sau (M)
(Notă: o notă finală minimă de 60 necesară pentru orice curs de matematică clasa a 11-a)
sau
- Aplicant matur, care se află în cursurile și gradele menționate mai sus
Notă:
* Solicitanții cărora le lipsește Matematica necesară pot totuși să obțină eligibilitatea pentru admitere prin completarea adecvată înainte.
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este limba engleză vor fi obligați să demonstreze competența în limba engleză prin una dintre următoarele metode:
- Un credit de gradul 12 College Stream sau un credit de la Universitatea Stream de la o școală secundară Ontario sau echivalent, în funcție de cerințele de admitere ale programului
- Testul de limbă engleză ca limbă străină (TOEFL), cu un scor minim de 79 pentru testul bazat pe internet (iBT), cu rezultate ale testului în ultimii doi ani
- Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) Test academic cu un scor general de 6,0, cu un scor mai mic de 5,5 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate ale testului în ultimii doi ani
- Testul limbii engleze academice canadiene (CAEL) cu un scor global de 60, fără un scor mai mic de 50 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Test Pearson de limba engleză academică (PTE) cu un scor minim de 53, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Un test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) cu un scor global pe scara engleza Cambridge de 169, fara abilitati de limba mai putin de 162, cu rezultate de testare in ultimii doi ani
- O evaluare a limbii engleze (ELE) la Fanshawe College cu un scor minim de 70% în toate secțiunile testului, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Fanshawe College ESL4 / GAP5: Nivelul minim de 80% în ESL4 / GAP5 Nivelul 8, 75% în ESL4 / GAP5 Nivelul 9 sau 70% în ESL4 / GAP5 Nivelul 10
Pregătire academică recomandată
- Orice studii de afaceri de gradul 11 sau de gradul 12 (C), (M) sau (O)
- Gradul 12 Comunicarea în afaceri și tehnologia (O)
- Certificat de admitere academică și de carieră (ACE): curs de matematică de afaceri și cursuri de competențe informatice
- Solicitanții care nu îndeplinesc cerințele de admitere declarate pentru programul Business - Marketing (Coop) ar trebui să se aplice pentru un an de afaceri Business Fundamentals Ontario College College, Codul de program BFS2. Programul Fundamentele de Afaceri este recomandat studenților care necesită sau doresc modernizare academică, în special la Matematică și engleză, înainte de a urma un program de diplomă de afaceri. Studenții care finalizează cu succes programul Fundamentele de afaceri pot fi eligibili pentru admiterea la nivelul 2 al oricărui program de diplomă de afaceri de doi ani la Fanshawe College .
Pregătire personală recomandată
- Abilități puternice interpersonale
- Abilitatea de a lucra independent și într-un mediu de echipă
- Competențe analitice puternice
Atitudine avansată
Solicitanții pot candida pentru o poziție avansată pe baza rezultatelor academice anterioare la o altă instituție și / sau a evaluării anterioare și a recunoașterii (PLAR). Perioada avansată califică solicitantul pentru intrarea directă la un nivel secund sau superior al programului.
Criterii de selecție a solicitanților
În cazul în care numărul de solicitanți eligibili depășește spațiile disponibile în program, criteriile de selecție a candidatului vor fi:
- Preferința pentru rezidenții permanenți din Ontario.
- Primirea cererii până la 1 februarie (după această dată, Fanshawe College va lua în considerare candidații la prima venire, prima servire până la finalizarea programului).
- Realizarea cerințelor de admitere.
Oportunități de carieră
Absolvenții programului Business - Marketing (Coop) sunt pregătiți pentru o carieră de marketing în toate sectoarele (de exemplu, producție, comerț cu amănuntul, îngrijire medicală, educație, fără scop lucrativ, guvern) și în mai multe domenii (de exemplu, vânzări, management cu amănuntul, publicitate, management de marcă, marketing și evenimente sportive, cercetare de piață, managementul relațiilor cu clienții). Absolvenții sunt potriviți pentru o varietate de poziții la nivel de intrare, inclusiv ofițer de marketing, asistent de marketing, asistent de vânzări, reprezentant de vânzări, comerciant, coordonator de publicitate, cumpărător de media, reprezentant de cont și cercetător de piață.
Galerie
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Contribuie la dezvoltarea unui plan de marketing care să răspundă nevoilor sau obiectivelor unei afaceri sau organizații;
- Contribuie la dezvoltarea unui plan integrat de comunicare de marketing pentru un produs, concept, bun și/sau serviciu bazat pe o nevoie sau o țintă de piață identificată;
- Contribuie la dezvoltarea de concepte de marketing noi și/sau modificate, produse, bunuri și/sau servicii care răspund nevoilor pieței;
- Contribuie la dezvoltarea de strategii pentru plasarea/distribuirea eficientă și eficientă a unui produs, bun și/sau serviciu pentru a răspunde unei piețe în evoluție;
- Contribuie la dezvoltarea strategiilor legate de stabilirea prețurilor pentru un produs, bun și/sau serviciu;
- Analizați viabilitatea unui concept, produs, bun și/sau serviciu pe piețele locale, naționale sau globale;
- Participa la efectuarea de studii de piata pentru a oferi informatiile necesare pentru a lua decizii de marketing;
- Comunicați informații de marketing în mod persuasiv și precis, în formate media orale, scrise, grafice și interactive;
- Planificați, pregătiți și furnizați o prezentare de vânzări sau o prezentare pentru a răspunde nevoilor clientului;
- Dezvoltați strategii cu clienții, clienții, consumatorii, colegii de muncă, supraveghetorii și alții pentru a menține și dezvolta relațiile de lucru;
- Dezvoltați strategii de învățare și dezvoltare pentru a spori creșterea profesională în domeniu;
- Aplicați strategii antreprenoriale pentru a identifica și a răspunde noilor oportunități de carieră care ar putea include angajarea prin contract și inițiativele de angajare pe cont propriu;
- Operați într-un cadru de politici și practici organizaționale, atunci când desfășurați activitatea organizației.
Admitere
Curriculum
Oportunități de cooperare
Programul Business-Marketing oferă o componentă de educație cooperativă, care oferă studenților posibilitatea de a câștiga o experiență de primă mână neprețuită în domeniul ales. Iată câteva slujbe cooperative care au dat startul carierei unor studenți de Business – Marketing (Coop) chiar înainte de a absolvi!
Video Game Business Development Associate - dezvoltă noi relații și conexiuni de afaceri, scrie propuneri de vânzări și prezentări de ansamblu asupra proiectelor și reprezintă compania la evenimentele din industrie din întreaga lume.
Marketing și publicitate - construiți pe prezența online a companiei și implementați campanii de publicitate pentru a extinde afacerea.
Reprezentant de vânzări Teritoriu - vinde și livrează un volum mare de produse în conformitate cu acordurile specifice cu clienții, respectând în același timp cotele lunare de vânzări.
Cursuri
Nivelul 1
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- ACCT-1100 ---- Principii de contabilitate 1
- WRIT-1032 ---- Motivul și scrierea afacerii 1
- MKTG-1012 ---- Principiile marketingului 1
- MATH-1052 ---- Matematică de afaceri
- BUSI-1060 ---- Strategii pentru succes
- BUSI-1005 ---- Introducere în procesele de afaceri
- COOP-1020 ---- Pregătire pentru angajare în educație cooperativă
Nivelul 2
Educație generală - Luați un curs opțional de Educație generală de 3 credite.
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- MKTG-1028 ---- Cercetare de piață secundară
- MKTG-1054 ---- Principiile de publicitate și branding
- MKTG-1094 ---- Prezentări de marketing
- COMP-3077 ---- Excel for Business Adv
- ECON-1002 ---- Economie 1
Nivelul 3
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
Grupa 1
- COMM-3020 ---- Comunicare profesională
- MKTG-3033 ---- Publicitate: emergentă și tradițională
- MKTG-3007 ---- Fundamentele vânzării
- MKTG-1055 ---- Valori de marketing
- COMP-1413 ---- Adobe Suite for Business
Grupa 2
Studenții vor fi înscriși la unul dintre următoarele cursuri:
MGMT-1209 sau INNV-1001 sau ECON-1005
- MGMT-1209 ---- Responsabilitate socială corporativă și etică
- INNV-1001 ---- Aplicații de inovare
- ECON-1005 ---- Economie 2
Nivelul 4
Educație generală - Luați un curs opțional de Educație generală de 3 credite.
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- MKTG-1095 ---- Marketing digital
- MKTG-3042 ---- Plan strategic de marketing și marketing
- MATH-1080 ---- Statistici pentru marketing
- MGMT-3041 ---- Comportament organizațional
- MKTG-1056 ---- Marketing pentru sport, divertisment și evenimente
- MGMT-3058 ---- Management de retail și comerț electronic
Învățământ general - Opțiuni
Luați 6 credite de educație generală - luate în mod normal la nivelurile 2 și 4
Program de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 19 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program
Oportunități de carieră
Absolvenții programului Fanshawe Business–Marketing pot urma o carieră în vânzări, management de retail, publicitate, managementul mărcii, marketing pentru sport și evenimente, managementul relațiilor cu clienții sau cercetarea pieței. Absolvenții au cunoștințele și abilitățile necesare pentru a începe într-o varietate de posturi de nivel de intrare, inclusiv ofițer de marketing, asistent de marketing, asistent de vânzări, reprezentant de vânzări, merchandiser, coordonator de publicitate, cumpărător media, reprezentant de cont și cercetător de piață.
Iată câteva exemple de oportunități de carieră pentru absolvenții programului Fanshawe Business–Marketing:
Asistent Social Media
Sprijiniți eforturile de creștere a creșterii și a afinității mărcii prin implicarea publicului țintă și a piețelor prin postări și evenimente pe rețelele sociale.
Specialist în conținut
Pregătiți text și imagini captivante pentru a promova programe, activități de marketing și eforturi de strângere de fonduri.
Specialist în schimbare socială
Fiți un agent al schimbării prin furnizarea de campanii de marketing social bazate pe dovezi care promovează reducerea consumului de tutun, drepturile LGBTQ+ și experiențele indigene și ale minorităților.
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diploma in Afaceri - Contabilitate
- Belleville, Canada
Diploma în vânzări și marketing de afaceri
- Belleville, Canada
ACS (Atestare de studii universitare) - Music Business Administration
- Online