Diplomă în Administrarea Afacerilor
SAIT - Southern Alberta Institute of Technology
Informatie cheie
Locația campusului
Calgary, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 7.139 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru studenții casnici; 37.606 USD pentru studenții internaționali
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obțineți abilități esențiale de afaceri în diploma de Administrare a afacerilor. Descoperiți domeniile cheie ale modului în care întreprinderile funcționează cu cursuri practice și câștigați o bază solidă pentru a începe cariera. Cu laptopul dvs. „Bring Your Own Device” (BYOD), vă angajați în clase mici, cu învățare activă și colaborativă a cursurilor de la facultăți cu experiență reală în afaceri. Lucrezi în echipe pentru a oferi proiecte, a prezenta strategii și pentru a îndeplini obiectivele de afaceri.
Începi cu un prim an comun pentru a dezvolta abilități de afaceri de bază. În cel de-al doilea an, veți deveni competent în alegerea principalelor dvs.: contabilitate, servicii financiare, managementul resurselor umane, management, marketing sau gestionarea lanțului de aprovizionare.
Începi programul cu o simulare de afaceri mici. Apoi, înaintați la cursul dvs. final de capstone: o simulare globală a unei întreprinderi internaționale în care luați toate deciziile de la producție și producție până la angajarea forței de muncă, determinarea strategiei de preț și promovare și multe altele. Vă pregătiți pentru a începe o carieră de afaceri excelentă, cu opțiunea de a se încadra într-un grad de afaceri.
Christina Morillo / Pexels
majors
Studenții de diplomă de Administrare a Afacerilor pot alege între următoarele funcții:
Contabilitate | Obțineți abilități de contabilitate la nivel intermediar și o înțelegere practică a modului de analiză a performanței unei companii folosind informații financiare. Vă pregătiți să introduceți Certificatul avansat CPA în programul de Finanțe și Contabilitate. Puteți depune cererea pentru licența de administrare a afacerilor de la SAIT pentru a urmări desemnarea CPA. |
Servicii financiare | Construiți abilități pentru a reuși în industria serviciilor financiare. Puteți scrie examenul Fondurilor de investiții din Canada (IFIC) pentru a vinde fonduri mutuale. Vă pregătiți pentru o poziție la nivel de intrare în planificare financiară, servicii bancare cu amănuntul sau corporativ, investiții, asigurări, trusturi sau conformitate. |
Managementul resurselor umane | Dezvoltați abilități în managementul resurselor umane (HR) printr-o înțelegere a procesului de recrutare, a rolului formării și dezvoltării angajaților, a legii ocupării forței de muncă și a sistemelor de gestionare a informațiilor în domeniul resurselor umane. Absolvenții își pot lansa carierele de resurse umane în domenii precum recrutarea, instruirea, salarizarea și multe altele. |
administrare | Dezvolta abilități generale de management în management de proiect, management internațional, resurse umane și leadership. Vă pregătiți pentru a lansa o carieră în resurse umane, administrație, operațiuni, proiecte și multe altele în orice industrie. Puteți urmări o desemnare Certificată în Management (CIM). |
Marketing | Explorați fundamentele de marketing și aplicați cele mai recente tendințe în managementul mărcii, marketing strategic, cercetare și planificare. Vă pregătiți pentru o carieră în relații publice, media, publicitate, vânzări, promoții, evenimente și multe altele. Puteți urmări o desemnare a Asociației profesionale de vânzări canadiene (CPSA). |
Managementul lanțului de aprovizionare | Aflați cum puteți construi, întreține și susține un proces eficient de lanț de aprovizionare. Vă absolviți cu o înțelegere a operațiunilor, achiziții, logistică, analize de performanță și managementul calității. Puteți urmări o carieră într-o varietate de industrii, inclusiv transport, producție, petrol și gaze și multe altele. |
Cariera ta
Când absolviți, puteți urmări cariere la nivel de intrare, cum ar fi:
- Contabilitate:
Contabil, grefier contabil, contabil, analist de afaceri, funcționar de salarizare, analist de drepturi, contabil fiscal - Servicii financiare:
Investigator de fraudă, Planificator financiar, Reprezentant pentru servicii financiare, Reprezentant pentru creanțe de asigurare, Asistent ipotecar, Specialist bancar personal - Managementul resurselor umane:
Consilier pentru beneficii, coordonator de resurse umane, coordonator de salarizare, recruiter - Managementul:
Manager de cont, director de conferință, stagiar de management, manager de operațiuni, coordonator de proiect, specialist în achiziții, manager de magazin - Marketing:
Coordonator de publicitate, analist de afaceri, consilier în dezvoltarea afacerilor, specialist în marketing și comunicații, coordonator de marketing, reprezentant vânzări de publicitate online - Managementul lanțului de aprovizionare:
Cumpărător, manager de mărfuri, analist inventar, coordonator logistică, analist lanț de aprovizionare, specialist în achiziții
Succesul studentului
Pentru a avea succes în acest program, studenții ar trebui:
- Participați și participați activ la toate orele
- Petreceți cinci până la opt ore pe săptămână pe fiecare curs în afara orei obișnuite de clasă
- Fii priceput în Windows și Microsoft Office
- Fii pregătit să lucrezi în echipe
- Deveniți familiar și respectați politicile și procedurile SAIT
- Să aveți abilități puternice de comunicare scrisă și orală
Dacă sunteți angajat în viața de campus și profitați de serviciile și resursele SAIT, este posibil să aveți mai multe șanse de succes în programele SAIT.
Credențe și acreditare
După finalizarea cu succes a acestui program, absolvenții vor primi o diplomă de Administrare a afacerilor SAIT.
Absolvenții vor avea posibilitatea de a urmări o varietate de denumiri profesionale, în funcție de majoritatea lor. Pentru a obține o desemnare sau o certificare se pot aplica examene suplimentare, educație sau cerințe de muncă. În unele cazuri, completarea unui grad este necesară.
- Studenții majori în contabilitate pot urmări Programul de învățământ profesional contabil profesionist (CPA), după finalizarea unei diplome. A se vedea Bachelor of Business Administration SAIT sau Licență în Administrarea afacerilor aplicate (contabilitate).
- Elevii majori din domeniul serviciilor financiare vor avea ocazia să finalizeze examenul de fonduri de investiții în Canada (IFIC). Consiliul pentru Standarde de Planificare Financiară recunoaște programul ca îndeplinind cerințele Curriculum-ului de bază pentru certificarea Planificării financiare certificate (CFP).
- Managementul resurselor umane (nu există niciun acord formal în vigoare): absolvenții pot urmări o serie de denumiri, inclusiv profesioniști de resurse umane autorizați (CHRP), recruiter profesional înregistrat (RPR) și formare și dezvoltare profesională certificată (CTDP). În unele cazuri, este necesară o diplomă.
- Management (nu există niciun acord formal în vigoare): certificare PMP (Project Management Professional), Institutul canadian de management (CIM)
- Marketing: Vânzător Certificat Profesionist (CSP)
- Managementul lanțului de aprovizionare (nu există niciun acord formal în vigoare): profesionist în gestionarea lanțului de aprovizionare (SCMP), logistician profesionist (P.Log), profesionist în lanțul de aprovizionare certificat (CSCP)
Opțiuni de transfer
Odată finalizată, această acreditare SAIT poate fi eligibilă pentru credit de transfer la o altă instituție post-secundară. Explorați opțiunile de transfer pentru a vă avansa educația cu o altă acreditare la un alt post-secundar de pe glob.
SAIT / SAIT
Admitere și selecție
- Începutul iernii 2021: aplicațiile sunt deschise 30 martie 2020.
- Start toamna 2020: cererile sunt deschise pe 2 octombrie 2019.
- Începutul primăverii 2020: cererile au fost deschise pe 13 decembrie 2019.
Aplicațiile sunt acceptate până la data începerii programului.
Informatie cheie
- Date de început: 4 mai 2020/8 septembrie 2020/11 ianuarie 2021
- Durata: 2 ani
- Pregătire și taxe pe an:
- Anul 1: 6.130 USD (intern) / 18.803 USD (internațional)
- Anul 2: 6.130 USD (intern) / 18.803 USD (internațional)
* Pregătirea, taxele, cărțile și costurile de aprovizionare pot fi modificate
Oportunități de carieră
Potențialul de carieră pentru absolvenții acestui program variază în funcție de specialitate. Pozițiile potențiale includ:
- Contabilitate: contabil, funcționar contabil, contabil, analist de afaceri, funcționar de salarizare, analist de redevențe, contabil fiscal
- Servicii financiare: investigator de fraude, planificator financiar, reprezentant servicii financiare, reprezentant pentru daune de asigurări, asistent ipotecar, specialist în servicii bancare personale
- Managementul resurselor umane: consilier beneficii, coordonator HR, coordonator salarizare, recrutor
- Management: manager de cont, director de conferință, stagiar în management, manager de operațiuni, coordonator de proiect, specialist în achiziții, manager de magazin
- Marketing: coordonator de publicitate, analist de afaceri, consilier de dezvoltare a afacerii, specialist în marketing și comunicare, coordonator marketing, reprezentant de vânzări de publicitate online
- Managementul lanțului de aprovizionare: cumpărător, manager de categorie, analist de inventar, coordonator logistic, analist lanț de aprovizionare, specialist în achiziții
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Certificat în administrarea biroului - General (OFAG)
- Barrie, Canada
- Owen Sound, Canada + 2 Mai mult
Diploma avansată în administrarea afacerilor (BADM)
- Barrie, Canada
- Online
Diplomă în administrarea afacerilor
- Kuala Lumpur, Malaysia