Diplomă superioară în comunicare vizuală
Hong Kong Design Institute
Informatie cheie
Locația campusului
Hong Kong, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
HKD 59.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe an. Taxele de școlarizare sunt supuse revizuirii anuale
Introducere
Scopurile programului
Acest program își propune să dezvolte capacitatea studenților de a comunica creativ prin utilizarea mass-media vizuale și digitale creative. Accentul programului este de a dota studenții cu abilități de comunicare vizuală în gândirea analitică, expresia vizuală și rezolvarea problemelor, interpretarea mesajelor, manipularea și comunicarea printr-o gamă largă de medii de design grafic, inclusiv branding și marketing, strategie persuasivă, informații, design interactiv și manipulare vizuală. Scopul nostru este de a asigura rezolvarea problemelor auto-motivate, care sunt observatori, curioși, pasionați și îndrăznesc să exploreze noi frontiere în comunicarea vizuală.
Programul oferă, de asemenea, o experiență educațională largă, cu creativitate, management de proiect, comunicare interpersonală și abilități de formare a echipei, care se potrivesc cu cerințele industriei pentru absolvenți flexibili, articulați, care sunt capabili să concureze într-un mediu creativ dinamic, cu ritm rapid și în continuă schimbare.
Acest program este conceput cu accent pe formarea generică, de limbă și comunicare, dezvoltarea întregii persoane și experiența de lucru pentru a pregăti mai bine studenții pentru studii ulterioare și ocuparea forței de muncă după absolvire.
Recunoaștere profesională
Studenții sunt eligibili pentru a solicita calitatea de membru al Asociației Designerilor din Hong Kong (HKDA).
Admitere
Galerie
Oportunități de carieră
Absolvenții vor fi recrutați ca designer de grafică, designer de informație, consultant de brand, web / designer interactiv, director de artă promoțională, designer de ambalaje, designer de carte, ilustrator, fotograf, editor foto, branding, publicitate, reviste și publicații, design de carte, multimedia și animație, ambalare, marketing digital, eveniment și expoziții, ilustrații, grafică ecologică și spațială, expunere muzeală, promovare artă / eveniment, fotografie publicitară, jurnalism și direcția imaginii. Absolvenții lucrează frecvent ca practicanți individuali de proiectare și antreprenori de proiectare înființând propriile studiouri.