Diplomă postuniversitară în cercetarea Coolhunting și tendințe
LCI Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 semestru
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
O poți visa, o poți face.
Coolhunting este disciplina care se ocupă cu descoperirea nevoilor actuale ale consumatorului și cu anticiparea celor care vor apărea în viitor, prin combinarea sociologiei, marketingului și designului. Deși cercetarea de trend își are originile în sectorul modă, în prezent este un instrument esențial utilizat de marile companii multinaționale pentru a detecta noi oportunități de afaceri care generează inovație și adaugă valoare. Succesul metodologiei coolhunting a depășit frontierele sectorului de modă și astăzi este aplicat în aproape toate sectoarele comerciale: industria auto, consumul de masă, tehnologie și servicii. Orice companie trebuie să știe ce vrea consumatorul în următorii ani și să o ofere acestuia înainte de concurs.
Într-o lume supraîncărcată de informații, prospectarea tendințelor oferă o busolă pentru alegerea căilor potrivite, mai puțin căutate, care pot duce la succesul proiectelor noastre. Studentul va învăța să folosească și să gestioneze informațiile în mod corespunzător, să înțeleagă cultura tendințelor și mecanismele care o pun în funcțiune, să dezvolte gândirea critică care vă permite să înțelegeți și să analizați mediul pentru a vă imagina și a construi viitorul.
Cu o echipă didactică formată din profesioniști cu o vastă experiență în domeniu, programul de studiu include dezvoltarea de proiecte și contacte cu actorii cheie din acest sector în orașele europene de referință în formarea, detectarea și analiza tendințelor pieței: Barcelona, Madrid, Berlin și Paris. Costul zborurilor și al cazării este inclus în prețul total al cursului.
Informații tehnice
- Certificare: Diplomă postuniversitară în studiul Coolhunting și tendințele
- Credite: 30 ECTS
- Durata: 1 semestru
- Perioada: martie-iulie
- Limba: spaniolă
- Tipul cursului: În campus
Profesori
- Regizori: Sofia Dias și Ursula Uria
- Andrés Colmenares
- Gloria Jover
- Gastón Lisak
- Charo Mora
- Elisabetta Passini
- Mario Ruiz
Obiective
- Formarea profesioniștilor în domeniul prospecțiunilor de perspectivă capabili să conceptualizeze noi direcții de tendință pentru inovare și construcții viitoare și care să poată identifica corect tipologiile și profilurile consumatorilor.
- Instruirea în cunoașterea tehnicilor și metodelor de lucru pentru a fi un profesionist util companiilor în beneficiul lor comercial, social și economic într-un mod individualizat, detectând noi interese ale consumatorilor și noi fenomene sociale care contribuie la valoare și inovare.
- Cunoașterea modului de gestionare a datelor mari, crearea de conexiuni între realitățile difuze și intrările pe care le primim zilnic și posibilitatea de a le extrapola ca mișcări sau tendințe și de a le dezvolta prin studii pe teren.
Schimbul de locuri de muncă
Elevii înscriși într-un program postuniversitar vor avea acces la schimbul de locuri de muncă, creat pentru a facilita intrarea lor în lumea muncii. LCI Barcelona are legături cu numeroase companii și instituții din lumea designului, permițând studenților să-și desfășoare experiența de lucru în aceste companii și să practice cunoștințele și aptitudinile pe care le-au câștigat într-un context profesional real.
Oportunități de carieră
- Vânător iscusit
- Trendspotter
- Stylesearcher
- TrendBooker
- Publicist
- Analist al pieței
- Brand Manager
- Art Director