Diplomă avansată în managementul comunicărilor în publicitate și marketing
Centennial College
Informatie cheie
Locația campusului
Toronto, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
6 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 16.539 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru 2 semestre pentru studenții internaționali / taxele includ taxe suplimentare și asigurări de sănătate pentru primul an de studiu
Introducere
- Codul programului: 6404
- Școală: Școala de comunicații, media, arte și design
- Credențial: Diploma avansată a Colegiului Ontario
- Tipul programului: program post-secundar
- Durata programului: 3 ani / 6 semestre
- Locație: Story Arts Center
Centennial College se referă la valorificarea talentului tău creativ și a gândirii strategice și la utilizarea cunoștințelor de afaceri pentru a genera idei noi și incitante. Dacă preferați să urmăriți Super Bowl pentru reclame, acest program este pentru dvs.
Desfășurate pe parcursul a trei ani, cursurile din acest program de publicitate vor începe prin construirea unei fundații în toate aspectele industriei, care vă va pregăti pentru ultimul an de studiu când veți alege să vă specializați în gestionarea conturilor, creativitatea digitală sau cumpărarea și planificarea mass-media. În plus, acest program este singurul program de publicitate pentru colegiul Greater Toronto Area care include un semestru complet de 14 săptămâni de plasare pe teren.
În programul de gestionare a comunicărilor de publicitate și marketing, veți:
- Aflați întregul proces de publicitate, inclusiv dezvoltarea creativă, cercetarea, dezvoltarea strategiilor, planificarea campaniilor, producția și planificarea și cumpărarea media;
- Aflați să produceți conținut în gama de genuri publicitare;
- Obțineți capacitatea de a spune poveștile clienților cu publicitate convingătoare;
- Planificați și dezvoltați campanii pe mai multe platforme;
- Dezvoltă-ți instinctele și abilitățile strategice în timp ce îți îndeplinești termenele într-un mediu profesional și creativ;
- Fiți condus de o echipă de instructori de publicitate experimentați, care posedă o vastă expertiză în industrie;
- Completați-vă instruirea cu o plasare în domeniu, în cadrul căreia veți dobândi experiență în activitățile de zi cu zi din lumea publicității.
Admitere
Curriculum
Programul contur
Semestrul 1 | Semestrul 2 | Semestrul 3 |
|
|
|
Semestrul 4 | Semestrul 5 | Semestrul 6 |
Opțiunea academică
|
Flux de servicii de cont
Flux creativ digital
Specialist digital opțional (alegeți două)
Flux media
|
|
Rezultatul programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului descriu ceea ce absolvenții programului au demonstrat că pot face cu cunoștințele și abilitățile pe care le-au obținut în timpul studiilor. Rezultatele sunt strâns legate de nevoile locului de muncă. Prin evaluare (de exemplu, sarcini și teste), studenții își verifică capacitatea de a realiza în mod fiabil aceste rezultate înainte de absolvire.
- Determinați, analizați și răspundeți la obiectivele de publicitate și comunicare de marketing ale clienților prin aplicarea principiilor de marketing și comunicare.
- Efectuați o analiză de segmentare a pieței, determinați piața/publicul țintă a organizației și definiți comportamentul consumatorilor din fiecare segment.
- Elaborați un plan integrat de publicitate și comunicare de marketing și prezentați-l și apărăți-l în mod convingător.
- Evaluați eficacitatea inițiativelor integrate de publicitate și comunicare de marketing.
- Dezvoltați materiale de comunicare publicitară și de marketing în conformitate cu legislația canadiană actuală, standardele din industrie și practicile de afaceri.
- Dezvoltați soluții creative pentru a aborda provocările de publicitate și comunicare de marketing.
- Planificați, implementați, monitorizați și evaluați proiecte prin aplicarea principiilor managementului de proiect.
- Finalizați toate lucrările într-o manieră profesionistă, etică și la timp.
Oportunități de carieră
Companii care oferă locuri de muncă
Companiile care au angajat absolvenți de program includ:
- Anomalie
- Anderson DDB
- BBDO
- Boom Marketing
- Cossette
- FCB
- Canada gri
- JWT
- Leo Burnett
- MacLaren McCann
- Maple Leaf Sport și divertisment
- Media Edge
- Mindshare MPG
- Saatchi & Saatchi
- Starcom
- TBWA
- Young & Rubicam
Programul evidențiază
- Programul de management al comunicațiilor în publicitate și marketing va reflecta standardele mondiale de lucru, inclusiv termene ferme, multitasking, lucru sub presiune și prezentare profesională.
- Practica practică cu software-ul profesional la fața locului și sistemele de planificare media va fi un element esențial al programului.
- Veți câștiga perspectivă și experiență în domeniile de bază ale operațiunilor agenției: creație digitală, planificare/cumpărare media și management al contului.
- Biroul de publicitate interactivă recunoaște că programul oferă cea mai mare gamă de curriculum digital/mobil
Perspectiva carierei
- Manager Conturi
- Cumpărător media și planificator
- marketer
- Profesional digital/mobil
- Dezvoltator creativ
- Producător
- Marketing direct
- Promotor
- Marketing de evenimente
Pathways educație
Absolvenții calificați ai acestui program de diplomă avansată în publicitate și comunicare în marketing pot fi eligibili să participe la Pathway cu instituții partenere. Aceste Pathway vă permit să primiți credit de diplomă pentru învățarea obținută la Centennial College . Mai jos sunt enumerate diplomele de la instituțiile partenere care sunt disponibile pentru acest program.
Vă rugăm să rețineți că fiecare partener Pathway are o cerință de notă minimă specifică pentru a se califica pentru credite de transfer, care sunt evaluate de instituția parteneră primitoare.
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.