Filter
Diploma
Mexic Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Studii de Curs în Marketing Part time în Mexic 2019/2020

O Diplomă atestă abilitatea unei persoane de a studia un anumit subiect timp de unul sau doi ani. Poți obține o diplomă de la mai multe colegii comunitare sau școli tehnice. O diplomă duce adesea la studii superioare și/sau la un loc de muncă specializat.

Domeniul marketing-ului este unul de afaceri dinamice care se concentrează pe satisfacerea nevoilor și dorințelor clienților. Studiile de marketing îi pot învăța pe studenți cum să vadă lucrurile din perspectiva consumatorilor și să implementeze strategiile adecvate de marketing.

Mexicul este una dintre țările cele mai populare turistice de pe planetă. Țara are ambele zone tropicale și temperate oferind studenților cel mai bun timp aici. Dacă doriți să studieze pentru cursul dumneavoastră în Universitatea Nationala Autonoma din Mexic, aceasta va fi o viață strălucitoare cu mult divertisment din țară, precum și.

Solicită Informații Cele Mai Bune Studii de Curs în Marketing Cu jumătate de normă în Mexic 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

4 Rezultate din Marketing, Mexic

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Obiectivul programului este acela de a contribui la importanța digitală a publicității și a interacțiunii de marketing, precum și a elementelor care stau la baza integrăr ... [+]

objetivo

Conoce la importancia de la publicidad digitale și de marketing interactivo, ca și como los elementos que componen el ecosystems et interacción. Obtínând o viziune generală a evoluției lumii medii digitale și pe cea din estul Mexicului, publicul a investit.

Beneficios del programaConoceras la importancia de comunicație interactivă, care este un element protagonist al interacțiunii publicului cu funcția de comunicare a procesului de comunicare publicitară.Tendrás una visión general de la evoluția los medio electrónicos en México y el mundo; además, comprenderás el papel estratégico de los nuevos medios electrónicos y su creciente participación en el mercado.Comprenderas la importancia de conocer cuáles fiu los estímulos care atrage un compres de clienți și elemente care sunt influențate de decizia unui mediu digital.Conocerás las acciones convencionales și nu convencionales de la publicadad interactiva, asi como las de comercializare.Conocerás las leyes, care are un rol direct în descentralizarea unei acțiuni de publicitate interactivă.Dirigido a... [-]
Mexic Santa Fe
Contactează şcoala
Part time
128 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Obiectivul acestui program este să vă pregătiți și să vă actualizați pe cele mai importante subiecte care alcătuiesc această disciplină, pentru a cunoaște noile tendințe ... [+]

obiectiv

Pregătiți-vă și actualizați-vă pe cele mai importante subiecte care alcătuiesc această disciplină pentru a cunoaște noile tendințe ale subiectului, efectele și repercusiunile sale în contextul general al companiei, precum și domeniile de oportunități oferite de piață atât pentru companie în viziunea dvs. de creștere în ceea ce privește performanța dvs. profesională în marketing.

Beneficiile programuluiVeți obține instrumente pentru a vă adapta perspectivei noilor tendințe ale pieței, atât la nivel local, cât și la nivel mondial, precum și tendințelor emoționale.Vei trăi într-un mediu format din profesioniști care sunt dedicați aceleiași activități, în acest caz marketing, care permite schimbul de experiențe și cunoștințe.Veți avea o doză puternică de cazuri practice susținute în interacțiunea derivată din cunoștințele și experiențele instructorului și ale fiecăruia dintre asistenți.Veți face o analiză conceptuală a fiecăreia dintre variabilele care alcătuiesc funcția de marketing, precum și interrelația care are loc între fiecare dintre ele, cu accent pe inovație și pe crearea de avantaje competitive.Veți analiza procesele de proiectare a obiectivelor și strategiilor legate de marketing, pentru a identifica oportunitățile de piață, oportunitățile de creștere, penetrarea pe piață și sursele de avantaje competitive.Directed to... [-]
Mexic Buenavista Mexico City Santa Fe Morelia  + 1 Mai mult
Contactează şcoala
Spaniolă
Part time
96 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Obiectivul acestui program este de a identifica cele mai avansate cunoștințe de marketing într-o perspectivă de management strategic, astfel încât să puteți genera valoar ... [+]

obiectiv

Identificați cele mai avansate cunoștințe de marketing într-o perspectivă de management strategic, astfel încât să puteți genera valoare brandului sau unui grup de mărci prin intermediul noilor tehnologii și astfel să vă consolidați poziția competitivă pe piața "noului normal".

Beneficiile programuluiVeți avea cunoștințele necesare pentru a construi valoare pentru diferite branduri cu ajutorul celor mai moderne instrumente de marketing, inclusiv marketingul digital în diferitele sale fațete, marketingul experimental și managementul inovației în marketing.Veți cunoaște și înțelege noul concept al clientului în noua normală digitală și va ști cum să ofere experiențe care să permită companiei sau brandului să merite preferința clientului.Veți înțelege cum să găsiți, să conectați și să vă convertiți clienții într-un mod profitabil pentru compania sau marca pe care o gestionați.Directed to... [-]
Mexic Monterrey Zapopan Santa Fe
Contactează şcoala
Spaniolă
Part time
96 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Obiectivul acestui program este de a obține o viziune strategică și structurată a cercetării de piață cantitative și calitative. Dezvoltarea abilităților analitice și int ... [+]

obiectiv

Obțineți o viziune strategică și structurată a cercetării de piață cantitative și calitative. Dezvoltarea abilităților analitice și interpretarea rezultatelor informațiilor de pe piață, precum și instrumentele necesare pentru a putea identifica obiectivul sau problema unei investigații, fac cea mai potrivită tehnică de proiectare și cercetare pentru o problemă sau o abordare specifică de marketing Aplică rezultatele unei investigații în dezvoltarea corespunzătoare a unei mărci, pe lângă o strategie adecvată de promovare, distribuție și punct de vânzare.

Beneficiile programuluiVeți identifica tehnicile cele mai potrivite pentru cercetarea pieței.Veți cunoaște instrumentele de cercetare ale piețelor cantitative și calitative.Veți dezvolta cunoștințe despre impactul pe care informațiile îl pot avea asupra procesului de luare a deciziilor.Veți cunoaște aplicarea sa în marcă, distribuție și punct de vânzare.Directed to... [-]
Mexic Culiacán
Contactează şcoala
Spaniolă
Part time
112 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză