Filter
Diploma
Mexic Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Compară Studii de Curs în Cercetare de piață Part time în Mexic 2019/2020

O Diplomă acționează ca dovadă că studentul a terminat un program educațional într-un anumit domeniu. Diplomele sunt folosite pentru a obține un anumit lod de muncă sau pentru a intra la programe de studiu avansat legate de același subiect.

Cercetarea de marketing Studii de clienți și consumatori și ceea ce ii determina sa faca decizii de cumpărare, astfel încât companiile pot îmbunătăți utilizarea lor de înțelegere și de marketing.

Mexic, oficial, Statele Unite Mexicane, este o republică constituțională federală din America de Nord. Lucru poate necesita o viză de lucru, care este dificil de a obține, dacă vrei doar să independent pentru o perioadă scurtă de timp. Cele mai multe universitati din finanțat de guvern cu privire la orașe primar (capital de stat) au cursuri scurte de istorie, gastronomie și culturale subiecte, cele mai multe dintre ele sunt aproape gratuite.

Solicită Informații Cele Mai Bune Studii de Curs în Cercetare de piață Cu jumătate de normă în Mexic 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin

1 Rezultate din Cercetare de piață, Mexic

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Obiectivul acestui program este de a obține o viziune strategică și structurată a cercetării de piață cantitative și calitative. Dezvoltarea abilităților analitice și int ... [+]

obiectiv

Obțineți o viziune strategică și structurată a cercetării de piață cantitative și calitative. Dezvoltarea abilităților analitice și interpretarea rezultatelor informațiilor de pe piață, precum și instrumentele necesare pentru a putea identifica obiectivul sau problema unei investigații, fac cea mai potrivită tehnică de proiectare și cercetare pentru o problemă sau o abordare specifică de marketing Aplică rezultatele unei investigații în dezvoltarea corespunzătoare a unei mărci, pe lângă o strategie adecvată de promovare, distribuție și punct de vânzare.

Beneficiile programuluiVeți identifica tehnicile cele mai potrivite pentru cercetarea pieței.Veți cunoaște instrumentele de cercetare ale piețelor cantitative și calitative.Veți dezvolta cunoștințe despre impactul pe care informațiile îl pot avea asupra procesului de luare a deciziilor.Veți cunoaște aplicarea sa în marcă, distribuție și punct de vânzare.Directed to... [-]
Mexic Culiacán
Contactează şcoala
Spaniolă
Part time
112 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză