Diplomă postuniversitară în vânzări

Generalități

20 locații disponibile

Programul de descriere

Diplomă postuniversitară în vânzări

În 1983, Theodore Levitt în "Globalizarea piețelor" a prezis că avansurile tehnologice ar uni lumea într-o piață mare, cu nevoi comune și diferențe superficiale. 30 de ani mai târziu, diferențele culturale și naționale reprezintă încă o mare provocare pentru comercializarea mărcilor la nivel mondial. Dacă doriți să aflați mai multe despre oportunitățile și provocările implicate în managementul internațional de marketing, atunci acest program este pentru dvs.

Această diplomă postuniversitară în managementul marketingului internațional vă va oferi un cadru cuprinzător pentru înțelegerea teoriilor, conceptelor, problemelor și aplicațiilor marketingului într-un context internațional și global. Programul vă va dezvolta aprecierea strategiilor și tacticii pentru piețele internaționale și implicațiile acestora, precum și pentru managementul de marketing al organizațiilor multinaționale și globale.

Fapte reale

  • Calificare: Diploma PG în Managementul Internațional de Marketing
  • Durata: 10 săptămâni
  • Format de livrare: Weekend / Part time
  • Admisie: admisie prin rotire
  • Campus on-site: Emiratele Arabe Unite
  • Online: Disponibil

Structura programului

Acest curs unic conceput și personalizat pentru Profesioniștii în Marketing se livrează sub patru căi majore:

  • Interacțiunea în clasă
  • Atelier
  • Seminar
  • Vizita în industrie

Cuprins acoperit în interacțiunea în clasă:

  1. Globalizarea și afacerile internaționale

  2. Mix de marketing

  3. Planificarea și dezvoltarea produselor

  4. Strategii de marketing globale

  5. Managementul mărcilor și modul în care mărcile internaționale influențează comportamentul consumatorilor

  6. Stabilirea prețurilor, ambalarea, strategiile de promovare și de distribuție

  7. Impactul social media și marketingul digital

Atelier:

Atelierul va include activități și exerciții pentru brainstorming și generarea de idei care să ia lecții de la giganți globali precum Apple, Google, 3M, BMW și Samsung. sarcinile în avans și în timpul acestui atelier de lucru, acestea vor ajunge la lansarea de produse.

Seminar:

Un expert din industrie ar fi invitat să organizeze un seminar pe tema "Impactul campaniei sociale în domeniul marketingului produselor globale în EAU". În timpul seminarului, elevii vor avea oportunități ample de a interacționa, de a învăța și de a-și desfășura activitatea.

Vizita industriei:

Vizitați un Centru de Inovare al unei companii Fortune 500. (Obiectivul acestei vizite ar fi observarea, învățarea și analizarea posibilităților de dezvoltare a produselor inovatoare în mod continuu, ceea ce generează anual 30% din veniturile obținute din produse noi).

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

ABOUT WESTFORD UNIVERSITY COLLEGE Westford University College is one of the leading and prestigious business schools, located in the UAE offering quality educational deliveries across under-graduate, ... Citeste mai mult

ABOUT WESTFORD UNIVERSITY COLLEGE Westford University College is one of the leading and prestigious business schools, located in the UAE offering quality educational deliveries across under-graduate, graduate and vocational professional programs carrying significant value and recognition from awarding bodies and accredited universities having its presence in UK, Lebanon, US, Africa, India, and UAE. Our strategic partnerships and understanding of evolving industry requirements and deep analysis of economic realities ensure that we offer a meaningful and diverse portfolio of management, fashion and technology-based programs. We have developed an integrated alliance with Liverpool John Moores University and Cardiff Metropolitan University in the UK and UCAM in Spain. Over thousands of students from more than 100 different countries are studying at Westford and they have become a part of a learning community that promotes critical thinking, experimental learning, innovation and enterprise. The institution has been recognized for excellence in educational delivery and efficient learning pedagogies and several accolades were offered across the period 2015-19. We have been awarded by Forbes Middle East in 2019, received MENAA award for ‘Best Corporate Brand’ 2019, Asian Education Leadership Award for ‘Asia’s Best Emerging Business School’ , Middle East’s ‘Best International Business College’ in 2017 and The Times Higher Education Award for ‘Outstanding Student Support’ in 2016. Citește mai puţin
Sharjah , Lagos , Emiratele Arabe Unite Online , Cape Town , Kuwait City , Riyadh , Johannesburg , Dammam , Bahrain Online , Accra , Toronto , Dubai , Canada Online , Nigeria Online , Toronto , Cape Town , Abu Dhabi , Malaysia Online , Amman , Marea Britanie online + 19 Mai mult Mai Puțin