Diplomă De Studii Postuniversitare în Afaceri De Moda (marketing Si Merchandising)

Pearl Academy

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Diplomă De Studii Postuniversitare în Afaceri De Moda (marketing Si Merchandising)

Pearl Academy

  • Durata: 2 ani
<li><strong>Eligibilitate:</strong> absolvire &icirc;n orice domeniu</li> <li><strong>Loca&#539;ia:</strong> Delhi NCR (East &amp; West) &#537;i Mumbai</li> <li><strong>Certificarea:</strong> &Icirc;mbr&#259;c&#259;minte Made-up-uri &amp; Acas&#259; Sectorul Mobilier &icirc;ndem&acirc;nare Consiliul (AMHFSSC)</li> <li><strong>validarea domus</strong></li>

Prezentare curs

Acest program este o cale orientată spre industria de doi ani cuprinzătoare, holistică, care pregătește studenții să se dezvolte în calitate de profesioniști și antreprenori în domeniul marketingului și / sau comercializare prin furnizarea de cunoștințe aprofundate și abilități tehnice, comportamentale în domeniile funcționale de bază ale Merchandising, Marketing, branding, Integrated Marketing Communications, Product Development, Aprovizionare și planificare Interval. Perla Academia pregătește studenții pentru a fi profesionisti care au capacitatea de a gândi și de a analiza probleme complexe, de a propune soluții inteligente și compatibile în domeniul afacerilor modei conceptual și critic.

La începutul cursului se angajează studentul să înțeleagă prezentarea generală a modei la nivel mondial și industria de stilul de viață. Acesta a fost proiectat astfel încât acesta cuprinde gama de materiale cu lanț prime valoare de moda pentru vânzarea cu amănuntul și principii de marketing de bază. Acesta prevede, de asemenea, cunoașterea și înțelegerea procesului de design vestimentar, canale de comunicare, terminologia și țesături calitățile și aplicațiile lor în produse de moda. Aceasta va ajuta să dobândească și să dezvolte o înțelegere de proiectare și de perspectivă a pieței cu privire la toate nivelurile de moda Merchandising & Production. Cursul, de asemenea, accentul pe gândire de proiectare, care își propune să dezvolte studenților o apreciere și înțelegere a ceea ce contribuie la un design de afaceri.

semestru mai târziu se va concentra pe construirea de nivel înalt de competențe de afaceri de modă și de cunoștințe, împreună cu comunicarea eficientă în studenți. Studenții vor fi pregătiți pentru lumea exterioară prin ascuțirea cunoștințele și abilitățile lor pentru operațiuni, marketing și merchandising pentru a se pregăti pentru proiectele live din industrie. instrumente de cercetare și tehnici adecvate pentru specializarii vor fi folosite pentru a interpreta realitatea lumii de afaceri modei. Elevii vor primi o oportunitate de a efectua un schimb de peste mări sau un stagiu cu moda și stilul de viață de brand.

Cursul va rula pe un model amestecat cu față în față și de interacțiune online, în cazul în care LMS va găzdui conținutul de blog-uri reflectorizante precum și discuții.

Carieră

  • Merchandiseri produs
  • Manageri de produs
  • Cumpărători de vânzare cu amănuntul / Aprovizionare manager
  • Categorie Manageri
  • Managerii de vanzari
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Iulie 2019
Duration
Durata
2 anii
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Locations
India - New Delhi, Delhi
Data începerii : Iulie 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
India - Mumbai, Maharashtra
Data începerii : Iulie 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
India - Noida, Uttar Pradesh
Data începerii : Iulie 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Iulie 2019
India - Mumbai, Maharashtra
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
India - New Delhi, Delhi
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
India - Noida, Uttar Pradesh
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala