Diplomă de studii postuniversitare în managementul de marketing

Generalități

Programul de descriere

Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing este oferit la nivel 8 din CNC (HEQF aliniat) și va consta din 120 de credite. Această diplomă este destinat persoanelor din, sau trecerea la o poziție de marketing senior, care dețin deja o calificare de licență recunoscută și doriți pentru a îmbunătăți abilitățile lor de marketing și cunoștințe.

Criteriile de admitere

  • O calificare adecvată și recunoscut de trei ani la nivel CNC 7.
  • Un minim de trei ani de comercializare corespunzătoare sau experiență legate de marketing.
  • Sunt necesare un CV și o scrisoare motivațională.

Solicitanții sunt obligați să completeze aplicația de Studii Postuniversitare de formă admitere pentru Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing, care, împreună cu copii certificate ale certificatelor de învățământ, identitate / pașaport, documente o scrisoare de motivație și un CV, ar trebui să fie returnate prin scrisoare recomandată la: Dean: Studii postuniversitare IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 O depozit nerambursabil (a se vedea structura taxă) trebuie să însoțească formularul de cerere. Solicitanții pot fi necesare pentru a participa la un interviu de selecție la latitudinea IMM GSM. Programul este împărțit după cum urmează:

  • Prezentarea de misiuni în fiecare modul, cu excepția avansata Marketing Practică 4.Please se referă la calendarul de evenimente.
  • O examinare carte deschisă în fiecare modul, cu excepția avansata Marketing Practică 4. Vă rugăm să consultați calendarul evenimentelor.
  • Finalizarea o Practică de marketing. Nu este necesară cesiune sau examen. Nu va fi o evaluare practică.

Toate modulele cu privire la programul sunt obligatorii. Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing cuprinde cinci module obligatorii și este structurat după cum urmează:

  • ABM401 - Brand Management Avansat 4 (20 credite)
  • ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 credite)
  • AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 credite)
  • AMP401 - Marketing avansat Practică 4 (40 credite) - probă practică. Nici o atribuire sau examen scris necesar.
  • ASM401 - Advanced Strategic Marketing: teorie și practică 4 (20 credite)

Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing pot fi finalizate în termen de cel puțin un an de studiu. Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing trebuie să fie finalizate în termen de trei ani.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to ... Citeste mai mult

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to orientate a business Citește mai puţin