Diplomă de studii postuniversitare în managementul de marketing
IMM Graduate School of Marketing
Informatie cheie
Locația campusului
Johannesburg, Africa de Sud
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing este oferit la nivel 8 din CNC (HEQF aliniat) și va consta din 120 de credite. Această diplomă este destinat persoanelor din, sau trecerea la o poziție de marketing senior, care dețin deja o calificare de licență recunoscută și doriți pentru a îmbunătăți abilitățile lor de marketing și cunoștințe.
Criteriile de admitere
- O calificare adecvată și recunoscut de trei ani la nivel CNC 7.
- Un minim de trei ani de comercializare corespunzătoare sau experiență legate de marketing.
- Sunt necesare un CV și o scrisoare motivațională.
Solicitanții sunt obligați să completeze aplicația de Studii Postuniversitare de formă admitere pentru Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing, care, împreună cu copii certificate ale certificatelor de învățământ, identitate / pașaport, documente o scrisoare de motivație și un CV, ar trebui să fie returnate prin scrisoare recomandată la: Dean: Studii postuniversitare IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 O depozit nerambursabil (a se vedea structura taxă) trebuie să însoțească formularul de cerere. Solicitanții pot fi necesare pentru a participa la un interviu de selecție la latitudinea IMM GSM. Programul este împărțit după cum urmează:
- Prezentarea de misiuni în fiecare modul, cu excepția avansata Marketing Practică 4.Please se referă la calendarul de evenimente.
- O examinare carte deschisă în fiecare modul, cu excepția avansata Marketing Practică 4. Vă rugăm să consultați calendarul evenimentelor.
- Finalizarea o Practică de marketing. Nu este necesară cesiune sau examen. Nu va fi o evaluare practică.
Toate modulele cu privire la programul sunt obligatorii. Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing cuprinde cinci module obligatorii și este structurat după cum urmează:
- ABM401 - Brand Management Avansat 4 (20 credite)
- ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 credite)
- AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 credite)
- AMP401 - Marketing avansat Practică 4 (40 credite) - probă practică. Nici o atribuire sau examen scris necesar.
- ASM401 - Advanced Strategic Marketing: teorie și practică 4 (20 credite)
Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing pot fi finalizate în termen de cel puțin un an de studiu. Diploma de Studii Postuniversitare în Management Marketing trebuie să fie finalizate în termen de trei ani.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Graduate Certificate in Marketing Management
- Zürich, Elveţia
- Antwerp, Belgia + 7 Mai mult
BA (Hons) Afaceri cu Anul Fundației
- Online
Certificat de absolvire în management de marketing
- Online Canada
- Toronto, Canada