Dezvoltarea, introducerea și susținerea managementului calității totale

INFORMATIE CHEIE

  • Codul cursului: OPM106A
  • Durata: 1 săptămână
  • Taxă: 2625 £

CONTEXTUL CURSULUI

Rolul managementului în TQM

  • Necesitatea ca managerii seniori să se implice în TQM
  • Ce managerii de rang înalt trebuie să știe despre TQM
  • Ce managerii de rang înalt trebuie să facă despre TQM
  • Rolul managerilor de mijloc
  • Rolul managerilor de prima linie

Introducerea TQM

  • Schimbarea și îmbunătățirea continuă
  • Forțe pentru schimbare
  • Cum încep companiile?
  • Abordări la TQM

Un cadru pentru introducerea TQM

  • organizarea
  • Sisteme și tehnici
  • Măsurare și feedback
  • Schimbarea culturii
  • Utilizarea cadrului

Nivelurile de adoptare a TQM

  • Nivelul 1 - neangajat
  • Nivelul 2 - drifterii
  • Nivelul 3 - instrumente de împingere
  • Nivelul 4 - amelioratori
  • Nivelul 5 - câștigători de premii
  • Nivelul 6 - clasa mondială

Susținerea TQM

  • Instrumentul TQM de susținere a auditului: dezvoltare și metodologie
  • Categoria 1 - mediu intern / extern
  • Categoria 2 - stil de conducere
  • Categoria 3 - politici
  • Categoria 4 - structura organizatorică
  • Categoria 5 - procesul de schimbare

Public țintă

  • Șefii, directorii și șefii de departamente care doresc să joace un rol mai important în stabilirea politicii de calitate în cadrul organizațiilor lor.
  • Membrii echipei de conducere care doresc să creeze dialogul strategic, mediul organizațional, atmosfera, valorile și comportamentul în care managementul calității totale (TQM) își poate atinge potențialul.
  • Cei care doresc să creeze o cultură organizațională în care fiecare persoană din fiecare departament se angajează pe deplin să-și îmbunătățească propriile performanțe și este dedicată satisfacerii nevoilor clienților lor interni și așteptărilor viitoare.
  • Managementul de nivel mediu și de primă clasă care dorește să joace un rol-cheie în punerea în aplicare a principiilor TQM la capătul ascuțit al organizației.
  • Industriașii
  • Consultanți de management

Rezultatele învățării

După finalizarea acestui curs de pregătire pentru controlul calității, veți putea înțelege:

  • Principalele motive pentru care managementul superior ar trebui să se implice personal în TQM - ce trebuie să știe despre TQM și ce trebuie să facă în ceea ce privește acțiunile.
  • Rolul managementului de nivel mediu și de primă clasă este esențial pentru punerea în aplicare a principiilor TQM și a activităților de care au nevoie pentru a se implica.
  • Schimbare și îmbunătățire continuă.
  • Cum se declanșează procesul de îmbunătățire.
  • O serie de abordări care pot fi urmate în introducerea TQM.
  • Structura unui cadru care să ajute la introducerea TQM.
  • Șase nivele de adoptare a TQM care pot fi folosite ca măsură internă prin care organizațiile pot compara situația lor și care îi ajută să-și revizuiască performanța.
  • Unele dintre problemele tipice în susținerea TQM.
  • Un instrument de audit prin care organizațiile pot evalua dacă se confruntă cu factorii care pot avea un impact negativ asupra durabilității TQM.

CE ESTE INCLUS:

  • 30 de ore de instruire pe bază de clasă
  • Apple iPad
Program predat în:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 27, 2018
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Contactează şcoala
Iulie 22, 2019
Duration
1 săptămână
La zi
Price
2,625 GBP
După locații
După dată
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Start Date
Iulie 22, 2019
End Date
Iulie 26, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Nov 18, 2019
End Date
Nov 22, 2019
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date

Iulie 22, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Iulie 26, 2019

Nov 18, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Nov 22, 2019