Pachetul curs - Design Industrial Intensive (licență)

Design Industrial intensiva este un pachet de cursuri de un an care trece peste un an întreg de studiu, de la toamnă la primăvară pe termen. Termenul de toamnă este dedicat metodelor de bază în design industrial, cu accent pe procesul de design de produs, în timp ce termenul de primăvară include elementele de bază în design de interacțiune, design de servicii de proiectare și de management.

Scopul cursului este ca studentul ar trebui să dobândească cunoștințe de bază despre, și înțelegerea, metodele și procedurile care sunt utilizate în cadrul design industrial. O atenție specială este acordată procesului de dezvoltare a produsului, dar alte domenii de design industrial sunt, de asemenea, integrate în curs, cum ar fi design de interacțiune, design de servicii de proiectare și de management. Cursul este axat în principal pe metode de analiză a problemelor, metode de idei și creativitate și metodele de vizualizare, de prezentare și comunicare.

Cursul nu da competența de a efectua design industrial profesional, dar se adresează oferind studenților o competență de bază de a lucra în domeniul de design. La finalizarea cursului studenții sunt bine echipate pentru a lucra în domenii legate de design pe baza domeniul lor de studii precedent și cu cunoștințe specifice a procesului de proiectare.

În cazul în care obiectivul dvs. este de un master, după studii Idi, vă rugăm să rețineți că, pentru a aplica la un program de masterat în Suedia, este necesar să dețină deja o diplomă de nivel licență. Cursul intensiv Design Industrial nu va da o diplomă de licență nivel în sine, dar este posibil să se includă într-un grad de nivel licență într-un alt domeniu de studiu.

În cazul în care obiectivul dvs. este de un master, după studii Idi, vă rugăm să rețineți că, pentru a aplica la un program de masterat în Suedia aveți nevoie de o diplomă de licență.

Metoda de studiu

Curriculum-ul este structurat în patru elemente de curs de zece săptămâni, în care elevii vor lucra individual sau în grupuri mici. Educația subliniază importanța învățării de grup și a proceselor în care învățarea se află atât în ​​teorie și practică. Prin urmare, participarea la clasă este obligatorie zilnic de cel puțin trei și șase ore pe zi. Limba de studiu este engleza.

Noi lucram cu grupuri de studiu mici și densitate mare profesor. Profesorii angajați permanent și lideri de programe, precum și personalul de sprijin sunt prezente zilnic la UID timpul orelor de program. Elevii sunt încurajați să contacteze personalul și profesorii în persoană atunci când au nevoie de asistență, îndrumare sau au alte întrebări legate de studiu. Contactele dintre personal, profesori și studenți sunt ușor și informale în caracter. Convingerea noastră fermă este că aceasta este una dintre bazele unui mediu de studiu creativ și deschis în cazul în care studenții de la diferite programe, cursuri și nivele de studiu au contact continuu cu ele și cu personalul, atât informal și în situații de învățare.

Fundația pedagogic

Strategia noastra pedagogic de a combina teorie și practică, prin efectuarea de cele mai multe educației în proiecte realiste, cu partenerii externi a fost stabilită atunci când UID a fost fondată în 1989, și a fost dezvoltată și îmbunătățită de atunci. Ne straduim, după o cooperare strânsă cu comunitatea din jur - național și internațional - în aceste proiecte studențești. De aceea, ne-am, de asemenea, să depună eforturi pentru a avea o mare varietate de lectori externi și consultanți cu experiență profesională vastă din zonele lor subiect respective, de la societate, industrie și universitatea care predau în paralel cu profesorii UID permanente.

O perspectivă a egalității de gen, care este construit în admiterea, de educație și de examinare caracterizează perspectivele pedagogic. În Umeå Institutul de profil articulat Design de perspectiva utilizatorului și orientarea procesului, diversitatea și egalitatea de șanse sunt perspectivele centrale în ambele descrieri de proiecte și finalizarea proiectelor. O varietate de metode și procedee educaționale sunt utilizate, cum ar fi de învățare, studii de caz de probleme pe baza, de învățare prin practică, echilibru și variație între secțiunile teoretice și practice, care studiază și teste, consilierea în formă de proiect, prelegeri, seminarii de discuții și de auto-reflecție . În general, studenții sunt de așteptat să își asume responsabilitatea pentru procesul de învățare prin pregătire metodică înainte, participarea activă și auto-reflecție, după toate tipurile de situații de predare și învățare.

Un bloc de construcție pedagogică este munca elevilor cu proiecte "realiste" cu supraveghere cu experiență, de multe ori împreună cu un partener de colaborare externa. Elevii lucrează în mod independent, în diferite etape ale procesului de proiectare și au posibilitatea de a reflecta asupra metodelor și rezultatelor reușite și nereușite. Lucrarea cu diferite faze ale procesului de proiectare în formă de proiect este, în sine, un exemplu de învățare orientate spre problemă.

Learning grup

Un alt bloc pedagogic se bazează pe observația că elevii de multe ori la fel de mult de a învăța unul de altul ca de tutorilor sau profesorii. Noi credem că cunoștințele în mare măsură este construit prin procese de grup și experiențe și cunoștințe care individuale sunt puncte de plecare valoroase pentru învățarea colectivă. Ca parte a acestui punct de vedere asupra învățării în grup, Umeå Institutul de Design aplică deschidere la prezentări și consilierea astfel încât toți elevii să aibă posibilitatea de a lua parte la și să învețe unii de la alții și de la comentariile profesorilor si consilierilor de a altor elevi. Din acest motiv, ne-am, de asemenea, subliniem cu tărie că toate lucrările ar trebui să aibă loc la școală în timpul orelor de studii, între 8 am și 17.

Toate rezultatele studiului sunt raportate individual cel mai adesea sub forma de prezentari orale, vizuale și scrise, dar procesul se bazează adesea pe momente de colaborare în grupuri de studenți. Importanța colaborării grup de student, dinamica de grup și procesele de grup sunt incluse în învățătura. În cadrul didactic ne străduim pentru a descuraja concurența și rivalitatea dintre elevi și în schimb a încuraja studenții să împartă unul cu altul și de a ajuta reciproc, deoarece succesul proiectului se bazează pe suma multe piese pe care fiecare și toată lumea contribuie. De aceea, lucrăm în mod activ cu menținerea o atmosferă deschisă, de investigație și încurajatoare în toate situațiile de învățare și în activitățile de zi cu zi.

Subiecții

Elementele de bază de design, 15 de proces credite ECTS

Cursul oferă o imagine de ansamblu a și introducere în metodele și procedeele utilizate în domeniul de design industrial și în procesul de dezvoltare a produsului. O introducere în tehnici de vizualizare în 2D (schițe) și 3D (tehnici de modelare), precum și în design grafic, este dat. Accentul este pus pe procesul de proiectare în dezvoltarea de produse fizice și vizualizarea și comunicarea de idei și concepte de design. Perspectiva de proiectare pentru toți și de proiectare durabile sunt introduse în legătură cu procesul de proiectare. Scopul este ca studentul înțelege și efectuează o aplicare de bază a metodelor de proiectare și procese în proiecte supravegheate.

Implementare de design, 15 de credite ECTS

Cursul oferă o explorare mai adânc în metode și procese aplicate în design industrial, cu un accent special pe design ergonomic, studii de utilizator și dezvoltare formular. Sub-Cours include studii în formă de proiect, în care accentul este pus pe metode de analiză, de rezolvare a problemelor și evaluare cu privire la foucus utilizator, proiectarea pentru toți, ergonomie și branding în procesul de dezvoltare a produsului aplicat. Competențe vizualizare axat în cursul includ modelare schițare și asistată de calculator digital și modelare 3D fizică (modele schiță și modele de prezentare). O introducere de bază pentru lucru sistematic cu culoare în design este dat, și o parte electivă a cursului oferă studenților posibilitatea de a alege de a dezvolta abilități specifice de proiectare sau zone.

Interacțiuni și expresii, 15 credite ECTS

Cursul include de lucru în formă de proiect cu procesul de proiectare în design de interacțiune și dezvoltare de produse non-fizice, în ceea ce privește de bază cognitive ergonomie, prototipuri și vizualizare prin diferite tehnici 3D și 2D. Cursul se concentrează, de asemenea, locul de muncă, cu forma, stil si vizualizare, cu referire la proiectarea de transport, inclusiv tehnici de modelare, și integrarea în acest lucru proiect. În timpul cursului elevii lucrează cu producerea unui portofoliu, și sunt instruiți în diferite instrumente grafice si vizuale pentru a-și exprima aptitudinile personale, precum și a proceselor într-un context profesional de design.

IDI design de comunicare, 15 de credite ECTS

Un obiectiv al cursului este ca studentul trebuie să fie capabil să comunice problemele de proiectare, a proceselor de proiectare, concepte de design și rolul de designer industrial prin diferite mass-media și în situații diferite: la expoziții, în prezentări orale și în digitale sau tipărite vizual și materiale scrise. Procesul de proiectare în design de serviciu este introdus și un proiect în domeniul de proiectare serviciu se efectuează, în ceea ce privește atât dezvoltarea de produse și design de interacțiune. Elevii efectuează stduies de consultanță, companii și alte instituții relevante pentru a proiecta management și design de învățământ, în ceea ce privește atât de comunicare de proiectare și rolul de designer industrial. Rolul de designer industrial este examinată dintr-o perspectivă strategică și legate de contextul istoric al profesiei design industrial.

Admitere

Admiterea se bazează pe aplicarea, cerințele academice, competențele lingvistice și atribuirea acasă. Un comitet de selecție evaluează cererile.

Vă rugăm să rețineți că aplicațiile care ajung UID după 15 ianuarie îți va fi luată în considerare numai în cazul în care locurile de studiu sunt încă avaliable pe cursul după prima rundă de clienți applicaton și selecție. Dacă doriți să mână într-o aplicație târziu, va rugam sa ne contactati.

Notificarea rezultatelor selecții este dat prin universityadmissions.se


Noi nu dau aviz de acceptare prin telefon, nici nu avem posibilitatea de a revizui sau comentariul pe teme de acasă.

Un maxim de 20 de studenți sunt admise.

Termen de aplicare

Data finală pentru aplicare este 15 ianuarie.

Programul Pre-rechizite

Studenții trebuie să anterior au realizat, și a trecut, cel puțin de un an de studii universitare cu normă întreagă, 60 de credite (60 ECTS) sau echivalent.

Studenții sunt necesare pentru a demonstra un nivel ridicat de competență în limba engleză (echivalent în engleză B de la Școala Secundară Superioară suedez).

Școlarizare / Taxe de aplicare

Taxele de școlarizare și de aplicare se plătește pentru studenții din afara Uniunii Europene.

Taxă de aplicare

Taxa de cerere costă 900 SEK (coroane suedeză) (96 ≈ € sau 129 $). Pentru ca cererea dumneavoastră să fie procesată, taxa de cerere trebuie să fie plătită în întregime.

Taxa de cerere va acoperi costurile asociate cu procesarea unei cereri.

Studenții care sunt înscriși la un curs sau program de la o universitate suedeză în momentul în care depune cererea lor nu va fi obligat să plătească o taxă de cerere.

Metoda principală de plată va fi on-line cu un card de credit sau de debit. Aceasta este de departe cea mai bună metodă de plată, astfel cum este rapid, eficient și sigur. Taxa de aplicare a SEK 900 se va face on-line.

Taxa de scolarizare

Taxa de școlarizare pentru un an de studiu la Umeå Institutul de Design este 270 000 SEK (28 ≈ € 700 sau $ 38 800)

Modalitati de plata taxelor de școlarizare pentru

Studenții care sunt obligați să plătească taxa de școlarizare va primi o factură de la Universitatea Umea, după notificarea de admitere a fost trimis. Detalii despre plata va fi actualizat în viitorul apropiat.


Date importante


15 Data limită ianuarie aplica.
Pasul 1. universityadmissions.se
Pasul 2. Termen de atribuire acasă și scrisoare de intenție.


03.2 Data limită pentru a plăti taxa de cerere sau să prezinte documentația de statutul de cetățenie pentru a confirma că nu trebuie să plătească taxa de înscriere sau de școlarizare. Data limită de documentele justificative (educație anterioară) pentru a ajunge în Strömsund.


La sfârșitul lunii martie: Notificarea a rezultatelor de selecție trimis prin universityadmissions.se


3-04: Ultima dată pentru elevii acceptate pentru a răspunde la oferta de loc de studiu.


Mijlocul lunii aprilie: a doua notificare a rezultatelor de selecție este trimis solicitanților de pe lista de rezervă.

Aplicații Late

Vă rugăm să rețineți că aplicațiile care ajung UID după termenul limită va fi luată în considerare numai în cazul în care locurile de studiu sunt încă disponibile pe parcursul după prima rundă de clienți de aplicații. Dacă doriți să mână într-o aplicație târziu, va rugam sa ne contactati.

Program predat în:
Engleză
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Duration
1 an
La zi
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date