Desigur - comportamentul consumatorului

Russian State University For The Humanities

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Desigur - comportamentul consumatorului

Russian State University For The Humanities

Curs - Comportamentul consumatorului

Limba: English

Timp de cursuri: Toamna

Acest curs este valabil începând cu anul universitar 2012-2013

Comportamentul consumatorului și Curs Analiza examinează procesul de luare a deciziilor de consum și ei sociale, de mediu, de grup, și determinanți economice. Include activități de cercetare, analiză și strategie de dezvoltare în motivatii de consum, valorile, dorintele, nevoile, și comportamentul.

Comportamentul consumatorului și Curs de Analiză explorează comportamentul consumatorului, care este specific la Internet și analizează metode care motiva consumatorii să achiziționeze produse și / sau servicii. Accentul acestui curs este de a identifica anumite campanii de marketing pe Internet și măsura succesul și / sau eșecul în inspira consumatorului de a cumpăra produsul sau serviciul.O abordare studiat este de marketing, tactici de valoare personalizat, care permite un comerciant de Internet pentru a urmări interesele specifice de consumatori și de a face sugestii cu privire la achizițiile viitoare. Acest curs examinează modul de a dezvolta planuri de marketing pe Internet care încorporează o analiza comportamentala consumator.

Curs Concepte cheie

  • Perceptual, memorie, și de învățare în raport cu cunoștințele consumatorilor
  • Comportamentul consumatorilor care stau la baza motivației, implicării și valori
  • Atitudini, schimbarea atitudinii și persuasiune
  • Individuală și de familie de luare a deciziilor
  • Grup și influențe subculturale privind consumul

Curs de gabarit

  • Introducerea datelor privind comportamentul consumatorilor
  • Motivarea, implicarea și valori
  • Stilul de viață și Psihografice
  • Atitudini, teorii și modele
  • Persuasiunea prin comunicare
  • Examinarea a consumatorilor de Internet
  • Comportamentul consumatorului si principii de proiectare
  • Personalizate de marketing și componentele sale interactive
  • Metodologii de analiză
  • Consum de internet comportament Studii de caz
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu normă întreagă
Locations
Rusia - Moscow, Moskva
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Rusia - Moscow, Moskva
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala